Reseptikommentit
Mausteet kävisi varmaan vaaleallekkin kalalle.
Varmasti hyvää👍
Onpa herkullisen näköinen annos👍
Oikein maukkalta vaikuttaa, kiva resepti : )
Hyviä ovat : )
Kiitos, kun laitoit reseptiksi.
Voi että, mummo täällä vihertää : )
Sitruunainen kirkas kalakeitto maistuu aina.
Oi minäkin muistan tämän, ei ole vuosiin tullut tehtyä ja niinkin hyvää kuin se on.
No nyt tuli sellainen idea, että vallan peukkua pukkaa!
Rippeistä uusi maukas ateria, hyvä vinkki.
Kaunis ja maukas kakku👍
Ruskeakastike on hyvää, täällä siihen on käytetty vanhaan tapaan maustepippuria.
Kyllä kyllä ja vielä kyllä👍
Vähän samantapaiset täytteet, kuin vanhan lehden ohjeen mukaan tekmissäni, niissä oli vain voi/lehtitaikinaan tehtynä. Hyviä nuo ovat👍
Uusimman Pirkkalehden mukana olleessa Snelmannin lisälehtisessä olikin näköjään tuo bagelohje ja kuvissa yhtä kuohkean näköisiä kuin tekmäsi. Nyt on mentävä raejuustoa ostamaan.
On kyllä herkullisen näköinen krassi.
Nyt näyttää siltä, että ei taitaisi jäädä yhteen suupalaan, peukku!
Ihan juhlavalta kuulostaa sosesoppasi ja koko lohi hyödynnetty!
Reilusti maustaen varmaan maistuu.
Onpa houkuttelevan kaunis salaatti.
Paljon olet saanut makuja juuresten lisäksi jauheliharullaasi. Tulisuuttahan kanssa itse voi säädellä oman makunsa mukaan.
On mukavan rapsakan näköinen pinta, noitahan ihan popsis menemään.
Onpa kuohkean näköisiä leipiä ja voi oikein sulaa lämpöiselläleivällä.
Varmasti oli hyvää ja vaiheeksi kirkaslieminen kalakeitto.
Kiva kun lisäsit tänne noita kaalisäilykkeitä.
No nyt on herkku ja vitamiinit samassa pallerossa, peukku!
Tämä taulukko on taas niin ajankohtainen. Desi sokeria painaa n 85 g.
Mehevän näköinen kana.
Peukun paikka.