Epäonnistui. Käytin 10cm korkuista isoa vuokaa kun 1 pussi keitettyä makaronia oli niin paljon. 40 min 200 asteessa jälkeen otin uunista ja vielä hölskyi maito. Sekoitin koko sopan ja laitoin taas uuniin vielä 17 min. Ei ole yhtään rapeutta tai ruskeahkoa edes päällä. No söin siitä yhden annoksen...