Tietokoneella istuskelu (Facebook, kotisivut ynm.), hevosten hoitaminen ja treenaaminen, sekä omien koirien kanssa touhuaminen.
Eniten aikaa vie siis koulu ja tuo oma skotlanninterrierinarttu, sekä äidin tanskandoggi
[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=5826687.jpg][IMG]http://i7.aijaa.com/t/00020/5826687.t.jpg[/IMG][/URL]
Tänään tehtii keppilohikäärmettä, enää puuttuu keppi kun harjasta ei saanu lainata :)
Tunnetteko neulontaharpun? Näin sellaisesta vanhasta harpusta kuvan yhdessä lehdessä. Itse en ole koskaan sellaista käyttänyt. Se näytti samanlaiselta millä tehdään haarukkapitsiä, mutta netissä kerrottiin että sillä tehdään neuletta.
Löysin tästä mun läheltä yhden kivan asunnon, jossa on jo vuokralainen valmiina ja sust siitä talosta, mist oon halunnukin.
Voipihan olla, että taas innostun liikaa, jos en saa sopivalla hintaa (td) Yleensä en saa ja se on taas sellai juttu, et se kuului ihan toiseen osioon "Masentaako ? "
nettailua,facebookailua,kissojen hoitoa,leipomista,siivoomista,ruoan laittamista,tiskausta,pyykkäystä,ulkoilua (joskus) luistelu,valokuvaus digikameralla,huutonetti,telkkarin katsominen,kaupassa käyminenki on myös harrastus.Pyöräily. Eiköhän siinä jo tarpeeks yhdelle ihmiselle harrastuksia.
nettailua,facebookailua,kissojen hoitoa,leipomista,siivoomista,ruoan laittamista,tiskausta,pyykkäystä,ulkoilua (joskus) luistelu,valokuvaus digikameralla,huutonetti,telkkarin katsominen,kaupassa käyminenki on myös harrastus.Pyöräily. Eiköhän siinä jo tarpeeks yhdelle ihmiselle harrastuksia.
Anteeksi jos sanon, mut ei mene sinullakaan hyvin, josko ei minullakaan "tänäpäivänä" jos nämä on harrastuksia, niin yhtä huonosti menee tääl kaverillakin (td)
Tai no toisaalta, riippuu tietty vähän siit jos ei halua mitään kivaa:-)
Ps. Mä oon lopettanu kyll nää edell mainitut leipomiset, siivoamiset, pyttipannujen tekemiset, tiskaamiset, pyykkäämiset ja kaupas käymisen, niin ja viel pyöräilynnkin tosiaan, kun olen alkanut harrastamaan "painonhallintaa". Lihotan itseäni ihan tietoisesti, kaikki liikunta on p....ä (:D tai ainakin tällähetkellä.
Niin noit edell mainittuja samoi harrastuksia en enään harrastele siksi, ettei muutkaan jotka tääl mun kämpil asustelee ole kiinnostuneit noista jutuista, no tosi tylsiähän ne onkin noin ajanvietteinä (td)
Toi Zumbaaminen kiinnostais minuakin, kun saisin itteäni niskasta kiinni ja menisin. Harrastatko kotona vai käytkkö josssain salilla?[/quote]
En oo kertaakaan käyny missään ohjatuilla zumbatunneilla ,vaan ihan kotona oon zumbaillu yli puoli vuotta. Välillä ei oo tullu zumbattua ,kuin kerran viikossa ,mutta nyt on tahti ollu kolmatta viikkoa 6 kertaa viikossa. Zumbaaminen on kyllä tosi hauskaa ja vie mukanaan. Suosittelen.
