Onko ollut flunssaa?

Aura
Onko flunssaa "ilmassa"? Minulla ainakin aivastuttaa ja nenä "tuhisee"8-). Oletteko ottaneet rokotteen?

13.11.2008

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

AIMATO
Sain venäläiseltä ystävältä Galinalta tälläisen tehokkaan aikuisten flunssalääkkeen.
1dl vähintään 40% alkoholia
1/2 tl mustapippuria
Sekoitetaan ja juodaan heti. Sitten peiton alle ja nukkumaan niin aamulla flunssa on muisto vain.
14.12.2008

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

Piri
:(Köh, köh, öh tänään pitää keittää tulisesti maustettu sipuli-kasviskeitto, että tälleen.
10.12.2008

sarakkaasi
Muuten matokuuritkin on vedetty joskus liiveihin;) Kun hevosen kanssa ollaan taisteltu matokuurista:) Välillä on omassa suussakin ollut sitä tahnaa, mitä hepoille kuuluisi antaa.:D:D
9.12.2008

NellieK
Minulla ei ole ollut flunssaa 15 vuoden aikana kuin pari kertaa. Lievää nuhaa vaan p ari kertaa vuodessa. En ole joutunut olemaan sängyn pohjalla flunssan takia. Rokotteita flunssaan en ole koskaan ottanut, enkä aio ottaa. Mulla kun on sen verran rautainen kunto ollut koko ikäni, etten mitään roketteita tarvi. Joten tänä talvenakaan ei ole ollut flunssaa, vaikka ukko sen sairasti - ei tarttunut edes minuun. :)
9.12.2008

Mailo
Niin kuin ei päiväkodin"täditkää" ...aina.
Mutta tämäpä täti sairasti tänä vuonna jo toisen kerran vatsataudin. Oi että oli kamalaa. Nukuin muutaman tunnin vessan lattialla, kun en mihinkään ehtinyt kun piti jo palata :(
Se on ollut vähän kuin vitsaus mulla, ei tarvii kuin jonkun puhelimessa sanoa sairastaneensa/sairastavansa vatsatautia, niin vuorokauden päästä se on mulla :X
Luulin jo päässeeni siitä 8-)
22.11.2008