Kokkaukset
-
5 0
Tää on kyllä hyvää! Mukavan raikaskin!
-
4 0
olipa helppoa!
-
3 0
Hyviä!
-
3 2
Kun yksi kerros ei riitä. Perus laskiaispulla, mutta 2 kerrosta kermaa, NAM! :)
-
4 7
Jänis menee just marinaadiin. (punaviiniä, sipuli, katajanmarjoja, laakerinlehti, mustapippuria...) huomena pataan.
-
2 3
Vietimme ravintolapäivää kotona omassa ravintolassamme ja tarjolla oli 15h hautunut jänispata lisukkeineen raikkaan salaatin kera. Crock Potissa tehtynä jäniksestä tuli taivaallisen hyvää, itse tehdyn mustaherukka hyytelön ja puolukka/karpalosurvoksen kera.
-
2 0
Jos tämmösen tempasis tänään uuniin
-
3 0
Hyviä.Puolitin annoksen ja laitoin ripauksen kardemummaa..jostakin syystä ei pysy näpit irti:)
-
7 0
Hyvvää!
-
5 6
Hmmm Fredagsmys / Perjantaihyvää perheen kanssa.
-
8 0
Tänään tätä. On se aina hyvää ja mehevää.
-
5 0
Voisilmäpullia pienellä sitruunalisäyksellä.
-
3 0
Monesti tehny ja aina niin hyvvee :)
-
0 0
on hyviä
-
0 0
ihania sämppäreitä !
-
1 0
täydellisiä korvapuusteja tuli (:
-
1 0
Njam. Ja helppo!
-
0 0
Hyvää ja helppoa.
-
4 3
Teemme koulullamme melko vähän ulkopuolisille meneviä tilaustöitä ja nämäkin olivat talon sisältä tilattuja kakkuja. Angry Bird meni yllätyssynttärikakuksi 15 vuotta täyttävälle nuorelle ja sen suhteen sain ohjeeksi vain suklaakakkupohjan käytön ja että linnun piti olla pystyssä. Väliin laitoi...
-
3 0
Tätä toistekkin
-
2 0
leivoin tätä ystävänpäivän kunniaksi :)
-
2 0
NAM!
-
2 0
hyväää!!!!!
-
1 0
Enpä olisi uskonut, että pitäisi tehdä ohjeet espresson tekemisestä. Kuitenkin huonoja espressoa olen joutunut juomaan ihan itse tehtynä tai toisen osapuolen tekemänä, joten ohjeet ovat varmasti paikallaan. Ensinnäkin haluan sanoa, että mokkapannulla (tunnetaan myös mutteripannuna tai Suomess...
-
2 4
Aivan loistava kahvijuoma. Soveltuu hyvin kuumana, huoneenlämpöisenä ja kylmänä nautittavaksi. Suosittelen kokeilemaan jos suodatinkahvi tai espresso tuntuu olevan nähty. Tosin tekee todella pahaa kuitenkin se, että Kotikokki litistää kuvat ...
-
0 0
Aivan loistava kahvijuoma. Soveltuu hyvin kuumana, huoneenlämpöisenä ja kylmänä nautittavaksi. Suosittelen kokeilemaan jos suodatinkahvi tai espresso tuntuu olevan nähty.
-
2 0
Kokkasin uudeksivuodeksi. Olen käyttänyt samaa reseptiä useaan otteeseen, ja aina on onnistunut!
-
2 0
Ihan täydellinen ohje! Tein ilman karvasmantelia, ja laitoin mantelijauheen sijaan mantelirouhetta.
-
4 0
Tuli tehtyä tätä pitkästä aikaa ja edelleen jaksaa lämmittää mieltä. Chili mokkakahvin päällä luo todella hienon tuoksu.
-
0 0
Kauhea herkkuhimo, mutta kananmunat loppu. Pakko oli alkaa kahtella, josko jotain munatonta hyvää osais tollokin kokata. Pieni epäily mielessä, vaan oli kyllä ihan huippuja nämä. Ensimmäisellä pannullisella kääntäminen ei onnistunut, vaan seuraavalla osasin jo. Rakenne oli hyvä, maku huippu. Mais...