Keskustelut
-
2 0
Huomenna on sitten tarkoitus tehdä indonesialaista Gado Gadoa. Laitoin juuri kanavartaita marinadiin paistellen ne sitten huomenna nopeasti lisäksi. Huomenna on kiireinen ja pitkä päivä töissä, joten tarvitaan monipuolista, mutta ei liian raskasta ruokaa pitämään virkeänä ja toimintakykyisenä....
-
1 0
Olen juuri kokkaamassa näitä :)
-
1 0
Kokkasin tällä ohjeella ja tuli erittäin moinioita keksejä. Ainoa vika oli siinä, että toinen pelti paloi, mutta se oli minun oma vikani. :D
-
3 0
Tänään sitten vaihteeksi ankkaa, mutta ilman valkosipulia. Muuten samat mausteet, kuin alkuperäisessä reseptissä. Alkuun salaattia Chinatan oliiviöljyllä ja Chinatan Vinagre de Jerez al Moscatel. Jälkiruokana vaniljajäätelöä ja ruusunlehtihilloa. Myöhemmin piipahdan tuossa Cafe Signora Delizia...
-
0 0
KUNINGASKULUTTAJA: "Ravintolisien terveysväittämät saivat kyytiä EU:lta" Muutoksia on tulossa, mutta itselleni heräsi kysymys niiden todellisesta vaikutuksesta tuotteiden tulevaan markkinointiin. Näitä tullaan kiertämään ja ohjelma antoi selvän vinkin kuinka, luoden ajatuksen siitä, mitä s...
-
0 0
RUSKEAN KASTIKKEEN MAA; Viides osa tuli viime perjantaina ja tänään sitten uusi jakso! Yle Areena palvelee rajallisesti niitäkin, jotka eivät aina voi ja kerkiä istumaan TV:n ääressä "sovittuun" aikaan. Olen mielenkiinnolla katsonut kaikki jaksot läpi ja nauttinut ohjelman tavasta lähestyä ...
-
3 0
OIkein hyvä!
-
4 0
Tätä tuli kokkailtua. Ihan ok resepti. Vähän vaihtelua normi omppupiirakkaan! :)
-
3 0
Vahingossa kaulin ja rullasin korvapuustien tapaan, mutta aivan syötävän hyviä ja helppoja.
-
0 0
olen näin nuori mutta silti tää kiinnostaa ;)
-
0 0
kannattaa syödä terveellisesti siitä tulee hyvä olo
-
0 0
mä tänään tein omena lettuja ;)
-
0 0
tein lämmikkeeksi lakukaakaota
-
1 0
Herkkua oli!
-
2 0
Tää on ihan mahtavan hyvää ja helppoa!
-
0 22
Kaappien tyhjennysprojekti
Taas on aika todeta, että yhtään tarjous-makaronipussia ei meille osteta, ennenkuin on tuo olemassa oleva pino syöty! Pakastinkin voisi olla välillä tyhjempi, jopa tyhjä, jotta saisi sen sulatettuakin joskus. Tomaattimurskaakin voi näköjään ihminen innostua hamstraamaan! Nyt aloitan tyhjennysp...
-
1 0
Nyt ne on uunissa!
-
1 0
Herkullista :)
-
2 0
Varsinkin äiti tykkäsi ja sanoi haluavansa näitä synttäreilleen!
-
1 0
Sämpylät. Oli hyviä, saa paistaa kauemminkin.
-
1 0
Valmistelut käynnis
-
1 0
Nyt kaikki joukolla avokadoja ostamaan!! :)
-
1 0
En aiemmin tiennyt mitä ihmettä mangochutneyllä voi tehdä, joten tein tätä. Toimi hyvin, tulisuuttakin löytyi kohtuullisesti (tosin tuplasin sambal oelekin määrän)
-
2 0
Erittäin maukas sosekeitto!
-
0 0
Tosi hyvää oli:)
-
0 0
test
-
0 0
test
-
0 0
Test
-
1 1
Ensimmäistä kertaa kokeilin, ja tuli TODELLA hyvää! lisäksi vähän vanilja jäätelöä, ja kakku meni suklaanirson pikkuveljenkin vatsaan.
-
1 0
Lisäsin puolikkaan sipulin ja laitoin tomaattiviipaleet päällimmäiseksi uuniin mukaan. Maustoin mustapippurilla.