Osaako miehenne laittaa ruokaa?

Leivos92
Mun kihlattu ei osaa laittaa ruokaa ( tai no paitsi keittää perunoita ja lämmittää ruokia..) ja hän on 19 vuotias ja täyttää kohta 20. Olen miehelleni sanonut,että alettais yhdessä opetella laittamaan ruokaa ettei se voi koko ikäänsä syödä mikroruokia ja ties miten paljon niissä on suolaa ( mun kulta on diabeetikko).

27.8.2009

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Viuliina
Osaa, ja siitä on kiittäminen appiukkoa joka on erinomainen kokki ja opettanu pojalleen samat asiat :) Tuoreiden yrttien kasvatus ja niiden käyttö tuo erityistä plussaa avokille! :)
30.8.2009

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

Jasmine85
Toivottavasti Mailolla nyt vaan ei olisi mitään flunssaa pahempaa... :(

Paranemisia ja nauti, kun saat olla hemmoteltavana! :-)
29.8.2009

Viikate
No eipä oikiastansa osaa. Munakkaat paistaa kuin ammattilainen, paremmin kuin minä, mutta siihen se jää. Joskus tappotyöpäivinä olen pyytänyt, että saisinko tulla ilman kaupassa käyntiä kotiin; on käynyt kaupassa, laittanut lohkoperunoja ja nakkeja uuniin ja ostanut mulle vielä kaupanpäällisiksi pari siideriä. Maailman paras ja ihanin puoliso se on :-) ♥
28.8.2009

Jasmine85
Aikoinaan, kun puolisoni asui vielä kotonaan, niin hän teki isänsä ja veljensä kanssa yhdessä ruokaa, mutta heti, kun muutettiin yhteen, tein itse kaikki ruoat alusta asti. Eikä mieheni ole siitä pahaa tykännyt.

Minulla ja miehelläni on vain HYVIN erilaiset ruokamieltymykset! Itse tykkään tulisesta ruoasta, kun taas mies tykkää näistä perinteisistä, hyvin miedosti maustetuista ruoista. Ja rasvaisista ruoista. (:D Ja tietty kaikki pihvit yms. raskaat ruoat ovat hänen mieleensä.

Meillä on se "sääntö" että kun olen keittiössä, ei mies saa sinne tulla! Itse inhoan yli kaiken sitä, että joku tulee tekee ruokaa siinä sivussa, kun itse näperrän ruokaa!

Eli vastaus kysymykseen; kyllä mieheni osaisi varmastikin tehdä ruokaa, jos häntä pyytäisin tekemään, mutta eipä ole tehnyt kun en ole pyytänyt. (:P)

Kyllä hän on muutaman kerran sanonut, että jos tekisin jotain todella outoa ruokaa tai en tekisi ruokaa jossain vaiheessa ollenkaan, niin hän lähtisi siinä vaiheessa heseen syömään...
28.8.2009

MadMaggie
Osaa, jos haluaa ja viitsii. Ihan hyviäkin ruokia :D
28.8.2009