Reseptikommentit

En mitanut maitoa enää lopussa, alussa mittasi 3.5 dl sen jälkeen vaan laitoin maitoa en siksi tiedä tarkkoja mittoja .
Tätä pitää kyllä kokeilla kiitos ohjeesta
Mahtuuko tämä kakku litran kakkuvuokaan
Tein tällä ohjeella mut puolitin ohjeen, koska tein litran vuokaa. Tuli hyvä muokkasin myös mausteissa, laitoin piparkakkumauatetta sekä kardemummaa tuli oikein hyvä. H käytin leivinjauhetta mut silti kohosi
Herkullisen näkönen pitää joskus kokeilla
On kyllä herkullisia helppo tehä 🙂