Keskustelut
-
2 1
Kokeilin uutuus tuorejuustoa piiraaseen ja sai kovat kehut maistajilta.
-
1 0
Äiteelle jo päivällä kylään! "Tuliaisiksi" vien
-
1 0
Näistä tuli positiivista palautetta mieheltäni =) Yleensä olen nämä itse tehdyt wiinerit tehnyt isoina, mutta tällä kertaa hiukan erilailla;
-
1 0
kokksasin tätä, hyvää tuli. Lisäsin kuivattuja suppiksia ja aurajuustoa.
-
1 0
:)
-
0 0
:)
-
1 0
HYVÄÄ :)
-
1 1
Aivan ihanan pehmeät mokkapalat. :)
-
2 0
Ahven syönillään ja Hauki
-
2 1
Vehnäjauhot loppuivat kesken, joten korvasin 4 dl talkkunajauholla. Hyvää tuli.
-
2 1
Jos tahdot halpaa kinkkua ruoanlaittoon, kannattaa käydä kyselemässä kauppojen palvelutiskiltä kantapaloja! Sieltä voi löytyä sekä erilaisia kinkkuviipaleita että kantapaloja kinkuista, mitä he siivuttavat. Itse ainakin käytän sitä hyväkseni opiskelijana: ostan aina pizzaan, piirakkaan, muffineih...
-
2 1
Tehtiin kampasimpukkarisottoa lauantaipäivälliseksi. Tosi hyvää tuli. Sopiva valkkari kruunasi kokonaisuuden.
-
0 0
Tehtiin kampasimpukkarisottoa lauantaipäivälliseksi. Tosi hyvää tuli. Sopiva valkkari kruunasi kokonaisuuden.
-
0 13
Suomalaiset Kokkiklipit
Vain Suomen televisiossa olen nähnyt nykytasolla yhtä jäykkää ja mitäänsanomatonta esitystä... Yltää ihan suomalaisten jumalalliseti palvomien [b][color=red]Mokkapalojen[/color][/b] täysin värittömälle tasolle [url=http://www.smilies.4-user.de][img]http://www.smilies.4-user.de/include/Brutal/smi...
-
0 3
Ylimääräinen kalaliemi?
Seitikeitostani jäi reilu määrä lientä kattilaan kaiken kalan ja perunan popsimisen jälkeen. Onko kellään siis ideoita mihin tuon liemen voisi käyttää? Ei huvittaisi vessanpönttöön nakata noin isoa määrää :/
-
0 6
Kesäisiä booliohjeita etsiskelen. Ideoita? :)
-
0 0
Kesäisiä booliohjeita etsiskelen. Ideoita? :)
-
3 1
Ihanaa!
-
1 0
Ihan sika hyvii tuli :]]
-
1 0
Hyvää ja helppoa.
-
2 3
Tuliaiset Texasista vuosien takaa. Maissikuoreen piilotetut nakit. Maistuipa hyville ja rapeille.
-
1 0
Kebabeläin ;)
-
0 0
Loistavaa pitsaa!
-
2 0
Erittäin hyvää ja helppoa valmistaa. Valkosipulipatonki kruunasi aterian täydellisesti. :)
-
2 0
Hyvää tuli :)
-
0 4
Kaikkien aikojen sääskikesä!!!!
Jos joku on suunnitellut tulevansa Lappiin kesällä niin perukaa hyvän sään aikana matkanne ja ostakaa matka mahdollisimman kauas etelään. Sääskiä on niin kamalasti etten ole 40v aikana, mitä täällä olen ollut, ikinä nähnyt näin paljon. Ne on isoja, vihaisia ja niitä on triljoonia. Suurimpia ...
-
1 1
Pannukakut olivat hieman mauttomia, mutta niiiden koostumus oli hyvä. Jäätelön ja hillon kanssa hyviä.
-
1 12
Olisi taas lasten kutsuille kakku tehtävänä, ja nyt kyselenkin todellisia sukseita täytteeksi! Itse olen enemmän suolaisen syöjä ja aikuisten kakkuihin kostukkeena menee aina jotain likööriä tms. Joten mitä olette todenneet n.6-vuotiaiden diggaavan kakuissaan -toinen on kermakakku ja toinen kuorr...
-
1 2
Sokeria 2 dl margariinia 200 g On tosiaan maailman paras pannukakku! :p
-
1 0
Jep!!!! hyväää