Keskustelut
-
0 0
Lihapiirakka
-
0 0
Banaanimuffinsit
-
0 1
Marjapiirakka
-
1 4
Ehkä parasta mokkapalaa jota olen ikinä syönyt ! wow !
-
0 8
Reseptin kirjoittaminen ei toimi?
Hei Kun yritän kirjoittaa reseptiä se ilmoitraaa heti kun klikkaaan reseptin kirjoitus nappia että Tunnustasi ei ole vielä tarkistettu. Voit kirjoittaa vasta reseptejä kun olemme tarkastaneet tunnuksesi. Rekistöröidyin tänään ja olen nyt muutaman tunnin jo odottanut. Mitä vikana voisi ...
-
0 2
Täytekakun marjat, apua?!
Eli olen tekemässä perinteistä täytekakkua torsaina. Päälle ois tarkotus tulla marjoja ja niiden päälle hyytelö . Eli mulla ois 2 kysymystä tähän liittyen: 1.Laitetaanko kermavaahto , ja sitten marjat ja sitten se hyytelö? 2.Mitä marjoja suosittelisitte laittamaan, kun kiiviähän ei ainakaan saa...
-
0 3
Mahtava ohje viipurinrinkilöistä! Edellinen kerta vastaavia Lappeenrannan torilla viime kesänä. Helppo tehdö ja maku mitä mainioin.
-
0 2
Nuudelit
Kiinalaisissa, ainakin espanjassa nuudelit ovat ohuita, ja joukossa on pieniä munakkaan palasia ja sipulia tms. Tietääkö kukaan mikä ohuiden nuudeleiden nimi on ? Ja myydäänkö ruokakaupoissa ? Tekisi mieli nyt kokeilla jotain omaa nuudelisekoitusta (:
-
1 1
Todella hyvää, kannattaa puolittaa rasvan ja sokerin määrä ! (:
-
5 8
Hei! Monet teistä on varmaan kokeillut tän sivuston leipäreseptejä. Auttakaa mua ja linkittää parhaita. Kiitos. :)
-
2 1
Tätä ollaan syöty kaksi viimeistä päivää - tiedän tiedän - ei kovin gourmeeta, mutta etenkin nopeaa :)
-
1 1
Tänään syödään valmista pakkasesta !!
-
1 4
Huippu keitto, koko perhe ylisti! Nopea valmistaa, upea maku ja väri, musta pekka on vaan niin hyvää!
-
4 1
Onneksi apua löytyi läheltä.
-
3 1
Viikonloppuna laskettelujen yhteydessä Himoksella tuli tehtyä pitkästä aikaa siskonmakkarakeittoa, oikein maittavaa taas kerran. Vielä kun olisi malttanut antaa keiton hieman maustua ennen sen hotkimista...
-
0 10
HELP! Tuorepasta..
Juu, eli meinaan tehä tuorepastaa, mut ongelma onkin se, että voiko tuorepastasta tehä lasagnea?:S
-
10 9
Minua suuresti ihmetyttää miksi samanhenkiset ihmiset voivat/etsivät toisista kokkaajista jotain negatiivistä,ja tarvetta viestittää negatiivisia kommentteja.(ei minulla tulis edes mieleen) Kysyn olenko eksynyt?? Luulin/oletin että nyt olen siellä missä on samanhenkisiä ihmisiä jotka rakastaa ruu...
-
2 0
Lapin pojan Lohi-riisilaatikko.
-
0 1
Lapin pojan Lohi-riisilaatikko
Tänään syödään Lapinpojan Lohi-riisilaatikkoa. Ohje löytyy Resepteistä ja kuva tule ehkä myöhemmin jos kerkeen ottaa kuvan.
-
0 0
Broileri:: täällä on Canarian ystävät ovat sanoneet jos haluaa vapaasti kasvanutta Broileria niin pinta on kellertävä,,Muutenhan kun ostaa broilerin sen pinta on valkoinen..kannatan vapaana kasvatettua...
-
1 0
Sain eilen päähänpiston että ylimääräisestä tuorejuustosta väsään tämmösiä, ja tänään toteutin! Todella hyviä tuli.
-
2 0
Tein juuri todella hyvää mustikkapiirakkaa ! Päätin sitten laittaa erinomaisen reseptin tännekkin (: Suosittelen !
-
0 5
apua!
Moi kaikki :) Minun pitäisi keksiä kotsan koulutyöhön jokin ateriakokonaisuus . Teen tätä työtä Amerikan ruokakulttuurista ja ateriakokonaisuus pitäisi siis olla aika Amerikkalainen !
-
4 4
Viime kesän lopulla ihmettelin mitä teen karviaisille. Sain vanhemmalta rouvashenkilöltä vinkin että soseuttaa karviaiset (joko survimella tai paseeraamalla/sekä että) ja pakastaa. Sen jälkeen karviaissoseen voi käyttää puuroihin yms. Tein tällä tavoin ja nyt pakastinta kaivaessa otin esiin ja te...
-
1 0
ruoka huomenna
-
5 1
Kyllä kotimainen kala-ateria on juhlaa. Paistoin ahvenfileitä ja samoilla tulilla keitin huomista madesoppaa varten kalaliemen. Made on siis nyljetty ja paloiteltu, perkeet keitetty limeksi ja huomenna, sipulia, pottuja ja kalapalat sekä runsaasti kermaa ja tuoretta tilliä. Kalaa parhaimmillaan....
-
2 1
Kannataapi yrittää tätä reseptiä.. Tuli älyttömän hyviä!
-
0 1
en osaa antaa kiitosta peukuista..en löydä oikeaa polkua miten se tehdään?? En halua olla epäitsekäs ja haluan kiittää..
-
1 0
Kiitän kaikkia yhteisesti resepteilleni annetuista Peukuista ja Kommenteista..
-
0 5
Jotenkin minua syytettiin siitä, että kokkaukseni ovat "äijämäisiä" ja viestini samoin... Sallinet minun olla toista mieltä, siitä osoituksena tämä linkki. Tässä on ns. "Äijälasagne" Täytyy myöntää ettei tullut nälkä ja että sydänkohtaus 3... 2.... 1....