Kristallisuola ja raparperi

Kimmo64
Kuullut olen, mutten aikaisemmin törmännyt. Nyt tömähti. Himalajan kristallisuola eli Ruususuola.
Olen varsinainen karkean ja hienon merisuolan käyttäjä. Tavallista menee todella vähän, mutta sirotin käytössä kyllä.
Varsin jumalaiset tekstit pussin takana. Uskoin kaikkeen. Nyt suolamylly tyhjennetty samantien merisuolasta ja tätä tilalle.
"Himalajan vuoristosta", "alkuperäiset mineraalit ja kivennäisaineet", "luonnonmukaista, sillä sitä ei ole käsitelty teollisesti, eikä siitä ole eroteltu mitään pois", "siinä muodossa kuin luonto on sen tarkoittanut".
Oli myynnissä vastaavassa paketissa myös hienonnettuna (Kivikylän tehtaanmyymälä)

En itse pidä sen koommin makeasta kuin happamastakaan. Jostain syystä olen aina pitänyt raakasta raparperista. Sain kolmisen vuotta sitten kokea varsin pahaa närästystä ja vatsakipua. Rennietä kehiin, ei vaan tahtonut auttaa. Iski uudestaan ja häipyi kaikki oireet yht`äkkiä. Mietin mistä johtuu..luonnollista vai ei. Totesin, etten ole syönyt mitään muuta kuin koko varren raakaa raparperia. Unohtui ja sama iski. Muistui tuo mieleen, söin varren raparperia ja vartin päästä närästykset häipyi. Tuon jälkeen olen oireiden ilmetessä syönyt heti 15 sentin pätkän ja auttaa minulle, en tiedä auttaako kenellekään muulle. Kannattaa ehkä kokeilla.

Kokemuksia muilla ?

29.5.2014

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit