Älä unelmoi elämääsi, elä unelmaasi!

Rokka
Vettä sataa kaatamalla, eläimet olivat karkuteilä, selkää särkee... Luulisi, että kaikki on päin "mäntyä"! Join teetä ja sytytin kynttilän. Teelapussa luki: Älä unelmoi elämääsi, elä unelmaasi. Aika hienosti sanottu!(tu) Jäin miettimään omaa elämääni: Paljon on mennyt toisin, kuin olin suunnitellut (jotkut asiat paremmin, toiset huonommin). Kuitenkin huomasin olevani onnellinen: Lapset nukkuu vielä, vaimo lähti aamupalan saatuaan töihin, minulla on koti (katto ei vuoda ja lämpöä on riittävästi), terveyskään ei ole kokonaan mennyt... Aina voi olla katkera:(td) Tutuilla on paljon rahaa, he voivat ostella moottoripyöriä, typeriä kaksipaikkaisia luxus-autoja ja kesämökkejä. Useat ovat saaneet omaisuutensa keinottelemalla tai perintönä. Heidän ei ole tarvinnut tehdä itseään kipeäksi, ja nyt on hyvä viisastella sijoituksillaan. Joku saattaa olla kateellinen minulle, oikeastaan syystä: Olen onnellinen!:-)

21.7.2008

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

heverkko
Minä parhaillani elän unelmaani: pikkuinen vauva, ihana (työnarkomaani)aviomies (mikään ei voi olla ihan täydellistä) ja terveys (koko pikkuisella perheellä).

Moni asia voisi olla paremminkin, mutta näin HYVÄ.

Mutta... Tulin tänne vierailemaan pitkästä aikaa, ei ole ollut pahemmin aikaa käydä; pikkuinen vie käytännössä kaiken ajan masuvaivoillaan... ELI: tulen varmaan seuraavien kuukausien aikana käymään vain satunnaisesti kotikokin keskusteluja lukemassa... yksityisviestit luen kuitenkin aina kun tänne ehdin kirjautua. Pitäkää lippu korkealla ja mieli positiivisena. Rokan sanoja lainataksenne: eläkää unelmaanne... Minä menen jatkamaan unelmani hyssyttämistä... se tuolla heräsi taas ilmavaivoihin.
22.7.2008

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

koti-isä
Näinhän se on.pienistä asioista nauttimalla ja löytämällä ne onnen kipenöt pysyy tyytyväisenä,jos odottaa sitä isoa pamausta,joutuu elämään aina suupielet alaspäin.

Istuin viime yönä järven rannalla seurakunnan leirikeskuksessa,kun olin riparilla mörönsyöttinä.
Seurasin sorsaperheen touhuja,kun mamma vahti poikasten unta.
Lapset nukkui ja emo tikkana vahti ympäristöään.
En kaivannut mitään muuta,se äitiyden huipentuma oli niin sykähdyttävä(tu)
21.7.2008

masotto
Olen sita mielta etta kun on jonkun asian eteen tehnyt toita, hikoillut verta ja kyyneleita, valvonut oita ja kiristellyt hampaita ja kun sen vihdoin saavuttaa, oli kyse sitten mista tahansa materiaalisesta tai henkisesta, niin silloin siita osaa nauttia ihan eri tavalla:) Onneksi kaikki ei putoa taivaalta ilmaiseksi! Hyva Rokka(tu)
21.7.2008