Vettä sataa kaatamalla, eläimet olivat karkuteilä, selkää särkee... Luulisi, että kaikki on päin "mäntyä"! Join teetä ja sytytin kynttilän. Teelapussa luki: Älä unelmoi elämääsi, elä unelmaasi. Aika hienosti sanottu!(tu) Jäin miettimään omaa elämääni: Paljon on mennyt toisin, kuin olin suunnitellut (jotkut asiat paremmin, toiset huonommin). Kuitenkin huomasin olevani onnellinen: Lapset nukkuu vielä, vaimo lähti aamupalan saatuaan töihin, minulla on koti (katto ei vuoda ja lämpöä on riittävästi), terveyskään ei ole kokonaan mennyt... Aina voi olla katkera:(td) Tutuilla on paljon rahaa, he voivat ostella moottoripyöriä, typeriä kaksipaikkaisia luxus-autoja ja kesämökkejä. Useat ovat saaneet omaisuutensa keinottelemalla tai perintönä. Heidän ei ole tarvinnut tehdä itseään kipeäksi, ja nyt on hyvä viisastella sijoituksillaan. Joku saattaa olla kateellinen minulle, oikeastaan syystä: Olen onnellinen!:-)
Minä parhaillani elän unelmaani: pikkuinen vauva, ihana (työnarkomaani)aviomies (mikään ei voi olla ihan täydellistä) ja terveys (koko pikkuisella perheellä).
Moni asia voisi olla paremminkin, mutta näin HYVÄ.
Mutta... Tulin tänne vierailemaan pitkästä aikaa, ei ole ollut pahemmin aikaa käydä; pikkuinen vie käytännössä kaiken ajan masuvaivoillaan... ELI: tulen varmaan seuraavien kuukausien aikana käymään vain satunnaisesti kotikokin keskusteluja lukemassa... yksityisviestit luen kuitenkin aina kun tänne ehdin kirjautua. Pitäkää lippu korkealla ja mieli positiivisena. Rokan sanoja lainataksenne: eläkää unelmaanne... Minä menen jatkamaan unelmani hyssyttämistä... se tuolla heräsi taas ilmavaivoihin.
Kiva kun piipahdat, Heverkko.
Silloin kun vauva on pieni niin se on se
tärkein asia elämässä.
Kaikissa elämänvaiheissa on parhaat
asiat päällimäisinä. Jospa vaan onnistuisimme
tunnistamaan ja arvostamaan niitä.
Minä parhaillani elän unelmaani: pikkuinen vauva, ihana (työnarkomaani)aviomies (mikään ei voi olla ihan täydellistä) ja terveys (koko pikkuisella perheellä).
Mutta... Tulin tänne vierailemaan pitkästä aikaa, ei ole ollut pahemmin aikaa käydä; pikkuinen vie käytännössä kaiken ajan masuvaivoillaan... ELI: tulen varmaan seuraavien kuukausien aikana käymään vain satunnaisesti kotikokin keskusteluja lukemassa... yksityisviestit luen kuitenkin aina kun tänne ehdin kirjautua. Pitäkää lippu korkealla ja mieli positiivisena. Rokan sanoja lainataksenne: eläkää unelmaanne... Minä menen jatkamaan unelmani hyssyttämistä... se tuolla heräsi taas ilmavaivoihin.
Voimia heverkko ja kiva ku sillontällön ehdit piipahtaa :)
Näinhän se on.pienistä asioista nauttimalla ja löytämällä ne onnen kipenöt pysyy tyytyväisenä,jos odottaa sitä isoa pamausta,joutuu elämään aina suupielet alaspäin.
Istuin viime yönä järven rannalla seurakunnan leirikeskuksessa,kun olin riparilla mörönsyöttinä.
Seurasin sorsaperheen touhuja,kun mamma vahti poikasten unta.
Lapset nukkui ja emo tikkana vahti ympäristöään.
En kaivannut mitään muuta,se äitiyden huipentuma oli niin sykähdyttävä(tu)
Näinhän se on.pienistä asioista nauttimalla ja löytämällä ne onnen kipenöt pysyy tyytyväisenä,jos odottaa sitä isoa pamausta,joutuu elämään aina suupielet alaspäin.
