HANAMI HELSINKI 2016

FutoMaki
Avoin kutsu kaikille kiinnostuneille!!! Voit liittyä sekalaiseen seurakuntaani, jossa saattaa olla mukana ystäviäni, tuttujani, kavereitani, työkavereitani, puolituttuja ja tuttujen tuttuja, tai sitten tulla vain omana porukkana kokemaan japanilaista kulttuuria... Tämä on vapaaehtoista ja täysin sitoutumatonta toimintaa...

****************************************************************************
Juhlistakaamme yhdessä japanilaisittain kirsikkapuiden kukintaa täällä Helsingissä 15.05.2016 12:00-18:00. Ulkoilmatapahtuma on Roihuvuoren Kirsikkapuistossa. Ota mukaan ovat eväät, miellellään japanilaishenkinen Bento... Niin monta ja erilaista kuin haluat... Erilaiset yakitorit, karaage, tonkatsu ja yakimono ovat aina suosittuja...

Minä tarjoan sakea, muut juotavat tuodaan kukin itse. Mielellään ilmoittautuminen keskiviikkoon 11.05. mennessä, että tiedän ottaa tarpeeksi kosteuden kestävää alustaa mukaan. Viltit on hyvä tuoda itse, niin on lämpimämpi istua. Villasukat katetulle alueelle, koska kengät jäävät japanilaisen perinteen mukaan vilttialueen laidalle...

*****
Let us celebrate japanese cherry flowers Hanami together in Roihuvuori. Please provide your own lunch box Bento and some drinks. I will bring some sake to all of us. Let me know latest 11.05. if you will join us. As good japanese manners require, no shoes on picknick area. So take a picknick blanket and wool socks with you for your own comfort...

*****
Tapahtuman itsessään järjestää Roihuvuoren Seura / Roihuvuori Seura is promoter of this Event (My invitation is just Get Together)

HANAMI HELSINKI 2016

暖かく歓迎

26.3.2016

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit