Keskustelut
-
1 0
jotakin vapaapäivän iltaan.. :)
-
1 0
Hiljaa hyvä tulee...
-
0 0
Tilkka siirappia loppumetreillä ja hyvää tuli :)
-
0 2
ÖÖÖ-miten täältä kirjaudutaan ulos nykyään?
En löydä mistään "Kirjaudu ulos" -valintaa. Sivut ovat niin täynnä kaikkea...
-
0 7
Ideoita lokakuun iltaan?
Tarvitsisin vähän uusia ideoita omieni lisäksi, kaikki ehdotukset on tervetulleita ja varsinkin juomapuolen osalta. Perustiedot: olen menossa viettämään kaverin kanssa ensimmäistä iltaa sekä vietän hänen kanssa muutaman päivän mökillä jossa on perusmökkivarustus. Mökille on minulla matkaa junall...
-
1 2
Helppo suklaakeksi resepti!
-
0 1
Säilönnän mittoja ja painoja
Vierailin Marttojen reseptisivulla. Löysin sieltä säilönnässä käytettävien aineiden ja marjojen mitta- ja painotietoja. Säilöjälle tärkeät mitat ja painot: sokeri ja hillosokeri 1 dl = 85 g 100 g = 1,2 dl siirappi 1 dl = 140 g 100 g = 0,7 dl suola 1 dl = 110 g 100 g = 0,9 dl kark...
-
0 9
Syyskuun kestit mökillä
Nyt hakisin vinkkejä neljän aikuisen kesteille kesämökillä, jossa on peruskeittiövarustus + iso kaasugrilli pariloineen. Vieraana sukulaispariskunta, joka on meitä kestinyt monesti ja nyt pitää yllättää pomminvarmalla ruualla, jonka voi esivalmistella kotona. Automatka mökille kestää reulun tu...
-
1 0
Piimälimppu "villikissan" reseptillä jauhoja hieman muunnellen..
-
0 0
Lähikalan arvostus nousuun: Äänestä!
Aamulehti pyrkii nostamaan lähikalan arvostusta. Äänestykseen parhaasta lähikalareseptistä voi käydä vastaamassa 12.9. torstaihin saakka täällä: http://www.aamulehti.fi/ruoka/1194835471644/artikkeli/aanesta+mika+naista+on+paras+kalaruokaresepti+.html Mikä sinusta on paras Suomen lähikala...
-
0 0
Helppo ja nopea apu leivännälkään. Jauhoja voi vaihdella, maustaa voi niin kuin tykkää. Luottoresepti.
-
0 0
Takuuvarma hitti! Toimii myös omenoista tehtynä. Mausteeksi voi heittää sekaan vaikkapa kanelia tai kardemummaa, pohjaan voi myös sekoittaa kaurahiutaleita jos haluaa enemmän kuitua. Tätä ei jää ikinä tähteeksi.
-
1 0
paras mustikkapiirakka!
-
2 0
Ruoka on valintojen maailma. Olen iloinen, että olen joutunut valitsemaan ja vielä iloisempi, että saan valita. On ollut mahdollisuuksien alalaidasta ylälaitaan ja kaikkea siltä väliltä. Suosittelen minisarjaa lämpimästi kaikille ruokaa arvostaville ihmisille...
-
1 0
Kyllä oli mun suun makuista ja muittenkin syöjien. Teen toistekin.
-
0 0
Ihan hyvää. Mut suolaa ainakin 2tl ja mausteita jauhelihaan!
-
0 15
Jouluruokien tuunausvinkit
Olen pahoillani, jos joulusta puhuminen näin loppukesästä jo jotain ärsyttää, mutta täällä Kotikokissa me puuhaamme jo täyttä häkää joulun kimpussa! Olen tekemässä juttua johon haluaisin kerätä yhteen kaikkia erilaisia tuunausreseptejä eli mitä joulupöydän ruoista voisi tehdä seuraavina päivin...
-
0 0
Tätä tänään :) Tosin omatekoisella tacokastikkeella, mutta sama asia.
-
1 0
Vähän soveltaen ja jättäen kastikkeen paksummaks kuin kuvissa :) Oikein maukas
-
0 7
Hampurilaiskohu: Osa terveellistä ruokavaliota?
Oletko jo nähnyt tämän Hesburgerin mainoksesta nousseen kohun: http://m.iltalehti.fi/ruoka/2013090217441605_ru.shtml Ketjun edustaja kommentoi näin: "Hampurilainen sopii ruoaksi, jos se on osa terveellistä elämäntapaa". Mitä mieltä sinä olet? T: Kotikokki.netin Heli
-
2 0
noniin... nyt on kuvakin mukana :)
-
2 0
Todella herkullista, käytin kirsikkatomaatteja normitomaatin sijaan. Lisäksi limenmehua. Pesee mennen tullen kaupan lisäaineguacamolet!
-
1 0
Tuli maukasta laatikkoa. Riisinä käytin basmatiriisiä, kun sitä tuolla kaapissa oli. Aivan fantastista!
-
2 0
Helppotekoinen ja tuli tosi maukasta
-
0 3
Tatteja?
anteeksi mutta en ole mitenkään suuri tattien ystävä ,mut täälläpäin niitä nyt vaan putkahtaa ihan pihapiiriin asti. Vinkkejä miten säilöt tatit? kuivattamallako vain?
-
2 0
Olipas mahtavan makuinen kaalilaatikko, tätä tullaan tekemän jatkossakin. Vaihtelua perinteiseen 8 )
-
4 0
Taas leivottu mummolle ja ukille!
-
3 0
Jopa taas kerran löysin herkullisen tulisenkin ruokareseptin. Sopii minunlaiselle kiireiselle helpon teon vuoksi. On hyvää, suosittelen!
-
0 8
Miten sinä valmistat popcornit?
Tätäpä en popcornista tiennyt: Tämä roskaruoka suorastaa pursuaa antioksidantteja http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013082917426834_ru.shtml Jutussa oli myös mielenkiintoinen fakta: "Oikeassa koneessa valmistetut popcornit sisältävät puolet vähemmän kaloreita kuin mikropussissa valmistetut." I...
-
0 0
Poppamies!
Onko kukaan kokeillut netissä toimivaa Poppamiehen -kastikkeita ym.? Jos rakastat tulisia ruokia etkä oikein osaa tehdä itse kastikkeita tai marinadeja, voin suositella lämpimästi ko paikkaa. Sieltä voi tilata myös, edullisesti.:S