Keskustelut
-
0 13
kaalikeitto
laitoin juuri kiehumaan keiton ja rupesin miettimään, tuleeko parempaa kansi kiinni vai ei kantta?? kuulin jostain että kansi kiinni oleva keitto aiheuttaa enemmän ilmavaivoja kuin ilman kantta kiehuva keitto... pitääkö siis paikkansa?:S
-
0 52
Kevät.
Onko rinnassa kevät?
-
0 13
Chili-nainen
Tykkään niin paljon chileistä ja tulisuudesta, että kysynkin nyt chili-reseptejä?
-
0 11
Minua ottaa päähän
Ottaako Sinua joku päähän tämä ei ole mikään riidan hakukeskus fvaan jotain aivan muuta. Miksi jotkut täällä ottaa päähän. Turha ilkeily? Itse olen ainakin kokenut sellaista täällä, että lenttää kuin sääperhonen¤ paikalle sellainen ihminen jonka kanssa ei ole edes ollut edes ytteyksissä kun ...
-
0 4
Vituttaako?
Moni asia minua, mikä sinua?
-
0 23
Paras kala?
Silakka!
-
0 3
Varttaminen
Hyvää alkavaa kevättä! Sellaista minulla, että onko täällä sellaisia kasvirakkaita kokkeja, jotka olisivat varttaneet oksia juurelliseen kasviin. Eilen miehen kanssa ekakertaa yritimme varttaa minun punakaneliin, siis omppupuuhun naapurilta saamiamme vanhan hienoaromisen omenapuun viimevuotisis...
-
1 62
iltapala?
Mikä on paras iltapala?
-
0 45
Oletko huomannut...
... että reseptikuvan alalaidassa (kuvasta erotettuna (tu) ) on miniatuurissa reseptin kuvien pre - view ja mahdollisuus tallentaa omaan pöytälaatikkoon? Mielestäni kiva juttu... ja lisäksi voit vielä ehdottaa kuvaa kuvalliselle reseptille? Hauska juttu sinänsä ja rohkaisee tekemään muiden re...
-
0 0
Etikkamunat
.
-
0 3
Voita 10 kg kyljyksiä tai sykemittari!
Löysin facebookista tällaisen hauskan testin, jossa voi voittaa 10 kg kyljyksiä :D! Tässä linkki testiin http://tinyurl.com/yfbfnpj
-
0 44
Kasvaako Jo?
Söin tänään ensimäinen ruohosipulin. Ja hyvää oli !
-
0 4
Wallenbergare?
Haloohejssan. laitoin itse tänään Wallenbergare kaikkine lisukkeineen ja sitten näin myöhemmin viikon ruokavinkin etusivulla. Hämmästyin kovasti, koska vasikanjauhelihasta ja naudanjauhelihasta oli tullut riistanlihaa. Eikö riista ole poron/hirven/karhunlihaa? Siis kieliopillisesti, vai olenko vä...
-
0 7
Kotimainen keräkaali
Tykkään rouskutella kotimaista keräkaalia useimmiten ihan sellaisenaan, kun sehän on tietääkseni hyvä kalsiumin lähde. Lahdessa asuessani ostin kaalia sekä K- että S-ryhmän kaupoista. Lahdessa ostamani kaali oli harmikseni aina yhtä kitkerän makuista, että siitä piti laittaa ennemmin jotain ruoka...
-
0 25
"Kyykkyviinit" niille kuuluvaan arvoon!!
Itse olen "kyykkyviinien"ostaja ollut aina. Alkossa on runsaasti todella hyviä sekä puna,-että valkoviinejä, jotka ovat halpoja ja hyviä. Mielestäni ihmiset liikaa tuijottaa viinejä valitessaan hintaan ja jopa viinipullon ulkonäköön. Maksavat joskus tuhottomasti liikaa viinistä vai siksi, et...
-
0 1
Pussikeittoja lihapullataikinassa?
Ihan yleisestihän on tiedossa, että lihapullataikinaan voi käyttää sipulikeittopussin sisällön, mutta tuli tästä mieleen, että onkohan kukaan kokeillut muita mahdollisuuksia? Omasta kaapista löytyisi mm. kuuma kuppi -sarjan tomaatti-basillica-jauhetta... mitenköhän kävisi, jos sellaisen heittäisi...
