Keskustelut
-
2 0
Wallenbergare
-
0 5
Induktioliesi
Olen hankkinut uuden lieden ja uunin. Liesi on induktioliesi ja olen aivan hullaantunut siihen. Toimii kuin ajatus, nopea, toimiva, vähäkulutuksinen, turvallinen jne. Kaikki vanhat kattilat joissa on rautaa käyvät liedelle, joten yksi ainut kattila meni minulla vaihtoon.Nyt kaikki todella vanhat...
-
0 12
Pangasius
Voiko ko. kalasta tehdä graavia? Tai mitä kaikeka siitä voi/kannattaa valmistaa? Tähän mennes vaan paistanu pannulla.....
-
4 3
Tänään sitten oli vihreä Parsarisotto ja Karitsan jauhelihapihvit ja salaattimix ( ja kuten tiedätte) Mums. Kuvat vain ei onnistuneet tänään.
-
4 0
♥ Tänään Leivottua:::♥ Herkullinen Omena-sokerikakku omalla ohjeella (pöytälaatikko) ja Satakkaasin ohjeella "herkulliset yrttipatongit",vaihdoin yrttivoin>>valkosipulivoihin ja taas onnistui, ♥ kuvat liitettynä...
-
5 5
Muuntelen juuri yhtä brownies-reseptiä paremmaksi. Viimeviikkoinen ensitesti oli maukas, mutta siitä puuttui puhtia. Nyt kokeilen uutta lähestymistapaa ja toivon mukaan onnistun. Toim. Huom. Lisäsin nyt reseptin ja kuvan onnistuneesta tuloksesta. :)
-
3 2
Njamm.. Tänään tein jo kolmatta kertaa tällä viikolla tahmeaa suklaakakkua... on älyttömän helppo tehdä ja maku on suoraan taivaasta... ;)
-
5 0
Porsaan ulkofilé Prosciutto Parma ja Ranskalainen Perunagratiini sekä salaattimix vuohenjuustolla ja kalamataolivia, sekä lemonolivolja ja taatelibalsamico ja merisuolaa.
-
0 0
Kokki sarakkaasin yrttipatongit:::Tämä on niin hyvä mielenkiintoinen resepti..Huomenna teen uudelleen..valkosipulivoi täytteellä..Nostaen oman uunini lämmön mukaan..Kiitos taas..
-
2 3
Ostinpa uteliaisuuttani Perheleipurien KARPPINEN vhh ruispaloja, eivätpä olleet kaksisia. Niinpä värkkäilin niin ikään vähähiilihydraattisia leivonnaisia lanttu-kukkakaalisurvospohjalle ilman lisättyä gluteiinia.
-
0 0
Tässä vähän pikakokkailua kiiressä... :D
-
2 0
Kiitos kaikille neuvoista kysymykseeni "keittokirja" Kyllä tuli tuskanhiki,, No jotain sain aikaan tänään..huomenna jatkoa..miten ne sitten saan järjestykseen,Olette Te kyllä Fiksuja,,KIITOS!
-
0 1
haluaisin tehdä keittokirjan...Enpä osannut??? auttakaa...Pääsin niin pitkälle mihin laitettiin keittokirjan nimi ja kansikuva............loppua en enään osannutkaan, vaan heitti minut ulos???
-
2 0
Jälleen onnistuneet sämpylät! On kyllä paras sämpyläohje jonka tiedän!
-
2 1
Jäi vähän vajaaksi ja kiireellisesti tehdyksi mutta ensi kerralla parempi!
-
0 4
Valkuaisvaahto tehosekoittimella?
Onnistuuko tehosekoittimella, jossa on irroitettava lasikannu, valkuaisten vaahdottaminen? Olen aikeissa hankkia semmoista ja tuli mieleen onnistuuko valkuaisen vaahdottaminenkin sillä. :-)
-
6 1
Tänään yllätän lapset koulupäivän jälkeen =)
-
0 2
Kotikokissa nopeutussäätöjä
Olemme tehneet ja teemme lähiaikoina kaikenlaisia pieniä nopeussäätöjä tänne Kotikokkiin, näistä voi johtua sitten aina välillä ihan pieniä katkoksia ja vastaavia, elkää hätääntykö niistä! Käyttökokemuksen pitäisi parantua. Myös pientä sivuston freesausta olisi luvassa jjokusen hetken sisällä!...
-
1 8
Mita Suomen leivinjauhe sisaltaa? Voisiko joku olla niin kiltti ja katsoa, koska meika kayttaa joskus "selfraising flour" jossa on jo nostattimet mukana, nimittain nama: 339,341,450 ja 500. Katsoin niin ihan samat aineet ne on leivinjauheessakin, jopa tuo viimeinen joka on sooda. Miten siella?
-
6 0
Salaattimix: Ruccola, maché ja avocado, kirsikka tomaattia, kurkkua, kalamataoliiveja, vuohenjuustoa ja savustettua villisikaa. Dressing/ kastike: lemonolivöljyä, taatelibalsamico ja merisuolaa päälle
-
0 0
Kotigastronomin tuoreet mausteet!
Olen pari vuotta jo jälleenmyynyt ja itse käyttänyt Kotigastronomin mausteita ym. leivonta tuotteita. Aivan ihania ja tuoreita,vähäsuolaisia,mahdollisimman vähän lisäaineita ja osassa ei ollenkaan lisäaineita, pienet pakkaukset kotikäyttöön ja hinta silti kohtuullinen laatuun nähden! www.kotigas...
-
2 0
Kyllä oli Namia!
-
0 3
MAUSTEMESTA
Oletteko käyneet Maustemestassa Lahdessa? Kävin siellä muutama päivä sitten ja paikka on TAIVAS meille ruokaihmisille!! Siellä on kaikki mahdolliset mausteet mitä on Prismoista ym. lopetettu. Muutenkin niin ihana siirtomaatyylinen kauppa ja mikä tuoksu :)) Ja mikä parasta: Mausteet ovat tuoreita ...
-
1 0
Tein tänään karppi teeleipiä..helppo ohje ja todella maistuvia =)
-
5 0
Ikionnellinen näistä tämän päivän positiivisistä kommenteista ja neuvoista mitä olen saanut..Ihania Kokki-kavereita..jo aamusta kun avasin oli niin kauniisti kirjoitettu pikaviesti,päivä alkoi kauniisti,,ja pitkin päivää kivaa kanssa käymistä puoli ja toisin..KIITOS TEILLE!!!!!
-
2 2
Tein tänään sarakkaasin Herkulliset Yrttipatongit,,Mahtava taikina ja taikina helppokäsitellä,,Ja mikä maku,,Mums..Kiitos,,sarakkaasille
-
2 3
Sain tänään siskoltani pari kokonaista kukkoa. Onko kenelläkään hyvää ohjetta kukon valmistamiseen.
-
0 0
Jauheliha-enchilada
-
2 0
Aitoa espanjalaista Chorizoa, tätä kun saisi Suomesta. Uskomaton maku, mutta huomaa myös koostumus.
-
8 1
Sain työkaverilta eilen vuohen raakamaitoa ja samasta maidosta tehtyä chevreä. Tänään laiton vuohenjuuston ja tuoreen leivän kanssa kotipossun kylkeä uunissa. Lisäksi laitoin punasipuleita uunissa maustettuna tuoreilla yrteillä. Kyllä kotipihojen laatu on omaa luokkaansa. http://www.kotiko...