Kävimme poikaystävän kanssa Po...

ezzi
Kävimme poikaystävän kanssa Porin Parillassa la 21.9. Mitään erikoisia odotuksia ei ollut, olin vain netistä lukenut että paikka on pääosin pihviravintola.
Alkuruuaksi otin rapukeittoa ja talon leipää. Pääruuaksi brasilialaista härän ulkofileetä kypsänä ja caesar-annoksella (romainesalaattia, caesarkastiketta, parmesanlastuja, kirsikkatomaattia, marinoitua punasipulia ja leipäkrutonkia). Ja jälkiruuaksi mangosorbettia, josta en sen kummemmin miinuksia löytänyt.
Palvelu oli nopeaa ja ystävällistä eikä ongelmia tullut vaikka tarjoilija vaihtui välissä. Ruoka oli kokonaisuudessaan hyvää ja maukasta, vaikkakin oman annokseni salaattiosa olisi voinut olla hieman monipuolisempi, itse salaatinlehtiä oli minun makuuni liian paljon ja tomaatteja aivan liian vähän. Rapukeitto sen sijaan oli mahtavaa, parempi kuin pääruoka! Härkä oli kyllä maukasta, mutta kenties hieman liiankin kypsää.. Poikaystäväni annos (yrttimarinoitua porsaan ulkofileetä, maalaisranskalaisia, grillattua maissia, neulapapu-paprika-pak choi-mustajuuripaistosta sekä chili-valkosipulimaustevoita) oli hänen mielestään kyllä hyvä myös mutta isolle miehelle ihan liian pieni.
Yllätyimme positiivisesti tarjoilijan tuomasta "alkuruuan alkuruuasta" eli lautasesta, jossa oli marinoituja oliiveita, talon leipää ja dippiä! Talon leipä saa isot plussat! Tykkäsin myös ravintolan ihanasta sisustuksesta ja rauhallisesta (muita asiakkaita ei paljoa) tunnelmasta.
Keskustelu liittyy Kotikokin ulkopuolle

26.9.2013

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit