mitäs "roskaruokaa" syötte mieluiten?

annima
Itselläni se on skrovmål. siihen tulee ranskalaisetperunat, hampurilainen juustolla sekä limu. En tosin nyt ole koko tämän vuoden aikana käynyt grillillä, sillä mun pitää pudottaa painoa, koska: meen kesällä leikkaukseen, jossa pienennetään vatsalaukku ja samalla poistetaan uusinut palleatyrä. Eli tällaista. siis takas asiaan: kertokaapas aivan se ykkös "roskaruokanne". 8-)

7.3.2008

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Cinnamoriam
Ei roskaruokaa meikäläiselle, kiitos. :D
27.3.2008

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

MilaK
Kyllä sitä huomaa itse jos on tullut käytyä vähän liian useasti hesellä tai vastaavassa niin ei tee ollenkaan mieli hamppareita ja ranskiksia. Sitten on aika pitkä tauko ja taas voi käydä. Ja henkilökohtaisesti käyn pikaruokaloissa koska ne ruuat on vaan niin hyviä. Totta kai tiedän ja maistan että ne on kauheen rasvaisia ja muuta mutta suon sen itselleni silloin tällöin ja käyn vaikka juoksulenkillä myöhemmin. Onko muuten esim. kebab riisillä niin kauhean huonoa ruokaa? Se punainen tulinen kebab kastike ei vaikuta kovin rasvaiselta ainakaan...

OT. Mulla on muuten kummatkin vanhemmat polttaneet tooosi paljon aina mutta minä tai pikkuveli ei polteta. Ikinä ei ole tullut edes mieleen koittaa vaikka mm. kaveripiirissä poltetaan ja avokki polttaa. Vanhemmat on aina sanoneet että älä sinä vaan oo näin tyhmä kuin me ollaan oltu :)
10.3.2008

laurak
hellou bois änd gööls :)

täällä täti tulee vastaamaan topikin kysymykseen sekä eeron kysymykseen ja jättää pilkun viilaajat ja muut huomioimatta :) ei jaksa lusikkaa moiseen soppaan laittaa vaan annan jokaisella oikeuden omaan arvokkaaseen mielipiteeseensä.

"roskaruuista" mieluiten on tortilla. lasken sen roskaruuaksi, koska syötyään 2-3 kevyesti täytettyä tortillaa, on tää tyttö vetänyt aika huikeat määrät energiaa :)

ehkä sitten tulee räpylä, jonka oma avokkini on koonnut (sis. lihis, kananmunaa paistettuna, lenkkimakkaraa). parempi versio tästä on kyllä, kun kananmuna tulee keitettynä.

ja ehkä sitten tulee mäkkärin mäktsiken :)
10.3.2008

Annikaali
Mielenkiintoinen keskustelu!

Ensin aloin miettimään mitä on roskaruoka. Mun mieleen tuli ns.liukuhinaruoka; kaikille sama paketti, 1 siivu sitä, ½ grammaa tätä, aina sama tuote. Tuotetaan nopeasti, tarkalla konseptilla, tehokkuus huipussaan.

Sitten rupesin oikein miettimään, milloin oikeastaan syön roskaruokaa ja tulos on: n.klo puoli kolme aamulla, baarista lähtiessä eksymme syömään mäkkärit tai grilliltä ranskalaiset (:D. Tuoksu jo viettelee kauas ja humalainen ihminen on tunnetusti menettänyt jo kaiken arvostelukykynsä jo ennen pilkkua.. (:D

Hinnat on kovia, samalla rahalla syö "oikeassa" ravintolassa taikka kotona oikein viimeisen päälle:) Siksi en selvinpäin suosi ketjuja, oli sitten mäkki, hese, taikka s-ryhmät sun muut konseptipaikat.
10.3.2008

masotto
Kyllapas taalla on taas keskusteltu:) Ma en kay hampurilaisella (vaikka nyt raskaana ollessa tulee niita himoja, niin myonnan etta oon nyt muutaman viikon "haaveillut" Maccarin kanelidonitsista, kun muistan etta ne on hyvia, mutta mieheni ei mua sinne ole viela aamupalalle vienyt, vaikka lupailikin jo8-)) ihan vaan siita syysta, etta en tykkaa niista, enka myoskaan pikaruokapaikkojen lassahtaneista ranskiksista tai muista. En silti tuomitse niita jotka kayttaa kyseisia ruokapaikkoja, jokainen taplaa tyylillaan.

Aion vieda lapseni pizzeriaan ja ravintolaan ja saa tilata siella annoksen ranskiksia jopa majoneesilla::o jos haluaa. En usko etta parit ranskikset vuodessa "totuttaa" lapseni pahoille ruokatavoille. Kuitenkin 363 paivaa vuodesta syodaan terveellista ja monipuolista kotiruokaa(tu)

Ja aion myoskin laittaa muumin pyorimaan tunniksi-pariksi, etta saan esim. siivottua tai pestya hiukseni. Ja saatan hakea vaikka lauantai-iltana koko porukalle pizzat, leikkia lapseni kanssa sen tunnin enemman sillon tallon keittiossa huhkimisen sijasta. Etta talleen!
10.3.2008