Ihanmuuta
-
0 2022
Assosiaatioketju
Tuli mieleeni, että tällainenkin voisi olla hauska. Tuo jompikumpi-ketjuhan on jo klassikko. Eli kun kirjoitin tuolla toisessa ketjussa, että minulle tulee sanasta "seitan" mieleen sulttaani, niin siitä voisi seuraava jatkaa, mitä hänelle tulee sulttaanista mieleen. Jos joku on katsonut e...
-
0 27
Mitä tulee nyt tv:stä:
Ajattelin, että tämän otsakkeen alle voitais laittaa itselle mielenkiintoinen ohjelma, joka halutaan vinkata toisillekin. Tai jos ohjelma oikein ärsyttää, niin sekin tänne vaan. (nyt ainakin 1:llä (td), pitää lähteää selailemaan tulisko jotakin parempaa)
-
0 22
Sanahelinää
Miksiköhän kotikokkinaiset eivät ymmärrä sanojen syntyperää ja niiden monimuotoisia (kuten naiset) merkityksiä ? Toisaalta, onhan se ymmärrettävissä raamattua lukien, tai kalevalaa seuraten. Myöskin työehtosopimuksetkin kertovat omaa kieltään.
-
0 39
MIKÄ MOKA!!!!
Tänään kaupassa ostin vahingossa Poutun broilerifileesuikaleita. Puhuin kännykkään ja katsoin vain, että tämähän on edullinen. Kotona huomasin, että ne on kärrätty tänne Brasiliasta???:S Ei voi ymmärtää! Tietenkin tein niistä ruokaa, kun kerran ostettu oli. Kahdessa muka 300 gramman paket...
-
0 12
KELA-tietous
Ainakin minulle yllättävän vaikea (huolimatta selvistä kompakysymyksistä). En siis tunne sosiaaliturvaani???? http://kela.fi/in/internet/suomi.nsf/alias/visa
-
0 36
Tekijänoikeudet resepteihin
meikäläiselle kävi sitten näin!!: Olin kirjoittanut ylös reseptejäni karppaus sivuille hyvässä uskossa että niitä käyttävät karppaajat omiin tarkoituksiin.Just.Lueskelin tuossa KArpin keittokirjaa ja näin siellä OMIA ( useita ) reseptejä.suoraan ja sanasta sanaan kopioituna heidän kirjaansa.Lopp...
-
0 79
KILPAILU: tähän voisi laittaa kaikenlaiset kilpailut
Niin että ne huomattaisiin. Kuka ne sitten laittaa on eri juttu. Ehkä tämä ei toimi. Toivon kuitenkin, että toimisi, sillä monet eivät huomaa kyseisiä kilpailuja ja se harmittaa jälkeenpäin. Kilpailuthan antavat jännitystä tähän elämään ja kokkailuun. Onko tämä Eeron heiniä??? ehkä on liikaa vaad...
-
0 66
Osta tontti Karjalasta.
Lukiko kukaan HS;n toimittajan kirjoituksesta, (sunnuntai hesarista, miten vaikeaa, on ostaa tontti Venäjältä), huh,huh. Mukavasti Suomesta tontteja venäläiset ostavat tuosta vaan. Epistä.8-)
-
0 14
Kuka uskoo lamaan, tai "taantumaan"?
Nyt suomella menee vielä hyvin?, Onko lama odotettavissa?
-
0 0
Valinnanvapauden puolesta
http://www.vapaa-aikavirasto.com/ , täältä läytyy mielenkiintoisia kommentteja tutuista ravintoloista ja kahviloista! (tu)
-
0 4
YSTÄVÄNPÄIVÄÄ
nalle puh sanoi: ystävyys on sitä, että kun laittaa silmänsä kiinni ja ajattelee ystävää, niin poskilihakset alkavat vetäytyä korvia kohti ja kaikki rypyt siliävät!!!HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille kotikokeille!:D
-
1 34
Ystävänpäivän tervehdykset tänne!
Oikein mukavaa, nautinnollista ja rakastettavaa YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille kokkikavereille! Toivoopi Riitta-Mummo
-
0 998
Kasvien maailma
Kurkistus ikkunapuutarhaan, kertoo,että kasvit alkaa heräillä valon lisääntyessä. Istuksista juttelua, vinkkejä viherkasvien hoitoon, leikkauksista ja idätyksesta. Mitä kesällä parvekkeelle,pihalle ja niin pois päin. Avokadon siemeneille ei vielä ole tapahtunut mitään. Piilotan verhon taakse v...
-
0 3
Keskusteluaihe katoaa yhden yön aikana
Ihmettelen, mihin kulkeutuvat jotkut keskusteluaiheet? Olen esim. edellisenä päivänä kirjoitellut jollekin palstalle ja sitten sitä ei enää tänään ole missään. Toisaalta joku otsikko elää kuukausia. Mikäköhän on ns. marssijärjestys?
-
0 20
Peukuista...
Miten teillä on tapana peukuttaa reseptejä? Eli annatteko peukun heti luettuanne reseptin vai vasta sitten kun olette kokeilleet sitä itse?? Minulla on tapana peukuttaa vasta sitten, kun olen reseptiä kokeillut ja hyväksi havainnut.
-
0 3573
Jompikumpi...
Eli kysymys: Kahvi vai tee? Ja sen jälkeen pitää kysyä seuraavalta jompikumpi-kysymys. Tällainen hauska pikku leikki!
-
0 55
Respojen suora kopiointi
Mitä mieltä ootte siitä jos kopsaa jostaki (esim. kirjasta) suoraan jonku ohjeen ja tavallaan ottaa itelle siitä kunnian? Onko sallittua/oikein?
-
0 27
Lampetra fluviatilis päässy telkkuun..
YLE TEEMA La31.1.2009 klo:9:00 Postikortteja Suomesta 4/6: Maanantaina 11:15 uusinta. Länsirannikolla kokemäenjoen suulla Salla tekee havaintoja nahkiaisesta, kalojen kummajaisesta. OIi pakko kertoo...8-)
-
0 20
Villasukat
Pörröiset, harmaat, kirkasta raitaa... Oli millaiset oli, kukaan ei vihaa villasukkia, tai ei vain uskalla tunnustaa vihaavansa! Kerro villasukistasi. Onko sellaiset jalassa tai puikoilla tällä hetkellä, minkälaiset ne ovat, minkälaisista olet aina haaveillut, millaiset ovat lämmittävintä hottia...
-
0 37
Armeeja / Puolustusvoimat
Tässä Panssariprikaatin kotisivut http://www.panssariprikaati.fi/index.php?pageid=0 Niihin kannattaa tutustua ihan ajatuksella (ja tietysti muiden prikaatien kotisivuihin - minulle tämä oli luonnollinen valinta linkittää, koska palvelin siellä). "Mekanisoitujen taisteluosastojen ja ilmatorju...
-
0 88
Mistä paikkakunnista? :)
Missä te asustelette? En oo oikee törmänny muihin Lappeenrantalaisii, vaikkahan iso kaupunki on :D Onko teidän kunnalla mitään erityistä? Täällähän on oma jääkiekkojoukkue joka pelaa SM-liigassa, Suomen suurin prisma, TODELLAKIN iso hiekkalinna, satama jossa on ilmaisia laitteita.. Eli vähä...
-
2 46
Isoäidin konstit
Ehtymättömästä varastostani löysin vanhanajan ohjeita puhtaana pitämiseen. Väkiviinaetikka: lämpimään veteen sekoitettuna ( ei kuumaan ) . Ikkunat : 1 osa etikkaa ja 1 osa vettä, vähän astianpesuainetta Astioiden huuhtelu astianpesukoneessa: 1 osa etikkaa ja 2 osaa vettä. Lattia: reilu dl etikka...
-
0 43
Rva.Mikkosen mielipiteitä päivähoidosta?
Olette varmaan kaikki pienten lasten äidit tietoisia Rva.Mikkosen mielipteistä lasten hoidosta päiväkodeissa. En meinannut uskoa korviani, kun katselin kyseisen ohjelman pyhäiltana. Elämmeko todella 2000-luvulla ja Suomessa? Herra Mikkonenhan on yhdenlainen mielipiteiltään, mutta että rva.on v...
-
0 29
Kaupassa käynti
Olettekos te sellaisia kaupassa käyjiä, että osaatte suunnitella ruokaostokset useammalle päivälle eteenpäin? Minä en ja koska kaupassa tulee käytyä melkeinpä joka päivä (joskus jopa 2kin kertaa) heräteostajana mukaan tulee ihan turhaakin, joka taas tarkoittaa turhaa rahanmenoa... Näin koulul...
-
0 8
Kukkakärpäset
Kukkapurkkieni ympärillä pörrää pieniä olemattomia hirviöitä ns. kukkakärpäsiä. Haluan niistä eroon. Netistä löysin radikaalin ohjeen: Hävitä KAIKKI kukkasi, mene kukkakauppaan ja osta uusia kukkia. Toivon, että saisin teiltä lempeämpiä ohjeita.
-
0 110
Kokoontuminen Kouvolassa...
Elikkä, huhtikuuta tässä ajattelin, laittakaas päiväehdotelmia. Olis kiva jos meitä tulis muutama enemmän kuin viime vuonna...
-
0 8
Mikä kruunaa lauantaisi
Tämän päivän kruunaus on jo koettu: Broileripastavuoka (Kotikokin resepteistä) Lasi Chardonnay´ ta Mansikkarahkaa ja TOP aito Irish Coffee
-
0 23
Luontaistuotekaupat
Kävin tänään kahdessa kaupassa. Kummassakaan myyjä ei ollut kuullutkaan gluteenijauhosta. Tarjosivat Glutamiinijauhetta.. Urheilioitten ravintolisää. Kun heillä ei elintarvikkeita oikeen ole.. Katoin tarjontaa molemmissa kaksi seinää täynnä urheilioitten juttuja ja yhdellä seinällä muutama yli...
-
0 4
Pysähdy hetkeksi, katso ja mieti...
Itsellä pääsi itku ja turhat valitukset jäi... http://www.maniacworld.com/are-you-going-to-finish-strong.html
-
0 3
snooker
Valvottaako tämä kisa ketään muita kuin minua? Pakko seurata, ainakin tänäyönä kun on niin tiukka kisa. (Eurosport-kanavalla suorana lähetyksenä) (tu)