Kokkaukset
-
2 0
Niin simppelillä ohjeella saa niiiiiiiiin makoisia tuotoksia kahvipöytään pienellä vaivalla:) Itse tein 30 keksin sijasta vain 15 mutta hyvin valmistui myös hieman paksummat versiot tällä ohjeella. Jätin suklaakokkareita vähän isommiksi ja kyllä oli hyvvää!! :)
-
2 0
Letut
-
1 0
Lihapulla-uunivihannespata sekä vuohenputkea ja kesäkurpitsaa salaatiksi pihalta.
-
1 0
Maukasta tuli!
-
0 0
Helppo ja ihanan maukas kakku (:
-
0 1
Tein kakun juhannuksena ja oli aivan uskomattoman hyvä.
-
2 1
Tämä on herkullinen aamiainen ja Ranskan lahja hyvän ruuan ystäville.
-
0 0
amerikkalaiset muffinssit
-
1 0
Tämä oli sitten mun oikeen suosikki lapsuuden herkku.. Oli pakko tehä ekaa kertaa itse ja kyllä onnistui. Mut silti iskän tekemä makaronivelli on parempaa.
-
0 0
lisää vielä fazer sinistä suklaata mutta pilko suklaat
-
0 0
Nami
-
0 0
Korvasin vj sämpyläj. 2 x taikina
-
0 0
Korvasin jauhelihan tummalla soijarouheella
-
0 0
Nam!
-
0 0
Todella hyviä tuli ;)
-
0 0
Todella ihanaa mustikkapiirakkaa tuli tällä ohjeella!!!!!!
-
3 1
Paras!
-
2 0
Namm,en oo ikinä tajunnu et pätkistä tai muuta suklaata voi käyttää,mutta ihan saakeli hyvää
-
1 0
Iltapalaa jämäaineista, vaikuttaa hyvältä :)
-
1 0
nami!
-
1 0
tulipa taasen tehtyä. ens meinattiin hakea kebab pizzeriasta, mutta onneksi tehtiin titse.
-
0 0
hyvää
-
0 0
Tosi hyviä mokkapaloja tuli tällä reseptillä ja nopeesti hävisivät :D Tätä tehdään toistekin :)
-
1 1
herkkua oli
-
2 0
Jo vain on pehmeä suussa sulava piiras tekijältä, suosittelen ,ja paljon mustikoita päälle, ja miksei vadelmiakin!
-
0 0
Aivan uusi, mutta mukavasti yllättänyt tuttavuus 8 ) Puutarhurinkastiketta on tullut tehtyä ja lisäsinkin siksi tähän hieman esikypsennettyä porkkanaa.
-
2 0
Tein tätä kun veli vaimoineen tuli "työleirille". Syötiin kahtena päivänä hyvällä ruokahalulla ja näytti maistuvankin. Hyvä ja helppo ohje, isoon lasagnevuokaan.. =)
-
2 0
:)
-
2 1
On vaan sitten erittäin helppo ja HYVÄ piirasohje Mailolta, tuhat peukkua! Suosittelen. Taas huomenna tätä tuliaisiksi Pohjanmaalle pitää laittaa.
-
1 0
niin aivan ihanaa baakkelssia... tätä teen uudestaan!