Taikinalle täytettä- KISA

Hilda
Keskustelun aloitus löytyy täältä: http://www.kotikokki.net/keskustelut/index.php?read,4,144563,144868#msg-144868
Hilda:

[quote Mailo]Täällä ollaan edelleen, vanhana 8-)

Joskus hamassa menneisyydessä kotikokkilaiset järjestivät itse oman "kilpailun". Palkintoja tai sijoituksia siinä ei jaettu, mutta siihen oli mukava osallistua.
Päätimme yhdessä 4 raaka-ainetta, joista piti tehdä ruoka. Julkaisupäivä oli sovittu ja kaikilla sama.


Enkös vastannutkaan tähän vielä? No, otetaan uusiksi eli tunnustan työntäneeni aikoinani lusikkani tähän soppaan eli reseptikisan ideointiin ; ). Itse taidan olla helposti tylsistyvää tyyppiä ja aina on keksittävä uutta.

Jos ehdotus kelpaa, niin mitenkäs olis kisa, jossa raaka-aineena pitäisi käyttää joko torttu- lehti- tai voitaikinaa? Täytteet saisi jokainen keskiä itse (suolainen, makea, hapan, karvas...) ;D. Lisäksi paistokselle pitää keksiä sopiva lisuke! Eli enemmän mielivaltaa tälläkertaa, mutta yhteinen nimittäjä olisi joku edellämainituista taikinoista.


Sarjoja voisi olla kolme taikinatyypin mukaan, tai sitten kaikki samassa...

Miltäs kuullostaa?[/quote]

Hei, se piti vielä kysyä että olisko gluteenittomille paistoksille joku hyvä taikinavinkki ja sitä kautta oma sarja vai löytyykö sellasia taikoinoita, joilla voisi osallistua edellämainittujen kanssa samaan sarjaan?

8.9.2010

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit