mitä luit viimeksi?

anita11
minä lukaisin Shauna Reidin dieettityön huimat seikkailut.
vauhdikkaasti kirjoitettu ja viihdyttävä, sopii myös muille kuin laihiksessa oleville (tu)

20.3.2009

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Riitta-Mummo
Nyt on pöydällä taas pitkästä aikaan Raamattu ja siitä Johanneksen evankeliumi. Luen aina silloin tällöin Raamattua ja aina siitä löytyy jotain uutta ja ymmärtää asioita eri tavalla kun ennen.
Itselläni on pieni nahkakantinen Raamattu, jonka olen saanut omalta isältäni rippilahjaksi ja se on hyvin rakas kirja muistojenkin takia.
2.4.2012

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

Riitta-Mummo
Mayme Sevander Vaeltajat kertoo Neuvostoliittoon muutaneista amerikansuomalaisista, heidän elämästään molemmissa maissa, vainoista ja kulttuurista.
28.3.2012

mag-morsian
Terry Pratcettin Onttu-trilogia luettu, nyt menossa samalta kirjailijalta Valtio - niminen kirja.
26.3.2012

Riitta-Mummo
Lukupäiväkirja on minullakin käytössä, en millään pysyyisi laskuissa mitä olen lukenut, jos en käyttäisi sitä.
Laitan aina luettuani kirjan merkinnän vihkoon, arvostelen ja kerron vähän juonesta, päivämäärän jne.

Nyt on sitten luettu viimeeksi Mirjanmi Hietalan Isoveli. Todella hyvä kuvaus sota-ajan Suomesta kotirintamalta, kehitysvammaisesta pojasta,isosta veljestä ja hänen äidistään ja pikkusiskosta. Tarinaa viedään yhdessä sota-ajassa ja nykyajassa todella taidokkaasti.
Mirjami Hietalalta oen lukenut muitakin kirjoja, mutta tämä on ehdottomasti hänen paras kirjansa.
25.3.2012

mag-morsian
Elaine Cunninghamin Kuninkaita ja Neuvonantajia - trilogian lukaisin ja otin sitten työn alle Terry Pratchettin Ontut-trilogian :-)

Hei, täyttääkö kukaan muu lukupäiväkirjaa? (:D
11.3.2012