Nyt on pöydällä taas pitkästä aikaan Raamattu ja siitä Johanneksen evankeliumi. Luen aina silloin tällöin Raamattua ja aina siitä löytyy jotain uutta ja ymmärtää asioita eri tavalla kun ennen.
Itselläni on pieni nahkakantinen Raamattu, jonka olen saanut omalta isältäni rippilahjaksi ja se on hyvin rakas kirja muistojenkin takia.
Lukupäiväkirja on minullakin käytössä, en millään pysyyisi laskuissa mitä olen lukenut, jos en käyttäisi sitä.
Laitan aina luettuani kirjan merkinnän vihkoon, arvostelen ja kerron vähän juonesta, päivämäärän jne.
Nyt on sitten luettu viimeeksi Mirjanmi Hietalan Isoveli. Todella hyvä kuvaus sota-ajan Suomesta kotirintamalta, kehitysvammaisesta pojasta,isosta veljestä ja hänen äidistään ja pikkusiskosta. Tarinaa viedään yhdessä sota-ajassa ja nykyajassa todella taidokkaasti.
Mirjami Hietalalta oen lukenut muitakin kirjoja, mutta tämä on ehdottomasti hänen paras kirjansa.
Kirjastoreissulla tarttui mukaan: Sauli Niinistön Viiden vuoden yksinäisyys, Outi Pakkasen Yöpuisto ja Anna-Leena Härkösen Onnen tunti.
Nyt ne on luettu, pitääpä kohta tehdä uusi reissu kirjastoon.
Mag-morsian, tuo lukupäiväkirja olisi kyllä ainakin minulle tarpeen:)
Joskus kannan kotiin kirjoja, jotka olen äskettäin lukenut:(.
Käytän ja olen oppinut sen aikoinani lukion äidinkielen opettajalta ja siitä asti se on ollut käytössä.
Sen lisäksi, että laitan ylös kirjan nimen ja vuosiluvun koska olen lukenut niin kirjoitan lyhyen referaatin juonesta, mielenpiteeni kirjasta jne.
Verraton apu itselleni ja kiva kertoa ystäville omia kokemuksia.
Kuulun paikkakuntani yhteen lukupiiriin ja siellä se on ehdoton apuväline.
Suosittelen kaikille, jotka lukevat paljon!
Tuopa on hyvä idea, olen lukenut nuorempana tosi paljon ja vielä nykyäänkin on yleensä yksi kirja autossa ja toinen yöpöydällä odottelemassa joutohetkeä. Usein huomaa, että on tosiaan tullut otettua kirjastosta vanha tuttava mukaan:-)
Lukupäiväkirja on ainakin mulle nykyään ihan ehdoton. Sain ystävältäni sellaisen lahjaksi vuosia ja taas vuosia sitten, mutta aloin täyttää sitä vasta viime elokuussa. Lukupäiväkirjan käyttöönoton jälkeen uskaltauduin lainaamaan sellaisia kirjoja kirjastosta, jota en varmasti olisi aikaisemmin edes vilkaissut :D
Virhe
One fine body…
Itselläni on pieni nahkakantinen Raamattu, jonka olen saanut omalta isältäni rippilahjaksi ja se on hyvin rakas kirja muistojenkin takia.
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
Laitan aina luettuani kirjan merkinnän vihkoon, arvostelen ja kerron vähän juonesta, päivämäärän jne.
Nyt on sitten luettu viimeeksi Mirjanmi Hietalan Isoveli. Todella hyvä kuvaus sota-ajan Suomesta kotirintamalta, kehitysvammaisesta pojasta,isosta veljestä ja hänen äidistään ja pikkusiskosta. Tarinaa viedään yhdessä sota-ajassa ja nykyajassa todella taidokkaasti.
Mirjami Hietalalta oen lukenut muitakin kirjoja, mutta tämä on ehdottomasti hänen paras kirjansa.
Hei, täyttääkö kukaan muu lukupäiväkirjaa? (:D
Nyt ne on luettu, pitääpä kohta tehdä uusi reissu kirjastoon.
Mag-morsian, tuo lukupäiväkirja olisi kyllä ainakin minulle tarpeen:)
Joskus kannan kotiin kirjoja, jotka olen äskettäin lukenut:(.
Sen lisäksi, että laitan ylös kirjan nimen ja vuosiluvun koska olen lukenut niin kirjoitan lyhyen referaatin juonesta, mielenpiteeni kirjasta jne.
Verraton apu itselleni ja kiva kertoa ystäville omia kokemuksia.
Kuulun paikkakuntani yhteen lukupiiriin ja siellä se on ehdoton apuväline.
Suosittelen kaikille, jotka lukevat paljon!
muox.
http://www.levykauppax.fi/book/karisto/lukupaivakirja_100x155_mm_80_sivua/
Minulla siis tuollainen käytössä :)