Toi Zumbaaminen kiinnostais minuakin, kun saisin itteäni niskasta kiinni ja menisin. Harrastatko kotona vai käytkkö josssain salilla?[/quote]
En oo kertaakaan käyny missään ohjatuilla zumbatunneilla ,vaan ihan kotona oon zumbaillu yli puoli vuotta. Välillä ei oo tullu zumbattua ,kuin kerran viikossa ,mutta nyt on tahti ollu kolmatta viikkoa 6 kertaa viikossa. Zumbaaminen on kyllä tosi hauskaa ja vie mukanaan. Suosittelen.[/quote]
Kinnostais joo, mun mun ei kyll tulis kotona yksin harrasteltua.
Kaivelin pitkästä aikaa taas virkkuukoukut esille ja langanjämistä syntyikin ihan kivoja kukkasia. Nyt meinasinkin tehdä eri plaatuisia lisää. Jos tekis vaikka hartiahuivin/kaulaliinan ja kiinnittäisi niitä sinne. Jotain köynnöstä, kelloja ja unikkoja vois...
[quote Mailo]Tosi metkaa ;) ... mä poistin ko jutun näkyviltä, kun en jaksanut seurata mitä muut olivat farmilla tehneet. Väheni puoleen jutut :)
Miten saa pelkät farmijutut pois? Minullakin näyttää puolet kavereista hoitavan farmia tai taistelevan jotain mafiaa....[/quote]
joo on muuten ärsyttäviä noi ja sit meitsille tulee sähkpostiin kaikenmaailman "tarjouksia" jos miltäkin minnalta tai riitalta tms.
kunkkukuluttajassa oli juuri siitä että ne tulee facebookin pelien tms. kautta. siinä ei sit auta kun taas vaihtaa meiliosoitetta....
Ei ne minua niin suunnattomasti haittaa, mutta ei juuri kiinnostakkaan. Saisi sillä naamakirjan sivun "siistimmäksi" ja helpommaksi havaita "oleellinen" ;) :D
Mutta sitten ei nää muitakaan.. :(
Niitä tuiki tarpeellisia ja välttämättömiä testejä ym ihania... Ei, ei. Kait se on vaan treenattava hiirisormea :D
Niistä on liian monet hyvät naurut saanut ja tunnustan ja ennustan, että lisää on luvassa (:D(:D
Pystyy siellä estämään vaan ainoastaan farmville jutut. Itse tein niin kun meni hermot niihin farmville uutisiin..
Eli painat jonkun farmville uutisen alla olevasta kohasta: estä tämä sovellus-painiketta, niin silloin niitä uutisia ei enää tule, mutta kaikki muut kyllä :)
Minä koukutuin facebookissa restaurant-city peliin :D (mutta en lähettele sieltä kellekään mitään juttuja, ettei ketään rupee ärsyttämään :D )
Kiitti :) (tu)
Minä en uskalla edes kurkata niitä pelejä kun koukutun varmasti ;)
Siinä farmivillessä on vissiin myös sen takia niitä "uutisia" sivuilla kun pyydetään farmikavereilta millon mitäkin heinäpaalia tai siemensäkkiä :D
Joo, ne ilmoitukset ovat suorastaan rahanarvoisia :D ja silloin tulee toimia nopeasti (:D
tottapuhuen, ite oon meinannu lopettaa farmvillen pelaamisen jo muutamaan otteeseen. mulle ei sovi jotta pitää päivittäin käydä töissä (tässäkohtaa:farmilla) :D:D
::o Pennut :D ilmankos aikaa ei riitä muuhun,,:D:D
Voisitko lainata mulle "pentuja" vaik talvilomaviikoks, ettei tarttis keksiä mitään "turhaa" reissua :S
Olis ihanaa, jos pääsis pihalle riehuu (:D Laskee kelkka mäkee, tekee lumijuttuja jne.
