aloittelija täällä ihmettelee :D

hallansurua
siis joo huomasin et täällä on paljon samankaltaisia reseptei, hirvittää omia julkaista jos joku muu on tehnyt samaa aiemmin ja olettaa että kopion :D :D heh.varmaan arkailen turhaan.minulta tulee pääasiassa kasvisreseptejä, leivosreseptejä ja smoothie reseptejä ja terveyspainotteisia ruokia eniten :) toivotaan et joku täällä pitää minun ihmeellisistä quinoa kasvis tofu sekoituksista XD olen hämilläni vähän sivun käytöstä mutta opettenpa pikkuhiljaa! :) hiljaa se hyvä tulee.aattelin liittyä koska kokkaan ja leivon paljon, vaikka oon pieni ja syön vähän XD mutta oon täältä saanut niin paljon inspiraatioita että tahdon jakaa omia reseptejä nyt täst eteenpäin, mikäli kelpaa jollekkin :) kala on ainut eläin josta oon tehnyt reseptei itte......eli liharuokia en kokkaa kuin keittokirjasta ja en ittelleni vaan miehelle :D kuten kalatkin..mutta niit keksin itte...jänskittää mitä täällä pidetään meitsin ehkä oudollekkin kuulostavista ruuista, jotkut on sellaisia :D ja ps.kuvat ei pakosti sit ole parasta laatua kun alan tänne lisäileen niit reseptei pikkuhiljaaa :) kiva liittyä tähän porukkaan jossa on muita innokkaita kokkeja! toivon et saan vinkkejä kasvisruokiini lisää täältä! :) kunhan ette tarjoa sientä vaihtoehtona, allergiani takia ;) varmaan joku yksi resepti ilmestyy jo tänään tänne :) kyllä tää goottineito kokkailee ilomielin juuu :) se rauhoittaa mieltä. hih.jos jollain on ideoita tai linkkejä kasvisruokiin ja terveellisiin ruokiin antaa tulla mulle viestii! :) kiitti! :)

4.7.2014

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit