Keskustelut
-
2 1
Viime kesän mansikoita täytyy saada pois pakkasesta uusien tieltä! Uunissa nyt paistuu, saas nähdä miltä maistuu!
-
0 2
Käy myös tehdä ilman mansikoita, meikäläinen ne unohti mutta hyvää oli silti!
-
3 0
Vaniljapiimällä ja puolukoilla, ihan sikahyvää! Kannattaa kokeilla kaikkien ennakkoluuloistenkin, ei se piimä maistu mihinkään (näin itsekin aikaisemmin ajattelin...) :D Tulee tehtyä toistekin!
-
0 0
Oli hyvää, vaikka itse sanonkin. On helppo resepti. Suosittelen!
-
1 0
Oli hyvää. Ja taikinakin oli aika helppotekoinen.
-
4 5
Hollantilainen Landana Chiligouda on hyvin viehättävä yhdistelmä rasvaisen täyteläistä Gouda - juustoa ja chiliä. Tätä juustoa en suosittele missään tapauksessa syömään jääkaappikylmänä ja tätä ei ole tarkoitettu myöskään höylättäväksi. Reunat maistuvat hiukan kumisislta, joten vieraille tar...
-
1 0
oli melkeinpä parempaa kuin tavallinen pizzapohja!
-
1 2
Salaattikasailuja taas töissä, tälle ja huomiselle päivälle. Salaattia, luumutomaatteja, paprikaa, fetaa, paistettua kesäkurpitsaa, kanaa ja tuoretta chiliä, noin suunnilleen kohtuudella. Lisäksi jugurttia hieman tasapainottamaan tulisuutta :)
-
1 0
tein ja se oli hyväääääää
-
2 1
Kokeilin uutuus tuorejuustoa piiraaseen ja sai kovat kehut maistajilta.
-
1 0
Äiteelle jo päivällä kylään! "Tuliaisiksi" vien
-
1 0
Näistä tuli positiivista palautetta mieheltäni =) Yleensä olen nämä itse tehdyt wiinerit tehnyt isoina, mutta tällä kertaa hiukan erilailla;
-
1 0
kokksasin tätä, hyvää tuli. Lisäsin kuivattuja suppiksia ja aurajuustoa.
-
1 0
:)
-
0 0
:)
-
1 0
HYVÄÄ :)
-
1 1
Aivan ihanan pehmeät mokkapalat. :)
-
2 0
Ahven syönillään ja Hauki
-
2 1
Vehnäjauhot loppuivat kesken, joten korvasin 4 dl talkkunajauholla. Hyvää tuli.
-
2 1
Jos tahdot halpaa kinkkua ruoanlaittoon, kannattaa käydä kyselemässä kauppojen palvelutiskiltä kantapaloja! Sieltä voi löytyä sekä erilaisia kinkkuviipaleita että kantapaloja kinkuista, mitä he siivuttavat. Itse ainakin käytän sitä hyväkseni opiskelijana: ostan aina pizzaan, piirakkaan, muffineih...
-
2 1
Tehtiin kampasimpukkarisottoa lauantaipäivälliseksi. Tosi hyvää tuli. Sopiva valkkari kruunasi kokonaisuuden.
-
0 0
Tehtiin kampasimpukkarisottoa lauantaipäivälliseksi. Tosi hyvää tuli. Sopiva valkkari kruunasi kokonaisuuden.
-
0 13
Suomalaiset Kokkiklipit
Vain Suomen televisiossa olen nähnyt nykytasolla yhtä jäykkää ja mitäänsanomatonta esitystä... Yltää ihan suomalaisten jumalalliseti palvomien [b][color=red]Mokkapalojen[/color][/b] täysin värittömälle tasolle [url=http://www.smilies.4-user.de][img]http://www.smilies.4-user.de/include/Brutal/smi...
-
0 3
Ylimääräinen kalaliemi?
Seitikeitostani jäi reilu määrä lientä kattilaan kaiken kalan ja perunan popsimisen jälkeen. Onko kellään siis ideoita mihin tuon liemen voisi käyttää? Ei huvittaisi vessanpönttöön nakata noin isoa määrää :/
-
0 6
Kesäisiä booliohjeita etsiskelen. Ideoita? :)
-
0 0
Kesäisiä booliohjeita etsiskelen. Ideoita? :)
-
3 1
Ihanaa!
-
1 0
Ihan sika hyvii tuli :]]
-
1 0
Hyvää ja helppoa.
-
2 3
Tuliaiset Texasista vuosien takaa. Maissikuoreen piilotetut nakit. Maistuipa hyville ja rapeille.