Keskustelut
-
5 57
Kerro paras muistosi Kotikokista
Kotikokki täyttää tänä vuonna 10 vuotta! Juhlavuoden kunniaksi haluaisimme kuulla muistojanne Kotikokista näiden vuosien varrelta. Kertokaa myös kuinka kauan olette olleet Kotikokin käyttäjiä ja miksi palvelu on teille tärkeä.
-
1 5
Ravintolakriitikkoko?
Olisi niin ihanaa olla ravintolakriitikko.Matkustella ja maistella. Mikä siihen ammattiin on pääsyvaatimukset?uuh lähtisin heti opiskelemaan.Hahaa Sitäpaitsi olisi mahtavaa tänne saaha, vai onko jo, oma osio kokemuksista eri ravintoloiden palveluista ja ruoista.??
-
1 14
Mikro ruuanlaitossa
Miten käytätte mikroaaltouunia ruuanlaitossa? Minulla on tapana kuunnella silloin tällöin BBC:n ohjelmia. Nyt eksyin yhtiön ruokaweb-sivulle, jossa oli juttu siitä, miten britit käyttävät mikroa ruuanlaitossa. http://www.bbc.co.uk/podcasts/series/foodprog Ohjelma lähetettiin 9.2.2015. Itse käy...
-
0 5
Kotivara
Pärjäisitkö viikon ilman, että käyt kaupassa ostoksilla ja silti syöt aika hyvin? Minkälainen varasto sinulta löytyy? Itse pärjäisin aika hyvin ja hyvä on laittaa raaka-aineet kiertoon. En heitä oikeastaan koskaan mitään pois vaan keksin uuden käyttötarkoituksen.
-
1 3
Terveppä kaikille!
Terve kaikki. Ajattelin vihdoin ja viimein tehdä tänne tunnukset kun monia ohjeita käyttänyt mitä on täältä löytynyt. Kiitos niistä :) Yritän tässä itsekkin tänne rustailla joitain ohjeita jatkossa :)
-
0 1
Yksinkertaista
Ruisleipä on yksinkertainen ruoka. Tarvitset vain ruisjauhoja, vettä ja suolaa. Ei luulisi, että joku ruoka-aineista jäisi pois valmistuksessa. Minulle kuitenkin kävi niin. Suola jäi pois. Leipä on kyllä syötävää, vaikka suola ei maistu. Tämä on vielä yksinkertaisempaa: vettä ja ruisjauhoja....
-
2 14
Kivat Sivut!
Onko kukaan huomannut, kuinka kivat ja mukaansatempaavat sivut on Kotikokissa??
-
2 0
Porkkanainen jauhelihakiusaus
testiin meni ja hyvää oli. Tein annoksen tuplana ja jauhelihaa meni lähes triplana.
-
0 32
Herkullisten makujen maailma
Tämän otsikon alla voisi kertoa hyvistä ja huonoista ruokapaikoista. Voisi myös kertoa löytämistään tuotteista uusista ja vanhoista, mikä niissä on hyvää tai huonoa.
-
0 2
Rahkaongelma!
Rupes tekemään kauheesti mieli rahka piirakkaa,mut kotoota löytyy vaan rahkajugurttia! Voinko sillä tehä jos esim. Valutan sitä tai lisään enemmän kananmunaa? APua! :D
-
0 9
Ihailija ;-)
Muista en tiedä, mutta olenkohan minä saanut "ihailijan" :D tänne kotikokkiin... Sain yhteen reseptiini kuvaehdotuksen ja kuvan oli varmaankin joku laittanut itsestään... narrin puvussa... Siis ei oikein voinut muutakaan, kuin nauraa (:D (:D (:D On nää kekseliäitä... Harmi juttu, mut epähuomio...
-
0 11
Keskusteluketjut- YP!
Johan taas päjähti tällä hermo, oli vastattu tuossa "täällä syödään"-ketjussa mun kommenttiini mutta eihän tuo esikatselusta lähetäkään suoraan siihen kohtaan vaan joutuisin rullaamaan, rullaamaan, rullaamaan ja hakemalla hakemaan sen kommentin. Joo kato ei kiitos! Niin voisiko herrjee sen kommen...
