Kokkaukset
-
3 5
Mitäs tänään kokkailtaisiin? miten olis punaniskan kilpparipurilaisia? Jauhelihapihvi, sen päälle jauhelihakastike, punottu pekonikuori ja rei-istä nakit ulos (tee viillot sormiksi) ja lapset tykkää ;o)
-
1 1
Tein tätä ja taaperolapseni hoki että nam nam. T: ruuanlaittotaidoton mies
-
0 0
Teinpä tämän ja lopputulos oli OK.
-
2 0
vad blir det för mat: porsaan ulkofilé viherpippurikastikkeessa, lohkoperunat ja salaattimix: Romansallad, ruccola, vesimelonia, vuohenjuustoa, tuoretta parsaa, vadelmavinägrette. Mumsfilibaba Bon Appétit
-
3 4
Grillausta takapihalla tänään naapureiden ja ystävien kera.
-
1 0
Näitä tein ja erittäin makoisia ovat
-
0 2
Onko kellään muita herkullisia keinoja tehdä kananmunia? Meinaan lisätä reseptiin liemellä hyydytetyn kananmunan reseptipuoleen.
-
2 0
:)
-
2 2
vad blir det för mat: 70-luvun klassikko: Piccata: Porsaan ulkofiléstä, alla on frästa paprikaa, kesäkurpitsaa, sipulia, valkosipulia, timjam. Paistettua perunaa. Salaattimix: Vesimeloonia, vuohenjuustoa, salaattisipulia, sitruunanmehua, oliviiöljyä, vadelmavinäger. Mumsfilibaba Bon Appétit
-
1 1
zulkke hyvää nam
-
0 0
Nope ja helppo tehdä. Maku on vertaansa vailla
-
0 0
Nopea ja helppo tehdä. Maku on vertaansa vailla
-
1 0
Superhyvää pannaria!!!
-
1 0
itse tunnen nämä piparit lapsuudesta Hanna-tädin pipareina =)
-
2 0
tulipas hyviä
-
1 3
Lamb Vindaloo...Tjohooo...eli karitsaa Vindaloo aion laittaa yötä vasten uuniin valurautapataan. Hissukseen saa hän siellä muhia. Kuva otettu ennen uuniin menoa ja tietysti otan myös sen jälkeen, kun hän sieltä saapuu. Uunista siis. Tässä hän nyt sitten on, karitsan etulapa oli koko yön uunissa ...
-
1 0
nam nam
-
1 0
:)
-
0 0
Teen mehut itse niin paljonkuin mahdollista...Tiedän mitä suuhuni laitan..Ei ole lisä-aineita..Terveellisiä herkkuja..Ja loppujen lopuksi halpoja..Ei tarvitse ostaa ykkösluokan tuotteita kunhan ovat käyttökelpoisia..hedelmät pöytään priimana ja salaattiin raikkaat vihannekset,mutta säilöntään.......
-
1 0
vad blir det för mat: Lohi pinaatti ja sipulipedillä, peittona toimi paistettua pekonia, salaattiisipulia, rahkaa. Lohen päällä oli tietysti suolaa ja pippuria ja puristettua sitruunanmehua. Lohkoperunat ja salaattia. Mumsfilibaba Bon Appétit
-
1 0
vad blir det för mat: Stallmästaregårdenin Silakat
-
1 0
minä tykkään kaikista merenantimista niin että vaivaudun kyllä säilömään.on niin paljon maukkaampia kun itse tekee..ja nämä sardiinit sain kotiinvietäväksi eilen naapurinluona lounastaessa..että nämä tuli kyllä halvaksi..
-
0 0
Uudenlainen resepti!
-
0 0
Uudenlainen resepti!
-
0 0
Maspalomasissa 43 plus astetta ..Pakko saada jotain kylmää hyvää Ruokaa..Helpoin tämä tomaattikeitto.Mahtavan ihana savunmaku sormisuolasta ja metsäinen maku tästä mystisestä mausteseoksesta..(sis,esim.sieniä)..Sain eilen naapurilta puolikassillista kanarian tomaatteja...
-
1 0
Täytetty Italialainenleipä
-
0 0
Yoghurtbaquetter ja Fru Van de Bo´s omenacheesecake hieman raparperia.
-
0 0
Hitusen jäi kuivaksi. 27 minuuttia on ehkä vähän pitkä aika, ainakin isolle vuoalle. Kannattanee käyttää vähän pienempää irtoreunavuokaa.
-
1 1
namsss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
0 3
MOI