No, onneks mun pojat lähtee leikkii mun kans ens viikol vaik onkin jo aikuisii (tu)
Lähdetään lasersotaan, ratsastaa, pelaa sulkkista, keilaa ja jonnekin syömään. No, nää on jo sovittu ja jos ovat oikein kilttejä, niin voivat päästä äipän kans baariin (:D
ja onhan minulla vielä yhksi harrastus kun käyn kehitysvammaisten kanssa .Juttelemassa papunet yhteisössäkin,joka on puhe ja kehitysvammaisten paikka.Siellä on blogi,chatti ja ryhmän perustaminen omakseen.
ja onhan minulla vielä yksi harrastus kun käyn kehitysvammaisten kanssa .Juttelemassa papunet yhteisössäkin,joka on puhe ja kehitysvammaisten paikka.Siellä on blogi,chatti ja ryhmän perustaminen omakseen.
Zora, ja tupukari, se kyllä näyttää mielenkiintoiselta, muuta ei mun aika riitä sellaiseen, ja noilla nuorillakin on oikein
hoitajat ´jos esim ovat jossain menossa.
Virhe
One fine body…
Eniten aikaa vie siis koulu ja tuo oma skotlanninterrierinarttu, sekä äidin tanskandoggi
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
Tänään tehtii keppilohikäärmettä, enää puuttuu keppi kun harjasta ei saanu lainata :)
Reippaita tyttöjä (tu)
Löysin tästä mun läheltä yhden kivan asunnon, jossa on jo vuokralainen valmiina ja sust siitä talosta, mist oon halunnukin.
Voipihan olla, että taas innostun liikaa, jos en saa sopivalla hintaa (td) Yleensä en saa ja se on taas sellai juttu, et se kuului ihan toiseen osioon "Masentaako ? "
(tu)
Näistä harrastuksista mäkin tykkään (:P)
Mikä sen parempi olisi, kuin elämästä nauttiminen.:-)
Anteeksi jos sanon, mut ei mene sinullakaan hyvin, josko ei minullakaan "tänäpäivänä" jos nämä on harrastuksia, niin yhtä huonosti menee tääl kaverillakin (td)
Tai no toisaalta, riippuu tietty vähän siit jos ei halua mitään kivaa:-)
Ps. Mä oon lopettanu kyll nää edell mainitut leipomiset, siivoamiset, pyttipannujen tekemiset, tiskaamiset, pyykkäämiset ja kaupas käymisen, niin ja viel pyöräilynnkin tosiaan, kun olen alkanut harrastamaan "painonhallintaa". Lihotan itseäni ihan tietoisesti, kaikki liikunta on p....ä (:D tai ainakin tällähetkellä.
Niin noit edell mainittuja samoi harrastuksia en enään harrastele siksi, ettei muutkaan jotka tääl mun kämpil asustelee ole kiinnostuneit noista jutuista, no tosi tylsiähän ne onkin noin ajanvietteinä (td)
Näistä harrastuksista mäkin tykkään (:P)[/quote]
(:P)...niin ja välillä suut makiaks
Toi Zumbaaminen kiinnostais minuakin, kun saisin itteäni niskasta kiinni ja menisin. Harrastatko kotona vai käytkkö josssain salilla?
En oo kertaakaan käyny missään ohjatuilla zumbatunneilla ,vaan ihan kotona oon zumbaillu yli puoli vuotta. Välillä ei oo tullu zumbattua ,kuin kerran viikossa ,mutta nyt on tahti ollu kolmatta viikkoa 6 kertaa viikossa. Zumbaaminen on kyllä tosi hauskaa ja vie mukanaan. Suosittelen.
En oo kertaakaan käyny missään ohjatuilla zumbatunneilla ,vaan ihan kotona oon zumbaillu yli puoli vuotta. Välillä ei oo tullu zumbattua ,kuin kerran viikossa ,mutta nyt on tahti ollu kolmatta viikkoa 6 kertaa viikossa. Zumbaaminen on kyllä tosi hauskaa ja vie mukanaan. Suosittelen.[/quote]
Kinnostais joo, mun mun ei kyll tulis kotona yksin harrasteltua.