Istuin viime yönä järven rannalla seurakunnan leirikeskuksessa,kun olin riparilla mörönsyöttinä.
(tu)Olen samaa mieltä kanssasi.Jos kuitenkin on murheita elämässä niistä pienistä asioista täytyy osata nauttia ja huomata ne.
-Elämä on ihanaa sano entinen mies,kun viimein paskalle pääsi.;)
Olen sita mielta etta kun on jonkun asian eteen tehnyt toita, hikoillut verta ja kyyneleita, valvonut oita ja kiristellyt hampaita ja kun sen vihdoin saavuttaa, oli kyse sitten mista tahansa materiaalisesta tai henkisesta, niin silloin siita osaa nauttia ihan eri tavalla:) Onneksi kaikki ei putoa taivaalta ilmaiseksi! Hyva Rokka(tu)
Minusta tuntuu, että oma mieheni on saavuttanut Rokan mielentilan vasta nyt.
Ennen piti tulla onnelliseksi sitten kun sitten kun.
Nyt osaa nauttia hetkestä vaikka ei olekkaan kaikkea mitä olisi ehkä halunnut elämältä (urheilu autoa ja stripparivaimoa ;) )
Onkohan se tuo ikä?
Jos on niin kyllä tarpeeksi vanha mies on paras :)
Olen Lynxin kanssa kokenut samaa.
Olemme olleet naimisissa 38v sekä ylä/alamäkeä ja usein törmänneet tuohon sitten kun,sitten kun ajatteluun.
Tuntuu että elämme koko liittomme upeinta aikaa juuri nyt.
Huolet ovat takana päin, sekä lapsista että taloudellisesti.
Molemmista voi nauttia ja lisäksi lastenlapsista, jotka tuovat jatkuvuuden. Rakkautta voi surutta jakaa kaikille, se nimittäin ei lopu. Rakkaus on loputon luonnonvara, käyttäkää sitä surutta.
Harrastamme samoja asioita, luemme paljon,kuuntelemme musiikkia, nautimme hyvästä ruuasta ja viineistä, matkustelemme ja nautimme toisistamme keskustelemalla kaikista asioista, joskus kiivaastikin.
Olemme molemmat vielä työelämässä mukana, joten ainut asia mitä nyt odotamme kiivaasti on eläkepäivät. Sitten voimme paneutua tuohon edellä olevaan koko sydämestämme.
Olen sita mielta etta kun on jonkun asian eteen tehnyt toita, hikoillut verta ja kyyneleita, valvonut oita ja kiristellyt hampaita ja kun sen vihdoin saavuttaa, oli kyse sitten mista tahansa materiaalisesta tai henkisesta, niin silloin siita osaa nauttia ihan eri tavalla:) Onneksi kaikki ei putoa taivaalta ilmaiseksi! Hyva Rokka(tu)
Pilvinen lämmin päivä. Jäkäläkangas jalkojen alla, meren tuoksu tuulenvireen tuomana. Lokkien ja tiirojen äänet taustalla. Juuri nousseita voitatteja muhennokseksi asti. Tämänpäiväistä onnea, aivan riittävästi.
Olen onnellinen, parannuin halvaantumisesta. Kukaan ei luvannut parantumista.
Kun melkein kaiken menettää, ei käy oikeastaan läåhellä vaan on jo sen keskellä ja palaa takaisin niin ehkä tullessaan ymmärtää enemmän.
Ja jos osaa olla vielä kiitollinen, ja nauttia elämästä ihan oikein, eikä kenenkään ole tarvinnut opettaa sitä, koska kenelläkään ei ole siihen oikeita sanoja.
Vain hiljaisuudessaan löytää teitä, valtameriä, ja jos oppii uudelleen uimaan vielä niissä, pitääkö kertoa enempi. Ei. Jokainen ajatteleva ihminen ymmärtää, vähimmistäkin sanoista.(:P)
Olen onnellinen, parannuin halvaantumisesta. Kukaan ei luvannut parantumista.
Kun melkein kaiken menettää, ei käy oikeastaan läåhellä vaan on jo sen keskellä ja palaa takaisin niin ehkä tullessaan ymmärtää enemmän.