-
14 7
Kuusamon rieska? Lapin rieska?
Tietääkö kukaan ohjetta Kuusamon tai Lapin rieskalle? Mieheni muistaa syöneensä sitä lapsena ja toivoo sitä kovasti. Ongelmana on vaan etten löydä tuota rieska ohjetta mistään! Toivottavasti jollakin olisi resepti laatikossaan..
-
1 0
Maailman paras pannukakku
Iskälle isänpäivä pannaria :) Onhan tämä vaan niin herkkua!!!!
-
0 0
Currykastike
Oikein hyvää.
-
0 0
Broilerpyörykät
Jees resepti.Polentaa ei ollut,mutta eipä haitannut.
-
0 4
friteerattu pasteijat
Hei! Meillä on friteeraus keitin. Kaikki tietävät miten pasteijat valmistuvat uunissa, siitähän on monen monta ohjetta. Osaako kukaan kertoa niiden paisto lämpötilaa friteeraus keittimessä ja kuinka kauan? Vai meneekö se samalla tavalla kuin munkkeja paistaisi friteeraus keittimessä.
-
0 6
Lihakeittolihat ensin uunissa?
Minua on askarruttanut eräs asia....ja pitkään. Monikin tuntemani suurkeittiön kokki kertoo että he laittavat lihakeittolihat ensin suht kuumaan uuniin uunipellille ennenkuin alkavat keittämään niitä. Olen jauhesammuttimen kokoisena myös jopa nähnyt kun oman kouluni keittolan keittäjä laittoi l...
-
0 0
Normandialainen siiderikana
ok.
-
1 1
porokeittoa
tänään poron luukeittoa
-
0 3
Kotikokkilaisten tapaamiset
Tällä hetkellä tarkoituksena järjestää Tampereella / Pirkanmaan alueella tapaaminen johon ovat kaikki halukkaat tervetulleita :) Ajatuksia ja ideoita saa kertoa, meillä on niin pieni huusholli ja remontti päällä niin en uskalla tänne kutsua porukkaa, olisiko jossain kuppilassa kiva nähdä? Ajank...
-
0 0
Veppinörtille: muistitauluun lisäys ei toimi
Firefox 41.0.1 ja tää uusi ilme. Muisti-nappulan painallus ei lisää reseptiä muistitaululle. terveisin, Timo
-
0 0
Intialainen Navratan korma (kasvisruoka)
En saanut muuten reseptiä ylös muistiin, joten tein näin. Aion kokeilla siis kyseistä reseptiä!
-
1 5
Käyttäkatko Kotikokissa
Hei rakkaat kotikokkilaiset! Tiedoksi, että keskiviikkona 7.10. sivustolla on käyttökatko. Käyttökatko alkaa tiistain ja keskiviikon välisenä yönä noin klo 0.00. Pyrimme saamaan sivuston keskiviikkona takaisin linjoille puolen päivän aikoihin. Käyttökatko liittyy Kotikokin ilmeen uudistamiseen...
-
1 3
Teemat
Mistä löytyy teemat?
-
1 2
Merkkituotteet resepteissä
Monissa ohjeissa vaaditaan usein jotain tietynmerkkistä tuotetta. Vaatii pelisilmää ja raaka-aineiden tuntemusta tietää, koska tällaiset brändätyt raaka-aineet voi korvata jollain muulla erimerkkisellä aineksella ja koska täytyy käyttää just sitä samaa. Oma pelisilmäni meni tänään epäkuntoon ja...
-
3 2
Kebabliha 1
Tein tänään lampaan jauhelihasta. Toodella hyvää!
-
1 11
Munavoi, voi voi !
Joskus olen saanut munavoita mikä on niin muruista ettei tahdo kestää piiraan päällä. Missä vika etten tee samaa virhettä ?
-
0 2
Kotikokin päivittäinen sähköposti
Ostin uuden tietokoneen. Enää en saa kotikokista restejä sähköpostiini päivittäin. Kuinka tilaan ne uudestaan.
-
0 5
Marjoja
Tarvisin helppoja marja-ohjeita! Mieluiten helpot raaka-aineet. Pakastin täynnä erilaisin marjoja joita pitäisi saada käytettyä. KIITOS JO ETUKÄTEEN😊💕