[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=5812036.jpg][IMG]http://i6.aijaa.com/t/00931/5812036.t.jpg[/IMG][/URL]
Nuo kukat on tehty valmisraita sukkalangasta. Kivampia varmasti tulis, jos laittais selkeesti eri värit keskustaan, sen ympärille ja terälehtiin..
muoks. kännykkäkuva ja harvinaisen huono sellainen :(
Miten saa pelkät farmijutut pois? Minullakin näyttää puolet kavereista hoitavan farmia tai taistelevan jotain mafiaa....
Miten saa pelkät farmijutut pois? Minullakin näyttää puolet kavereista hoitavan farmia tai taistelevan jotain mafiaa....[/quote]
joo on muuten ärsyttäviä noi ja sit meitsille tulee sähkpostiin kaikenmaailman "tarjouksia" jos miltäkin minnalta tai riitalta tms.
kunkkukuluttajassa oli juuri siitä että ne tulee facebookin pelien tms. kautta. siinä ei sit auta kun taas vaihtaa meiliosoitetta....
Niitä tuiki tarpeellisia ja välttämättömiä testejä ym ihania... Ei, ei. Kait se on vaan treenattava hiirisormea :D
Niistä on liian monet hyvät naurut saanut ja tunnustan ja ennustan, että lisää on luvassa (:D(:D
Eli painat jonkun farmville uutisen alla olevasta kohasta: estä tämä sovellus-painiketta, niin silloin niitä uutisia ei enää tule, mutta kaikki muut kyllä :)
Minä koukutuin facebookissa restaurant-city peliin :D (mutta en lähettele sieltä kellekään mitään juttuja, ettei ketään rupee ärsyttämään :D )
Minä en uskalla edes kurkata niitä pelejä kun koukutun varmasti ;)
Siinä farmivillessä on vissiin myös sen takia niitä "uutisia" sivuilla kun pyydetään farmikavereilta millon mitäkin heinäpaalia tai siemensäkkiä :D
tottapuhuen, ite oon meinannu lopettaa farmvillen pelaamisen jo muutamaan otteeseen. mulle ei sovi jotta pitää päivittäin käydä töissä (tässäkohtaa:farmilla) :D:D
Serkkukin oli ihan tuskissaan kesälomalla kun porkkanat kuihtuu ja lehmätkin pitäs lypsää ;):D
Saitko viljelijät pois kuvioista?
Sillä oli (luemma) syyskuussa 2009 12 miljoonaa päivittäistä käyttäjää http://fi.wikipedia.org/wiki/FarmVille
::o
Voisitko lainata mulle "pentuja" vaik talvilomaviikoks, ettei tarttis keksiä mitään "turhaa" reissua :S
Olis ihanaa, jos pääsis pihalle riehuu (:D Laskee kelkka mäkee, tekee lumijuttuja jne.
No, onneks mun pojat lähtee leikkii mun kans ens viikol vaik onkin jo aikuisii (tu)
Lähdetään lasersotaan, ratsastaa, pelaa sulkkista, keilaa ja jonnekin syömään. No, nää on jo sovittu ja jos ovat oikein kilttejä, niin voivat päästä äipän kans baariin (:D
Juu, ei näy enää eksyneitä ammuja tai salaatinpäitä :D Houkutukset poissa silmistä... Jopas onki suosittu ::o
Tuo video farmvillestä on niiin huvitava!! :D
- Youtube
- Fasebook
- Sähköpostit
- Amateurs
jne. mitä tulee mieleen millonkin.
(tu)(tu)(tu) :D:D:D (tu)(tu)(tu) (:D(:D
(:D ihan pakko linkittää..
(:D ihan pakko linkittää..[/quote]
ehin jo :D
hoitajat ´jos esim ovat jossain menossa.
Mansikat saattaa märäntyä ja elukat kuolla..
Se on siis niin metka..
:-)