Kierrätys

Rokka
Näin Joulunkin alla varsin ajankohtaista: Tuikkujen metalli, hautakynttilät, laatikkojen rasiat, lahjapaperit...
Oliko muuten jo kierrätysketju, kun en löytänyt? :-)

24.12.2008

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Lynx
minä en polta tulisijassa mitääm muuta kuin puita ja maitopurkkeja ja sanomalehti paperia. Loput pihan polttouunissa.
Minulle on opetettu, että kaikki muu, mainos ym paperit nokeuttaa piippua ja se voi olla jopa paloturvan kannalta paha...
26.12.2008

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

Teya
:D Mailo *heristää sormeaan* muistithan ne kinkun rasvat tänä vuonna....

Mutta joo, ei käy lahjapaperit paperinkeräykseen. Sisältää paljon väriä ja teippejä ja tarroja... Energiajätteeseen käy.
Minä olen muutaman vuoden ajan ostanut paketointipaperia (ruskeaa) ja leimannut tai piirtänyt kuvia paketteihin. Teen paperimassasta myös sydämmiä, tähtiä tms joita laitan. Myös koristeita aikaisempien vuosien paketeista. Kuka niitä muistaa ??
Lahjakassit on hyviä koska ovat monikäyttöisiä. Saaja laittaa varmasti taas eteenpäin jne.
24.12.2008

Mailo
Kelpaako joulupaperi paperinkeräykseen?
Se kun on kovin .. erilaista. Ainakin muutamat on kovin paksua tavaraa, hieman vahvempaa.

muoks. no onhan ne aikakausi -lehdetkin...

Aiemmin on varmaan ollut puhetta mm. kierrätyksestä, ekologisessa jalanjäljestä jne. eettiset valinnat ketjussa.
23.12.2008

kkr
Rokka:

Näin Joulunkin alla varsin ajankohtaista: Tuikkujen metalli, hautakynttilät, laatikkojen rasiat, lahjapaperit...
Oliko muuten jo kierrätysketju, kun en löytänyt? :-)

Kierrätys on hyvä asia.

Kaikkea voi kierrättää.
Ruoka- ja juomapakkaukset, tyttöystävät, pahvilaatikot, sanomalehdet, puutarhajätteet jne.
23.12.2008

Sirkku27
Niinpä. Ainakin se lahjapaperin määrä on valtaisa, mitä joulupukki tuo tullessaan. Meillä ne on aina menny roskiin. Pitäisköhän tänä jouluna olla niin fiksu ja kerätä kaikki ehjäksi jääneet joulupaprut ens joulua varten. Tosin lapset ku avaa joululahjoja, niin ne paperit tuskin säilyy ehjänä:-).
23.12.2008