Keskustelut
-
0 1
Mikä resepti?
Etsin täältä repestiä joka sisältää possua, cayenne pippuria sekä sinappia ainakin. Jokin kastike ilmeisesti kyseessä? Johonkin kadotin sen ja nyt ei tunnu löytyvän.
-
3 1
Borssikeitto - aito venäläinen reseptti
Tosi hyvin onnistunut Borssi keitto!🙂
-
2 33
Kotikokkiin kirjaudutaan 10.6.2020 lähtien Alma-tunnuksella
Kotikokki on osa Alma Mediaa, joka laajentaa entisestään Alma-tunnuksen piiriään korvaamalla Kotikokin käyttäjätunnuksen. Muutos ei aiheuta jo rekisteröityneille käyttäjille juurikaan muutoksia, vain kirjautumisikkunan ilme muuttuu. Tarvitset kirjautumiseen sähköpostiosoitteesi ja salasanasi. Ta...
-
2 3
Täydellisen kakkupohjan leipomisvinkkejä
No, eihän täydellistä usein ole kuin periaatteessa, mutta on silti kiinnostavaa pyrkiä lähelle. Seuraan YouTubessa kahta enlanninkielistä leipomiskanavaa jotka ainakin vaikuttavat melko luotettavilta. Ensimmäinen vinkki: jos taikinaa kohottaa leivinjauheella niin sitä ei pidäkään sekoittaa jauh...
-
0 1
Mihin käyttäisit tattarihiutaleita?
Keräilijä oli kaupassa korvannut tattari-aamiaismurot sitten tattarihiutaleilla. Puuron ystäviä ei tästä perheestä löydy. :) Mites nämä kannattaisi hyödyntää ruoanlaitossa/leivonnassa?
-
0 18
Tältä näyttää uusi Kotikokki-hahmo
Talven aikana Kotikokki tulee uudistumaan, ja juuri äsken 10 000 Facebook-fanin rajan rikkomisen kunniaksi julkaisimme pientä esimaksua siitä uudesta sivustosta. Uusi ilme on kokonaisuudessaan vielä kovasti työn alla, mutta tämä pieni hahmo, vielä nimetön, on jo piirretty. Näet hahmon Kotikokin ...
-
5 1
Upea paikka
Kävimme todella idyllissä paikassa Vääksyssä. Suosittelen lämpimästi kaikille. Aivan mahtavia leivonnaisia, myös gluteenittomia. Laadukkaita juomia. Kaunis miljöö ja mukava henkilökunta.
-
7 529
TÄÄLLÄ SYÖDÄÄN 6
Rakkaat Kotikokkilaiset, meidän on nyt aika muuttaa uuteen ketjuun, koska TÄÄLLÄ SYÖDÄÄN 5 on tullut yli 2500 kommentin ja vähintäänkin yhtämonen kuvan kanssa teknisesti toimintajanansa päätepysäkille. Jännittävä uusi ketju nr. 6 alkakoon... Haluan kiittää lämpimästi kaikkia osallistujia jännit...
-
0 1
Auttakee!
Hakusessa kadonnut, aiemmin runsaassa käytössä ollut, Mestarikokin resepti Talonpojan pata (?), sisälsi ainakin kaalia, pikamakaronia, porkkanaa ja muistaakseni jauhelihaa... Aikeisss oli nyt tehdä vaan korttia ei löydy mistään! Oli muistini mukaan laihduttaja-kategoriaa...?
-
1 35
Kesän lopun kunniaksi reseptikisa
Heippa kotikokit! Ajattelin tässä kesän lopun kunniaksi reseptikisan tynkää järkätä. Miltä kuulostaisi? Mikä olisi teidän mielestänne hyvä raaka-aine, jolla loihtii kokki kuin kokki ihanan reseptin? Marjoja ajattelin..?
-
2 8
Krapsu
Haluaisin kysyä tietääkö kukaan mikä on krapsu ja jos jollain ois sen ohje.
-
1 93
Miten vietätte vappua?
Miten vietätte vappua? Mitä vappuperinteitä teille kuuluu?:-)
-
3 2
Häiritsevä käytös Kotikokissa
Pidämme Kotikokin julkaisut siistinä, siksi törkeimmät julkaisut tai jatkuvan häirinnän ilmiannamme ilman erillistä ilmoitusta poliisille. Tällaiset julkaisut voivat olla esimerkiksi siveellisyyteen liittyvä, erillistä kansakuntaa loukkaava sisältö, väkivaltaan yllyttävä tai muu Suomen lain nojal...
-
1 125
HOROSKOOPPI
kiinnostaisi kovasti mitä horoskooppi merkkiä kokkikaverit ovat::o? ja uskotteko niihin? itse olen merkiltäni neitsyt (24.8). syntymä-ajan mukaan tehty , missä on nousevat merkit ja kuun merkit j.n.e. antaa jonkun moisen kuvan omasta itsestäsi (siis jos uskot niihin). kiinalaisessa olen koira ja ...
-
3 4
Mestarikokki-ruokaohjekerho 70 -luvulta Rahkapiirakka 16:45
Hei! Keräsin 70-luvulla Mestarikokki-ruokaohjesarjaa ja minulla on koko sarja. Nyt eräs käytetyimmistä resepteistä on kadonnut. Pääsiäiseksi olen leiponut aina Rahkapiirakkaa sarja 16, ohje 45. Tein juuri piirakkaa muistinpohjalta, mutta ei siitä tullut sellaista kuin sen pitäisi olla. Löytyisi...
-
1 6
Uusien omien reseptien lisäys
Minulla muutama resepti, jotka haluaisin talteen tänne omat ja kopioidut reseptit osastoon. En vain ole keksinyt, miten uusi oma resepti lisätään. Osastossa on kaksi valmista pohjaa, mutta ne eivät riitä mihinkään. Osaisko joku kertoa., miten lisäys tapahtuu?
-
1 12
Kirja
Onko uutta kirjaa tulossa? :)
-
0 1
Peruna, jauheliha, herne, maissi, paprikavuoka
Reseptissä mainitaan "1 ps perunasipulisekoitusta". Kuinka paljon pussi painaa?
-
0 2
Suomen naiset ovat rautaa!
Onnea Aino-Kaisa taas uudesta mitalista! Onnea myös Matille pronssista, hyvä veto! Nyt mitalikahveille ja odottamaan miten miehet pärjää mäessä?
-
4 21
Onnea voittajille!
Onnea pääpalkinnon voittajalle Halloumille ja toiselle ja kolmannelle sijalle päässeille Mimmikaroliinalle ja Raastajalle! Voittajareseptit ovat valkosuklaa glögikakku, vaniljamoussea ja puolukkaista omenasosetta ja jouluiset kinkkuhyrrät. Näitä mutustaen kelpaa odotella joulua. Laitan yksityisv...
-
3 30
Kuvien suunta
Hei kotikokkilaiset! Voisitteko katsoa reseptienne kuvia ja vinkata minulle, jos reseptissäsi oleva kuva olisi kääntynyt pystykuvasta vaakakuvaksi ilman, että itse olet vaikuttanut asiaan. Kiitos!
-
3 3
Joulun reseptikisa on nyt auki!
Tervehdys kotikokit, Joulun reseptikisa on nyt auki. [url=https://www.kotikokki.net/teemat/joulun-reseptikisa-2019]Klikkaa itsesi kilpailuun, osallistu ja voita juhlakinkku![/url] Pääpalkintona on Kotitilan noin 6 kg juhlakinkku (arvo noin 140 €). Tämä kinkku on peräisin eettisesti kasvatetusta...
-
0 1
Osallistun kinkkukisaan
-
1 6
RESEPTIN TEKIJÄT! (ja ylläpito!)
Tein eilen reseptin bataattipapusalaatti, tänään kun tulin ja katsoin reseptin läpi siitä puuttui bataatti. Jonka muistan täysin kristallinkirkkaasti laittaneeni ihan ensimmäisenä listaan. Sitä edellinen resepti oli punakaalisalaatti, siitä FutoMaki laittoi viestiä että pääraaka-aine eli punakaal...
-
0 0
KOKKAUS
KOKKAUS
-
1 2
Kasvissosekeitto
Minun pitäisi tehdä sipuliton kasvissosekeitto. vieraallani on sipuli allergia. Tarvitsen neuvoa tähän.
-
2 2
Minusta parempi kuin tuo mailman paras
todella hyvä
-
5 14
Voittaja valittu!
Syysreseptikisan tulokset ovat nyt selvillä! Voittaja valittiin ohjeissakin mainituin ehdoin: Reseptitestin voittaa resepti, jonka reseptiä on helppo seurata ja lopputuloksesta tulee luvattu. Kekseliäisyys ja maku ratkaisee tiukassa paikassa. 1. @Raastaja: Pekoniin käärityt naudanmaksapihvit ja...
-
4 2
Reseptikilpailun finalistit selvillä!
Hoi kaikki! Nyt on kolme finalistia selvillä! Jatkoon menevät Raastaja reseptillä Pekoniin käärityt naudanmaksapihvit juuresmuusin kera ja Taskuvenus resepteillä Oodi punajuurelle ja Tomaattikeitto. Onnea! Nyt tämä jännittynyt kotikokki lähtee kauppaan tarvikkeiden hakureissulle!
-
4 1
hyvää
porkkanasosekeitto