Kiertoilmauunin käyttö

Marjoja65
Kyselen kokemuksianne kiertoilmauunin käytöstä?
Tiedän, ettei sillä voi tai kanna;)ta paistaa hiivaleivonnaisia kuten esim. pullaa. Entä kuivakakkuja, piirakoita tai esim. makaroonilaatikkoa? Ja vielä, millä kannattimella, jos vertaa perinteiseen uuniin?
Kokemusenne ovat tervetulleita;)

8.9.2008

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Riitta-Mummo
Ei ne vuodet ole lyhentyneet, vaan aiempi viesti on 09.09 2008 ja tämä uusi 12.12.2009 joten eikös siinä ole vuosi taas mennyt??
Olen tosin käynyt kouluni viime vuosituhannella, josko se matematiikka ja sen tulkinta on sitten muuttunut?
Siitä muuten huomasin samalla, että kauanpa nuo viestit tuolla näkyvät, joissain ketjuissa on luettavissa monen vuoden takaisia juttuja.
FutoMakikin voi rauhoittua, ei ihan noin voimakkaasti tarvitse ottaa kantaa, vai mitä?
Rauhaa ja rakkautta kaikille kiertoilmauunin omistajille ja muillekin.
14.12.2009

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

ullamaija1
mulla on kiertoilmauuni ja hyvin voi tehdä kaikkea
kun muistaa alentaa lämmön sopivaksi
13.12.2009

Teya
Olen kans opetellut kiertoilmauunini käyttöä.. Toistaiseksi olen tykännyt kovasti.
Paistan pullat ja sämpylät kaksi pellillistä kerrallaan (tu) ja käytän alinta ja keskimmäistä tasoa.
Kuivakakkuja en ole vielä ehtinyt tekemään, mutta pizzaa kaksi pellillistä kerralla (tu)
Ja laatikkoruokiakin tein kahdessa kerroksessa kun tehtailin suuremman satsin (tu)
Ja kuten Minna jo kertoikin niin "tavan" uuniin verrattuna tommoset 20 astetta vähemmän. Ajallisesti ei paljo ole mulla ollu eroa, mutta kannattaa tosiaan seurata miten se oma uuni paistaa...

Kuten huomaatte, olen ihastunut mahdollisuuteen paistaa samanaikaisesti enemmän :D
9.9.2008

minna bunce
Sen yleisneuvon kokemuksesta voin kertoa, etta kiertoilmauunissa vahenna lampoa 20astetta normaaliuunin lammosta.
Paistaa tasaisesti ja on mielestani ehdottomasti parempi(tu)
Ainut ongelma on mielestani, etta sita joutuu kylla useammin pesemaan:( kiertoilma roiskuttelee paistorasvat ympariinsa
8.9.2008