-
12 29
Help!!!
perunajauhot loppu, mustikkapiirakkaa tulossa. mitä voi käyttää perunajauhojen sijaan?? uuni jo kuumana
-
0 8
kokko?
Onko teillä kokko?
-
0 7
Tuorepasta ja pastakone vinkkejä
Ostin kaverilta perinteisen Marcato Atlas pastakoneen ja peruspastaa durumvehnäjauhoista jo kokeilinkin ja hyvältä maistui! Nyt on tekeytymässä "pääsiäispasta" jonka maustoin/värjäsin currylla, saas nähdä kuinka onnistuu :) Mitä olette tehneet pastakoneella? Vai onko kone jäänyt alkuhuuman jä...
-
0 10
Otetaanko lampaasta rasva pois vai ei?
Mitä kannattaa tehdä kun marinaadissa köllöttelee n.2 kg luuton Uus-Seelantilainen lambi?Otetaanko päällä oleva n.3 cm kerros rasvaa pois vai ei,maistuuko tumpulle jos rasvan jättää,voiko rasvan leikata vasta paiston jälkeen pois?
-
0 5
Sitruuna-juustokakun etsintäkuulutus!
Tänään aamulla näin iltalehden sivuilla "kotikokki suosittelee" juustokakun ohjeen joka johti kotikokin sivuille. En tullut tallentaneeksi reseptiä, mutta ehdin ostaa ainekset enkä löydä reseptiä enää millään hakusanoilla :( Kakku näytti siis tältä : pohja digestive-keksejä, täyte vaaleaa ja pää...
-
0 29
Kotikokki loppuu ? [aprillia]
Iltalehden mukaan se on ostanut kotikokki palvelun ja lopettaa nykymuotoisen toiminnan ! Palvelu muuttuu maksulliseksi ! Protestoin tätä vastaan. Ja miksi ylläpito on hiljaa eikä vastaa kyselyihin ?????? (td)(td)(td)(td)(td)(td)(td)(td)(td)(td)(td)(td) poistan omat ohjeeni,
-
0 78
Touch of Taste -fondit
No niin, nyt on mullakin kotona yhdeksän erilaista fondia! :-) http://www.kotikokki.net/kumppanit/campbells/ Olen ihan innoissani, kun makuja on niin monta ja olen aiemmin käyttänyt vain kana-, liha- ja kalafondia! ihan uusia makuja siis odotettavissa! Jokainen pullo oli pakattu tiiviis...
-
1 15
30v-juhlat, mitä sinä olet tarjonnut omissa synttärijuhlissasi?
Tuollainen rajapyykki lähestyy pikkuhiljaa, ja jonkinlainen tarjoilumenuu välkkyy jo mielessä, mutta lisäinspiraation toivossa ajattelin kysäistä täälläkin :) Eli eli millaisia herkkuja ja tarjoiltavia olette tarjoilleet omina juhlapäivinänne?
-
0 3
Uudet uunit
Keittiörementtia tehdessä iski turnausväsymys ja otettiin kerralla iso paketti kodinkoneita, mm. Siemens kalusteisiin asennettava yhdistelmäuuni digitaalisella näytöllä. Tänään ryhdyin sitten esikäyttämään uunia ja huomasin, että "tarkka" lämmönsäätö tarkoittaa portaatonta säätöä, eikä lämpö ...
-
0 34
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE !!!
-Ei ole ARU teitä unohtanut vaikka on ollut viime aikoina hyvin vaisu.:-)
-
1 6
Kuivakakku
Kertokaa mitä teen kuivakakkujen suhteen väärin kun maku on hyvä, mutta rakenne ei ole kiinteä. Kakkupala hajoaa ottajansa käteen.
-
0 20
Vaaleaa leipää hapanjuuren avulla
Luin hiljattain Maaseudun tulevaisuudesta tällaisen uutisen (VTT:n keksintö mullistaa vehnäleivän leivontaa: http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/03/fi_FI/vttn_keksinto_mullistaa_vehnaleivan_leivontaa/) . Maailmalla hapanjuuren käyttö vaalean leivän valmistamisessa ei kai ole...
-
0 30
Mitä et syö?
Minä en syö paprikaa.:(
-
0 14
Mitä et syö?
Minä en syö paprikaa! :(