Olimme PAM 067:n porukan kanss...

ezzi
Olimme PAM 067:n porukan kanssa Kauhajoen Ruokamessuilla 1.9. Messut olivat suurimmaksi osaksi ulkoilmamessut, joten oli onni, että vain pienen hetken satoi, ja silloin olimme jo muutenkin lähdössä. Messuille saapuminen ei mennyt toivotulla tavalla, koska henkilökunnalla kesti vaikka kuinka kauan löytää meidän porukalle varatut liput. Eräs näistä henkilöistä sanoi minulle ja toiselle matkanvetäjälle, että menkääs kyselemään niitä tuolta infosta. Yritimme siitä sitten lähteä infopisteelle, mutta järjestyksenvalvojat pysäyttivä meidät kuin seinään ja sanoivat, että ette te voi tästä mennä kun teillä ei ole lippuja. Hohhoijaa! Juuri siksi meillä ei vielä ollut lippuja, koska henkilökunta ei niitä löytänyt ja kehotti meitä menemään infopisteelle.. Omituista.
Hetken kuluttua liput kuitenkin löytyivät ja ryhmämme pääsi sisään. Messut olivat ihanassa vanhassa maalaisidyllissä ja tunnelma oli mukava. Ostin edullisesti Riihipuodin ohrahiutaleita sekä Taivalkosken Myllyn muroja ja talkkunajauhoja. Maistiaisia oli lähes jokaisella myyjällä. Itse lounastarjonta oli mielestäni aika surkea; makkaraperunoita, keittoa ja salaattia. Olisi kyllä ollut myös noutopöytä tarjolla, mutta itse en viitsinyt laittaa siihen kahtakymmentä euroa, joten otin kanasalaatin, joka täytti ihan kiitettävästi. Messuilla kyllä viihtyi, mutta alue tuli kierrettyä läpi jo noin 1,5 tunnissa. Messut olivat periaatteessa monipuoliset, mutta samoja tuotteita myyviä kojuja oli paljon (esim. valkosipulinkynsiä ja leipää oli joka puolella). Kokonaisuudessaan messuista jäi ihan ok mielikuva, lukuunottamatta henkilökunnan töppäilyjä.
Keskustelu liittyy Kotikokin ulkopuolle

26.9.2013

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit