Kokkaukset
-
3 2
Iltapalaksi yksinkertainen, nopea ja herkullinen sipulikeitto vaatimattomista aineista vähällä vaivalla...
-
1 0
Viikonloppuna nopeana kokkailuna tätä, reseptiä kuitenkin hieman viriteltynä. Kookosmaidon sijaan kermaa ja reilusti chiliä. Lisäksi myös pilkoin joukkoon inkivääriä.
-
0 0
Perunalettu
-
3 0
Lisäsin Satan's sweat chilikastiketta ni sai todella hyviä chililihiksiä
-
6 0
Ruiskakkaroihin tulee himo ja olen nyt tehnyt niitä pari kertaa lyhyen ajan sisällä.
-
2 0
Pohjaan käytin kermaviiliä. Päälle Valion vaahtoutuvaa vanilija kastiketta. niin hyvin kelpaa kaikille
-
3 1
hergguuuuuuuuu
-
2 2
Omnom.
-
3 0
Kakkukokeilut keväällä 2013. Vanha unohtunut harrastus uusiksi nyt kun synttäripäiväkin lähestyy. Huomasin, että tässä kotikokki nurkassani on myös viinikellari. Minun taloni viinikellarissa ei ole viinivalikoimaa. Vaan se on täynnä vanhoja nukkeja ja nalleja. Vanhin nukke on 1700-luvulta....
-
4 0
Hyvää Tuli !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
4 1
Näitä pökkään kohta uuniin, saa viikonlopuksi patonkia
-
4 1
Keittelen aina kuivahtaneet ruisleivät puolukoiden kanssa puuroksi. Tänään tein sitten puolukkapuuron jämästä rieskaa. Ei tienny ruisleipä kaupanhyllyllä, mihin vielä päätyy... Hieman liian makeita tuli minun makuuni, mutta iltapalalla teen kanssa varmasti ihan ok.
-
5 3
Iltapalaksi herkullisia etanoita...
-
4 0
Tuollaisia olisi uunissa parasta aikaa ja muusi valmiina. Pääsee taas herkutteleen.
-
3 1
Taikina kohoamassa..tekastaanpa päiväkaffe pöytään :)
-
2 1
Paistoin aamulla loput uunipuurot ja hyvälle maistui mustikkasopan kanssa. Kiitos "Helinä-keijulle" kannustavista neuvoista!
-
3 0
Tänään laitoin taikinaan perunamuusia ehkä 2,5dl ja desin verran raejuustoa. Kolmanneksen jauhoista laitoin ruisjauhoa. Tein sen verran paksumpaa, että hyvin jauhotetuilla käsillä sai muotoiltua pieniä pyöreitä rieskasia. Tämä on ihan mun lempiohjeita, saa hyvin hukattua kaikki jääkaapin purkinpo...
-
7 9
Laitoin aamulla uuniin uuniriisipuuron tulemaan matalaan lämpöön ja lähdin hoitelemaan asioitani kaupungille. Palattuani n. 5h kuluttua puuro oli valmis. Ostin kaveriksi mustikkasoppaa litran purkin ja ruoka oli valmis. Osasipa olla hyvää ja siitä jäi vielä huomiseksikin. Taidanpa huomenna pais...
-
3 0
Poistin koneellisesti peratuista muikuista myös päät ja selkäruodot. Silmämääränen suolan arviointi meni pieleen, mutta helppohan sitä on lisätä.
-
2 0
Todella hyvää!
-
2 0
Kivan helppo ohje ja hyvän makuisia :D
-
2 0
Namnam 8) Ihan täydellinen makeanhimon poistaja!
-
1 0
Ihan mielettömän hyvä kakku!
-
3 0
Erinomainen resepti
-
5 1
:PP
-
5 3
Omenapiirakka
-
3 0
Hyviä tuli sämpylöistä :)
-
4 0
Yksinkertainen juoma kylmille päiville.
-
3 0
Yksinkertainen lounassalaatti tuli päivän valinnaksi. Jääkaapin pientä "siivousta" - joten Kebab - lihaa, jonka ostin kunnon Kebab - paikasta (vain lihaa - ei muita härpäköitä), eli ei mitään koiranruoalle haisevaa kaupan valikoimista. Paistettua kananrintaa "chilipölyllä" ja sitten tietysti rape...
-
3 0
Olipas maukasta, nam :)