Just juu, itse pitää kaikki kokea kantapään
kautta. Ei niistä ole mitään hyötyä perillisille.
Kyllä ne mokailevat omat mokansa ja vasta
sitten oppivat.
Aikanaan omalle pojalleni sanoin, että näin... ja silleen, mutta jos ooot äitiis tullu, ja kuitenkin elämä menee niin, että omaan mäntyyn tahdot pääs lyödä. Niin sitä itsekin,,, no sä tiedät
Ne on kuitenkin niin suloisia sulkkusuita
nämä isotkin pojat että ei sitä haluais että
niiden pitää kaikki törky kokea ja vasta sitten
oppia, vaan niin se kai on.
Sepä, miten olisit pumpulina ympärillä ja silti antaisit kolahduttaa itse...
Ne juuret ja siivet...
ite seuraan pojan muuttoa "yhteen" iloisen hämmentyneenä...
Minä olen elänyt unemaani niin paljon, etten tiedä mitä enää elämältä haluaisin. Unelma olisi pysyä terveenä, (Kaikki ulkomaat on nähty.) Että on, välillä tylsää..
Mina elan juuri unelmaani, ukkokullan kanssa.
Kummallakin on ollut vaikea sairaus, onneksi jo takanapain.
Nuorempana tyo elamassa ollessamme emme voineet kuvitellakaan, etta tallainen olotila viela koittaa.
Nyt matkustelemme ja nautimme taysin rinnoin tasta hetkesta.
Onneksi kummallakin lapsellamme on oma talous niin hyva, etta voimme hyvalla omallatunnolla pistaa omat rahamme menemaan.
Eihan nuo elakkeet niin suurensuuret ole, mutta kun tarkasti hoitelee tuon menopuolen, niin jaa matkusteluun sit tarpeeksi.
Nyt olemme Prahassa. Tama on todella kulttuuri kaupunki.
Olemme ystava pariskunnan kanssa viipottaneet viikon katselemassa kaikkea mielenkiintoista.
Hotellilla tutkitaan nahtavyyskohteita ja metrolla suhaamme paikasta toiseen.
He ovat asuneet taalla aiemmin yli vuoden ja osaavat kulkea kaupungissa ja tietavat kaikki nakemisen arvoiset paikat.
Olemme maistelleet kansallis ruokia ja ostin jo pienen keittokirjan , jossa on Tsekkilaisia erikoisuuksia.
Eilen olimme syomassa kunnonsotamies Svejkin kapakassa.
Ruoka oli perinneruokaa ja palvelu erinomaista.
Illalla kampille tullessa jalat ovat ihan muusina, mutta kylla ne sitten aina yon aikana vetreytyvat.
Huomenna tehdaan viela viime isku Juutalaisten hautausmaalle ja synagoogaan ja syomme viimeisen lounaan Svejkilla ennen kotiin lahtoa. Torstai aamuna sitten lentokentalle ja kotimatka alkaa, ja olemme taas:)o monta kokemusta rikkaampana.
Virhe
One fine body…
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
Silloin kun vauva on pieni niin se on se
tärkein asia elämässä.
Kaikissa elämänvaiheissa on parhaat
asiat päällimäisinä. Jospa vaan onnistuisimme
tunnistamaan ja arvostamaan niitä.
Voimia heverkko ja kiva ku sillontällön ehdit piipahtaa :)
(tu)Olen samaa mieltä kanssasi.Jos kuitenkin on murheita elämässä niistä pienistä asioista täytyy osata nauttia ja huomata ne.
-Elämä on ihanaa sano entinen mies,kun viimein paskalle pääsi.;)
Ennen piti tulla onnelliseksi sitten kun sitten kun.
Nyt osaa nauttia hetkestä vaikka ei olekkaan kaikkea mitä olisi ehkä halunnut elämältä (urheilu autoa ja stripparivaimoa ;) )
Onkohan se tuo ikä?
Jos on niin kyllä tarpeeksi vanha mies on paras :)
Onkohan se tuo ikä?
Jos on niin kyllä tarpeeksi vanha mies on paras :)[/quote]
Kaikki on niin suhteellista
(tu)(tu)(tu)
Olemme olleet naimisissa 38v sekä ylä/alamäkeä ja usein törmänneet tuohon sitten kun,sitten kun ajatteluun.
