Keskustelut
-
1 0
Todella nopeasti valmistuva ruoka, jonka ainoa negatiivinen asia on minun makuuni sopimaton maustesekoitus. Ensi kerralla sitten pitää kehittää joku oma sekoitus :).
-
3 3
Krombacher Weizen Alkoholfrei; Krombacherin Alkoholiton Vehnäolut on 1 - 2 astetta kylmempänä kuin alkoholilliset vehnäoluet tarjoiltuna aivan uskomaton makuelämys. Se maistuu aivan oikealle vehnäoluelle olematta maltaisen imelä, kuten alkoholittomat pilsnerit ja lagerit yleensä ovat. Joten...
-
2 0
Näitä ja korvapuusteja ! Nam!
-
2 0
Mutakakkua jälkiruoaksi :) laitoin ensin vahingossa liian alhaiseen lämpötilaan mutta ei haitannut lopputulosta! Ihanaa herkkua ;)
-
1 0
Broilerigratiini hieman muokatulla reseptillä, ihanaa!
-
2 0
Syntymäpäivät 17.06
Syntymäpäivät 17.06 taas tulee täyteen uusi (30) kierros aurinkokuntamme ympäri. Selvitty ollaan ja kuuluisuus saa odottaa itseään.
-
0 0
Retroa Metrossa...
Liitän tässä yhden kauhistuksistani, mitä tulee mainoksiin kokkaamisen puitteissa... Ennen olisi käytetty heinälaatikkoa, jos tuo vielä mitään kenellekkään sanoo... Myöhemmin myytiin... [url=http://www.youtube.com/watch?v=PE7p5fPR0Es&feature=share]Aromipesä[/url] [url=http://www.smilies.4-u...
-
0 0
Vanilijakastikkeen kans tosi namia!
-
2 0
Tehtiin tällä ohojeella viime vuonna loppukesästä omista ompuista monta piirakkaa. Ja ei oo suotta kaikkien kehuma! Taivaallista.
-
5 0
Oli oikein maukasta
-
2 0
Kesä on hienoa aikaa kun voi käydä järvellä ja kalastella esim. haukia. Juuri pyydetty hauki kastettu ensin kananmunassa ja sen jälkeen pyöritelty suolalla ja sitruunapippurilla maustetussa ruisjauhossa. Paistettu runsaassa voissa. Voiko lähiruoka olla enää parempaa.
-
2 1
Aivan mahtava, uusi pieni kauppa / kahvila naapurissani. Korkealaatuisia italialaisia tuotteita, mahtavat kahvijuomat. Varsinkin rakastamani espresso on kuumaa ja vahvaa. Täydellinen stoppi ennen ratikaan nousua ja päivä saattaa säästä huolimatta alkaa aurinkoisemmin...Cafe Signora Delizia Kataja...
-
1 0
Taste Of Helsinki 2012; 14. - 17.06.2012
-
0 10
Taste of Helsinki 2012
Eli eilen alkoi Hesingissä ruokatapahtuma uuden musiikkitalon nurkilla. [url=http://matkailu.fi.msn.com/taste-of-helsinki-jalkauttaa-huippuravintolat-helsingin-kes%C3%A4%C3%A4n]Saadaksesi lisätietoa, klikkaa tästä[/url] FM
-
4 0
Tutustumisen arvoista näkökulmaa.
-
1 2
Xylitol kokemuksia leivonnassa?
Ostin tanaan elamani ekan kerra xylitol sokeria ( oikeasti olin ostamassa steviaa, mutta kun kaupan poika niin soposti kysyi, tunnetko ksailetnia, aluksi en tietenkaan tuntenut, mutta kun purkin kyljessa luki Xyliton, niin tajusin ja ostin. Valitettavasti en saa pilkkuja aan paalle!) Siis sita k...
-
0 1
Tiedättekö leipomistarvikkeita myyvää liikettä Porista?
Olen juuri muuttanut Poriin ja tahtoisin löytää leipomistarvikkeisiin erikoistuneen liikkeen, jossa myydään esim. erikoisia kakkuvuokia, kakkukoristeita, sokerimassoja, marsipaaneja, värejä ja muita tarvikkeita leipomiseen. Tai onko teillä kokemusta esim. sokerimassan tilaamisesta netin kautta? ...
-
10 5
Olen joka vuosi pyrkinyt kasvattamaan perusyrttien joukossa vähintään yhden itselleni uuden yrtin. Tänä vuonna pihalla kasvaa PIKKULUPPIO (Salad burnet) ja onkin aika mukava tuttavuus. Maistuu ihan tuorekurkulle ja käyttöä löytyy varmasti kesäsalaateissa. Tzazikiin sopii loistavasti kurkun kera ...
-
4 0
Vähän erilaista graavilohta
-
4 0
Hyvä ja helppo!
-
0 1
Hyvä piirakka, hieman liian makea.
-
0 3
Olisko jollain jotai terveellisiä pääruoka ehdotuksia? Myös jotain hieman kesäistä, jossei aina tulisi käytyä hakemassa jostain tai syötyä pelkkää grilliruokaa...? :) Kiitos, jos vastailette.
-
0 1
miten tämä on niin hyvää?
-
2 1
Raparperia kasvaa omassa pihassa yli oman tarpeen. Kaikkea raparperista on siis kokeiltava. Nyt on kokeilussa raparperisima. Jos tästä tulee hyvää, niin pitää tehdä vielä monta kertaa. Tekeytymisessä kestää viikko, mutta muuten vaivaton ja helppo ohje. Tuskin maltan odottaa! Mitähän muuta sitä...
-
1 0
Hyvä puolukkapiirakka. Ohjeesta poiketen laitoin puolukat kokonaisina suoraan pakastimesta.
-
1 3
Katsoisitteko reseptini? =)
-
0 33
Haluan erota kotikokki.netistä..Olen ehdottanut että ylläpito poistaa minut,,viikon olen odottanut vastaista..Ei mitään...Minulle kun aloitin sanoi yksi "ammattikokki" että antaa minulle hiekkalelut,,ok Ne annan nyt TEILLE jotka provosoitte täällä...Ainuttakaan reseptiä en kuunapäivänä tänne lai...
-
2 0
oli namia
-
2 0
nam nam nammmmm
-
5 0
Ulkomaalaisista tuoreista mansikoista oli jo pakko tekasta :) nää on niin namia!