Keskustelut
-
4 0
Hyviä ovat kaalilaatikot kaikki riiseineen ja paljon hyviä ohjeita täällä. MInulla ehdotus riisittömään kaalilaatikkoon, karppaajan makuun ja ihan hyvin muillekin sopii, riisi on liian täyttävää joskus . Eli tällä ohjeella mennään tänään, vai laittasko riisiä kuitenkin.... :P
-
2 0
Vähän muokkasin ohjetta, mutta hyvää tuli. Bataatin sijaan käytin tähän käsikopallisen herkkusieniä, ja lisäsin yhden valkosipulinkynnen. Kuminan jätin pois kun sitä ei sattunut olemaan käsillä. Todella maistuvia pihvejä!
-
2 0
oli muuten pirun hyvää!
-
1 0
synttäriherkku! Tästä on tullu mun ehdoton suosikkipiirakka. Ihanan raikas, kirpeä ja makea samanaikaisesti. Parasta kuitenkin että on myös nopein ja simppelein piirakka tehdä. Etenkin kesään sopiva mutta meikäläiseen uppoaa kyllä ihan kaikkina vuodenaikoina :)
-
5 0
aika hyvä idea painella pohjaan ansoja kuorrutteelle, teki ruuduista tosi mehevät ja maistuvat!
-
1 0
tosi hyvät keksit
-
1 0
Löytyi helppo jälkkäriohje ja on vielä nopea valmistuakkin. Puolitin kerma/munavaahdon ja lisäsin toiseen valkosuklaata. Kyllä lähti makeannälkä 8 )
-
3 2
Tehtiin tossa illanistujaisiin pitsat, ja tuli mieleen, että kun pitseriasta ostaa bolognese-pitsan, pelkän ruskistetun jauhelihan tilalla on jauhelihakastike (ja täten se ei siis ole niin kuivaa!) Tein sitten yksinkertaisen, todella tomaattisen jauhelihakastikkeen täytteeksi ja jätin normaalin ...
-
1 0
"kevyt" sunnuntaibrunssi :D
-
1 0
Tosi hyvää, tosin minulla riitti uunissa vain n. 25 min :)
-
1 0
Laitoin neljä banaania, 2 tl inkivääriä ja 1 dl kookoshiutaleita ja hyvää tuli. Kookos tosin ei maistu eli lisää vaan seuraavaan kakkuun. :) Mehevä ja maukas kakku, ei tule kauaa kestämään.
-
5 2
Syökää ja kokatkaa kaalista edullista ja hyvää oikeen laitettuna.Täällä on hyviä ohjeita monia... Laitan omankin mukaan..Puolukka survoksen kanssa taivaallista..
-
1 0
Tein piirakan tällä ohjeella mutta grahamjauhon sijaan laitoin ruisjahoa sekä toisen paprikan korvasin sipulilla. Katsotaan mitä uunista pullahtaa ulos :D
-
3 0
Pitkästä aikaa ostin dr.Oetkerin marsipaania ja totesin sen aivan surkeaksi. Vaatii kaulinnassa järkyttävän määrän tomusokeria joka ei siis ole tarkoituksenmukaista. Itse koitan saada massan mahdollisimman ohueksi ja vähällä tomusokerilla kun muutenkin niin makeaa mutta tässä ei onnistunut. Lisäk...
-
1 0
Noin 1.3kg taimen joka tehdään uunissa aluumiinifoliossa ja täytetään kala myös.
-
1 0
Hyvvää oli.
-
0 3
Ruokasuositukset uusittiin: katso miten viranomaisten mielestä nyt pitäisi syödä
Pohjoismaiset ravitsemussuositukset uudistettiin torstaina 3.10.2013. Päähuomio on nyt huomion siirtäminen yksittäisistä ravintoaineista ruokavalion kokonaisuuteen. D-vitamiinin ja seleenin saantisuositukset nousivat hieman, hiilihydraattien ja rasvojen saannissa painottuu laatu. Lajissaan ...
-
0 22
No se Lidl??puolesta vai vastaan?
Hah, huomasin että oli tullut kannanotto mun litukan käyttämiselle reseptikommenttiini: paloska55 Jaa että Lidliin viet rahasi etkä Suomeen! Ajattelisit vähän.
-
1 0
Maistuipas taas hyvältä pitkästä aikaa. Parasta yksinkertaisilla täytteillä. Tämähän on vähän kuin pitsaa karppareille :)
-
0 0
hyvää oli, suosittelen lämpimästi
-
0 0
juu tuli hyvä lisä, omenahyveelle =) , tosin laitoin hiukan enenmmän vanilijasokeria ja ripauksen kanelia..
-
0 2
Osallistutko Lihaton lokakuu -kampanjaan?
TV2:n Docventures-ohjelman Riku Rantalan ja asiantuntija Leo Straniuksen innostuksesta alkunsa saanut Lihaton lokauu on saanut jo 26 000 ihmistä sitoutumaan kokonaan kasvisruoasta koostuvan lokakuun viettoon: http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013100117554309_ru.shtml Aiotko sinä osallistua? Ma...
-
1 0
Valkosipulilla tietenkin! Myös meidän perheen suosikki!
-
2 0
Tein kasslerilla ja suolatulla porsaanlavalla ensimmäisen ohjeen mukaisesti. Mausteet vastaavat etsin Prisman jenkkihyllystä, dr Pepperiä ihmettelin, mies sitten tiesi olevan limuosastolla! Ruoka kypsyi itsekseen, itse vapauduin puutarhan syystöihin. ja mikä maku, aivan ihanaa!
-
3 0
Tuli hyvää. Toimii varmaan paremmin, jos käyttää kuivattua inkivääriä tuoreen sijaan.
-
1 0
Aivan mahtavaa, onnistui kerralla!!! :) Linkkasin tämän reseptin blogiini, toivottavasti on ok!
-
1 0
Hyvää tuli! :)
-
2 0
Kokeilin! Täydellisen makuisia! Mun kädenjälkeni tosin ei ole yhtä kaunista kuin kuvassa, vatkasin seoksen niin kovaksi ettei sitä tahtonut saada lusikasta irti kuin ravistamalla...
-
3 0
Tein tätä pihan pensaista, lisäsin konjakkia. Sopii hyvin puuron sekaan, pehmeä maku!
-
0 1
Menin sitten ja ostin kvinoaa ekaa kertaa elämässäni. Oisko jollain ehdotuksia että mitäs sen kanssa tekisi? :D