Tuntuu että elämme koko liittomme upeinta aikaa juuri nyt.
Huolet ovat takana päin, sekä lapsista että taloudellisesti.
Molemmista voi nauttia ja lisäksi lastenlapsista, jotka tuovat jatkuvuuden. Rakkautta voi surutta jakaa kaikille, se nimittäin ei lopu. Rakkaus on loputon luonnonvara, käyttäkää sitä surutta.
Harrastamme samoja asioita, luemme paljon,kuuntelemme musiikkia, nautimme hyvästä ruuasta ja viineistä, matkustelemme ja nautimme toisistamme keskustelemalla kaikista asioista, joskus kiivaastikin.
Olemme molemmat vielä työelämässä mukana, joten ainut asia mitä nyt odotamme kiivaasti on eläkepäivät. Sitten voimme paneutua tuohon edellä olevaan koko sydämestämme.
Elämä on joka päivä ihanaa!
Puhut vähän mutta asiaa masotto (tu)
Ja jos osaa olla vielä kiitollinen, ja nauttia elämästä ihan oikein, eikä kenenkään ole tarvinnut opettaa sitä, koska kenelläkään ei ole siihen oikeita sanoja.
Vain hiljaisuudessaan löytää teitä, valtameriä, ja jos oppii uudelleen uimaan vielä niissä, pitääkö kertoa enempi. Ei. Jokainen ajatteleva ihminen ymmärtää, vähimmistäkin sanoista.(:P)
Juuri näin. Mukavaa, että paranit!:-)
pitää kokea kaikkea paskaa ennen kuin ymmärtää
että mistä pitää olla kiitollinen.
sas muuta.. Ja yritäppä perinnöksi kertoa...
kautta. Ei niistä ole mitään hyötyä perillisille.
Kyllä ne mokailevat omat mokansa ja vasta
sitten oppivat.
nämä isotkin pojat että ei sitä haluais että
niiden pitää kaikki törky kokea ja vasta sitten
oppia, vaan niin se kai on.
Ne juuret ja siivet...
ite seuraan pojan muuttoa "yhteen" iloisen hämmentyneenä...
Vähän hirvittää niiden lentotaito mutta
ei tässä muutakaan voi.
Kummallakin on ollut vaikea sairaus, onneksi jo takanapain.
Nuorempana tyo elamassa ollessamme emme voineet kuvitellakaan, etta tallainen olotila viela koittaa.
Nyt matkustelemme ja nautimme taysin rinnoin tasta hetkesta.
Onneksi kummallakin lapsellamme on oma talous niin hyva, etta voimme hyvalla omallatunnolla pistaa omat rahamme menemaan.
Eihan nuo elakkeet niin suurensuuret ole, mutta kun tarkasti hoitelee tuon menopuolen, niin jaa matkusteluun sit tarpeeksi.
Nyt olemme Prahassa. Tama on todella kulttuuri kaupunki.
Olemme ystava pariskunnan kanssa viipottaneet viikon katselemassa kaikkea mielenkiintoista.
Hotellilla tutkitaan nahtavyyskohteita ja metrolla suhaamme paikasta toiseen.
He ovat asuneet taalla aiemmin yli vuoden ja osaavat kulkea kaupungissa ja tietavat kaikki nakemisen arvoiset paikat.
Olemme maistelleet kansallis ruokia ja ostin jo pienen keittokirjan , jossa on Tsekkilaisia erikoisuuksia.
Eilen olimme syomassa kunnonsotamies Svejkin kapakassa.
Ruoka oli perinneruokaa ja palvelu erinomaista.
Illalla kampille tullessa jalat ovat ihan muusina, mutta kylla ne sitten aina yon aikana vetreytyvat.
Huomenna tehdaan viela viime isku Juutalaisten hautausmaalle ja synagoogaan ja syomme viimeisen lounaan Svejkilla ennen kotiin lahtoa. Torstai aamuna sitten lentokentalle ja kotimatka alkaa, ja olemme taas:)o monta kokemusta rikkaampana.
Pää pilviin ja jalat kohti kattoa
(tu)(tu)(tu)