Keskustelut
-
1 0
Hyvää tuli. Lihana käytin kotipaikkakunnalla (Siuntiossa) tuotettua agnus lehmän jauhelihaa. Kaalitkin olivat lähiruokaa ja samoin sipulit. Lapset ylistivät isän keittotaitoja :) Tosi, tosi hyvää!
-
1 0
Tosin laitoin liivatelehden mukaan, sillä halusin lohkeavamman koostumuksen!
-
1 0
Tämä oli helppo jopa maailman kehnoimpiin ruoanlaittajiin kuuluvalle minulle! Lopputulos: maistuva!
-
0 3
Tein ohjeen mukaan mutta oli niin suolaista että päätyi roskiin.
-
1 0
Oli helppo tehdä ja nopea. Meidän uunivuoka oli sen verran iso, ettei ihan reunoihin asti kannattanut levittää, mutta onnistui silti. Olin unohtanut ostaa vaniljakastiketta, mutta maistui kyllä ilman sitäkin.
-
1 0
Sämpylänpyöräytys:3
-
4 0
Oikein onnistuneet ja helppo valmistaa. Itse tein ahvenista.
-
2 0
Oikein onnistuneet, helppo valmistaa.
-
7 1
kesälomalla, pois netin äärestä...
-
3 0
Vähän fiksasin ohjetta käyttämällä täytteeseen vaniljakastiketta 1dl, kermaa 1 dl ja sokeria vähemmän, sekä laitoin persikan lisäksi aprikoosia ja mangoa. Tein ohjeen lopulta kaksinkertaisena ja suoraan pellille. Kehut tuli isolta joukolta.
-
0 37
Minne mennä / Missä tapahtuu
Maanantai 23.07.2012 klo. 19 Barokkikonsertti " Varjoja rakkauden puutarhassa". Mm. G.Caccinin aariat, C. Monterverdin ja A. Scarlattin kantaatit. Aino Ackten Huvila Liput 15, kesto 1 h FM
-
8 0
Saitko huonoa palvelua? Syy voi löytyä täältä Huippuravintola The Ivyn hovimestari sekä toinen nimettömänä pysytellyt alan ammattilainen kertoivat CNNGo-matkailusivustolle millainen käytös ajaa ravintolahenkilökunnan hulluuden partaalle. 1. Sormien napsauttelu huomion kiinnittämiseksi. Ta...
-
2 0
Pitkän aikaa olen etsinyt täydellistä tonnikalapastan reseptiä... Olisikohan se tässä? Pian selviää sillä uunissa on jo paistumassa!
-
1 2
Meinaspa olla vaikeaa saada tuonne resepteihin, kun ihan ekaa kertaa asialla :D
-
2 0
Fetajuustoa ei ollut kaapissa, mutta toimi ilmankin. Ensi kerralla pitää kokeilla senkin kanssa.
-
0 0
Fetajuustoa ei ollut kaapissa, mutta toimi ilmankin. Ensi kerralla pitää kokeilla senkin kanssa.
-
2 0
Korvasin jauhelihan soijarouheella ja lisäsin 1dl vettä joukkoon, nam! :)
-
6 2
Suomen halvin munkkikahvi 50centiä kahvi ja munkki Sannan kahvila Muonion ja Karesuvannon välillä Oku60 Matkakokemus
-
2 0
Tänään taas tein pannukakkuja.tällä hetkellä uunissä.toivottavasti onnistuu :)
-
1 0
:)
-
1 0
Oikein mainiota! Jätin itse vehnäjauhot pois ja lisäsin hieman chiliä ja maku oli aivan loistava! Kelpasi isännellekin ja pyysi tekemään sitä toistamiseen :)
-
1 0
Ihan huippuhyvää! Koko perhe tykkäsi todella paljon. Tulee varmasti tehtyä toisen ja kolmannenkin kerran.
-
5 11
leivonnaisten hinnoittelu myyjäisiin?
Viikonloppuna on tulossa pienet kylämarkkinat jonne leivon myyntiin esimerkiksi pikkuleipiä ja kuivakakkuja. Mitä te pyytäisitte/ olisitte valmiita maksamaan kotitekoisista leivonnaisista? Yritän löytää hinnoille kultaisen keskitien. Tulossa on esimerkiksi hannatädinkakkuja, jotka ovat tietty hel...
-
1 0
Aivan loistavaa, parasta lasagnea mitä olen koskaan maistanut!
-
2 0
Oli oikein hyvää vaikka suola epähuomiossa unohtuikin :)
-
1 0
Miellyttävä koostumus. Suosittelen kuitenkin lievittämään suklaisuutta.. Reinoilla käytin leseseosta.
-
2 5
Tällä reseptillä tullu tehtyä ainakin 30 peltiä näitä herkkupaloja. Lisään taikinaan hieman kardemummaa ja kanelia niin tulee erittäin hyvää.
-
1 0
Oli erittäin hyvää. Käytin lisäksi ruusukaalia ja kuohukerman sijasta Valion kolmen juuston kermaa.
-
3 0
Tämä testattiin meillä tänään... Siis superhyvää - ihanaa... Lapset ei yleensä "home"juustoa suuhunsa pistä, mut nyt meni - ja onneksi oli mansikoita ja juustoa lisää - niille olikin tarvetta... ps. ihan en kyllä saanut meidän annoksista näin huikean näköisiä - kokille iski suorituspaineet ja ...
-
1 0
käytin puolet rasvasta neitsytkookosrasvaa ja kanelia melko runsaasti sekä muita inkivääriä, neilikkaa Perunankuorimisveitsellä ohuet omenasiivut ja alla luomu omenasosetta.