Keskustelut
-
0 0
Kokattu ja paistettu, nyt uimaan altaaseen,Raikkaana vastaanottamaan vieraat
-
1 0
Näitä tein ja erittäin makoisia ovat
-
0 2
Onko kellään muita herkullisia keinoja tehdä kananmunia? Meinaan lisätä reseptiin liemellä hyydytetyn kananmunan reseptipuoleen.
-
0 19
Villivihanneksia
Taas on se aika kun luonnosta löytää monenlaisia kasveja joita voi käyttää ruoanlaittoon ja aivan ilmaiseksi. Osaatko hyödyntää niitä? http://www.arktisetaromit.fi/nettilehti/artikkeli.php?aid=25&lid=6
-
2 0
:)
-
2 1
korvasienistä
-
0 3
Pientä purtavaa etsimässä
Hei. Olisi Sunnuntaina pidot joissa olisi tarkoitus tehdä pientä purtavaa. Olisiko teillä siis ehdotuksia mitä purtavaa voisi tehdä. Jos lisäisitte ehdotuksia ja ohjeita sivustolta se olisi mahtavaa. Kiitos! (Niitä pitäisi myös pystyä kuljettamaan helposti muovi astiassa jne!)
-
2 2
vad blir det för mat: 70-luvun klassikko: Piccata: Porsaan ulkofiléstä, alla on frästa paprikaa, kesäkurpitsaa, sipulia, valkosipulia, timjam. Paistettua perunaa. Salaattimix: Vesimeloonia, vuohenjuustoa, salaattisipulia, sitruunanmehua, oliviiöljyä, vadelmavinäger. Mumsfilibaba Bon Appétit
-
0 2
Karibianpata Rainbow (ohjeita)
Hei, olen tässä pari kertaa syönnyt Rainbow karibianpataa ja olen ihan kohtuu paljon tykännyt. Haluaisin nyt kuitenkin tehdä itse kyseistä ruokaa mutta mistään ei oikein löydy ohjeita ja pelkällä sisältöselosteella ei pitkälle päästä. Eli löytyisikö joltakulta ihan kunnon ohjeet tai osaisiko joku...
-
1 1
zulkke hyvää nam
-
0 0
Nope ja helppo tehdä. Maku on vertaansa vailla
-
0 0
Nopea ja helppo tehdä. Maku on vertaansa vailla
-
0 9
Rippijuhlat!
Meillä jo suunnitellaan elokuulle rippijuhlia pojjaalle! Pihalla ajattelin ne järjestää. Yhdet juhlat olen jo järjestänyt tyttärelleni eli vähän on kokemusta. Pitkämatkalaisiakin tulee eli ruokabileet. Mitä pitää ottaa huomioon sinun mielestä? Etsinnässä siis edullista ideointia ja katt...
-
1 0
Superhyvää pannaria!!!
-
1 0
itse tunnen nämä piparit lapsuudesta Hanna-tädin pipareina =)
-
4 5
Tänään löytyi elämäni paras korvasienipaikka, olisi ollut kerättävää vaikka kuinka ! Omiksi tarpeiksi otin, myyntiinkin olisi. . .
-
1 0
Minä leivon,kokkaan ja käyn uimassa ja kävelen..Nämä kaikki on minun elämäni..en käy diskoissa koska en sitä hupia tarvitse..minulle on tärkeitä ystävien kanssa ruokailu....
-
2 0
tulipas hyviä
-
4 3
Ostettiin murun kanssa tälläinen philipsin höyrykeitin ja ensimäisenä lähdettiin varovasti liikkeelle ja kokeiltiin kananmunia ja nakkeja :D Ohjeet oli tosi selkeät tosin joillekkin tuotteille pitää se höyrytysaika arvailla. Kananmunille oli annettu 15 minuuttia ja se piti paikkaansa. Munista ...
-
0 7
Tryffeli-sieni
Tryffelit-ne ihanat parfyymiset sienet jota kaytetaan mausteeksi! No, ostin purkin netista, jossa tryffelit oli sailotty suolaveteen. Vesi oli havinnyt, valitin, ja maksuni palautettiin. Uteliaisuuttani kuitenkin avasin purkin ja kokeilin...taysi pettymys....tuoksuivatkin suunnilleen maltaille...
-
1 3
Lamb Vindaloo...Tjohooo...eli karitsaa Vindaloo aion laittaa yötä vasten uuniin valurautapataan. Hissukseen saa hän siellä muhia. Kuva otettu ennen uuniin menoa ja tietysti otan myös sen jälkeen, kun hän sieltä saapuu. Uunista siis. Tässä hän nyt sitten on, karitsan etulapa oli koko yön uunissa ...
-
2 3
Oikein hyvää HELATORSTAI viikonloppua Teille kaikille ♥ Toivottavasti sää suosii ja saatte nauttia.ulkoilla..
-
1 0
nam nam
-
1 7
Minulle ilmoitettiin että tekemäni Omeletti-Munakas-Tortilla ei ole oikea Tortilla..sanon nyt vastaan::Tortilla=pieni kakku.Francon aikainen köyhällistön ruoka!!.ja puhumasi tortilla on nyky-aikaa:: Mexikosta lähtöisin,kuivapannulla paistettu Tortilla-taco=ohut lettu joka täytetään erinlaisilla ...
-
0 3
Kaikki me ei osata silppua nopeesti vihanneksia tik,tik,tik ja valmista ,en ainakaan minä..mutta hyvän niksin olen oppinut ja hyväksi todennut,saan pienenpientä helposti hermostumatta kun luistavat käsistä..Toivon että joku kotikokki saa jotain apua tästä..
-
0 12
Paras pohja plantaasille???
teen tuohon takapihalle kehikon sisään pienen ryytimaan. Sammalta ja nurtsia alla. Reinat noin 20senttii korkeet. metri kertaa metri näin alkuun. Mitä suosittelisit että laittaisin ; multaa,hiekkaa ja multaa,turvetta,paskoo,kanapaskoo??Millä lannoitellan ja kuis usein? sipulii ja jotain sa...
-
1 0
:)
-
0 0
Teen mehut itse niin paljonkuin mahdollista...Tiedän mitä suuhuni laitan..Ei ole lisä-aineita..Terveellisiä herkkuja..Ja loppujen lopuksi halpoja..Ei tarvitse ostaa ykkösluokan tuotteita kunhan ovat käyttökelpoisia..hedelmät pöytään priimana ja salaattiin raikkaat vihannekset,mutta säilöntään.......
-
1 0
vad blir det för mat: Lohi pinaatti ja sipulipedillä, peittona toimi paistettua pekonia, salaattiisipulia, rahkaa. Lohen päällä oli tietysti suolaa ja pippuria ja puristettua sitruunanmehua. Lohkoperunat ja salaattia. Mumsfilibaba Bon Appétit
-
1 0
vad blir det för mat: Stallmästaregårdenin Silakat