Raaka-aineet
| 800 g | jauhelihaa |
| 3 | punasipulia |
| 4 | valkosipulin kynttä |
| 4 dl | tomaattimurskaa/sosetta |
| 2 rkl | chilijauhetta |
| 4 dl | vettä |
| 1 | lihaliemikuutio |
| 4 tlk | valkoisia papuja tomaattikastikkeessa |
| 2 tl | oreganoa |
| 1 tl | mustapippuria myllystä |
| suolaa maun mukaan | |
| cayenne pippuria |
Ohje
kuori ja pilko sipulit ja lisää se jauhelihan sekaan ja ruskistamurskaa valkosipulit ja lisää sekaan, samoin lisää tomaattisose, chili, vesi ja lihaliemikuutio, kiehauta ja lisää sen jälkeen pavut liemineen. Kuumenna kiehuvaksi ja lisää oregano ja musta pippuri sekä varovasti cayenne pippuria, koska on tulinen pippuri. Suolaa maun mukaan