Sorry et oon olemassa, mutta....

Kimmo64
Kysyvä ei tieltä eksy.....vaikka olenkin muutaman kerran elämässäni ojan pohjia kävellyt ja ehkä vielä myöhemminkin. Saattaapi olla ettei kaikki muutkaan tiedä.

1) Etusivulla Suosittelemme sinulle, viisi vaihtoehtoa. Minkä valinnan mukaan tuo menee. Tunnistaako sivut sinut jo ennen kirjautumista pelkän sähköpostiosoitteen perusteella ? Ikinä en usko, että aina sivulle mennessä on ainakin yksi oma resepti näkyvissä. Entäs jos en halua, että joku reseptini on koskaan tuolla listalla. Onko tuohon estoon joku mahdollisuus. Itsellä on pari reseptiä reservissä joita en välttämättä haluaisi yksityiseksikään, mutten ainakaan muille suositeltavaksi ?
Onko mahdollista tehdä julkaistu resepti siten, ettei se näy uusimpien reseptien listalla ?

2) Kun kirjaudut tunnuksilla sisään, teet vaikkapa uuden reseptin, tallennat ja julkaiset. Surffailet hetken taaksepäin, et olekaan enää yhtäkkiä kirjautunut. Kun palailet paluunuolella, kyseinen kirjautumissivu saattaa löytyä. Aina ei. Suljet sivut, tulet takaisin niin huomaat että oletkin sisälle kirjautuneena. Eikö tuo voisi pysyä koko ajan näkyvissä ?

3) Linkitys. Toimii hyvin, mutta....Ei vaan löydy omaa reseptiä. Palautelomakkeen kautta hain apua pari kuukautta sitten. Vastaus oli: Testasimme ja kyllä tuo löytyy. Menee vain suosituimmuusjärjestyksessä eli peukkujen mukaan. Kelaat vaan alemmas niin omakin löytyy. ?????? Kyllä mulla vaan tuo laatikko loppuu ja lisää ei löydy ainakaan minun taidoillani.

4) Entäpä jos haluaa ettei annettu kommentti näy uusimmissa reseptikommenteissa. Onko tuohon mahdollisuutta ?

5) Etusivulla "Kokoa keittokirja suosikeistasi" Tuota en ymmärrä vielä laisinkaan. Miten se tapahtuu. Ei kai vaan ole mitään tekemistä "Kokoelmien" kanssa. Nuo tuntuu kyllä aivan turhilta ainakin omasta mielestäni. Alussa tein muutaman ja tuntuu ettei niistä ole kenellekään iloa, ei ainakaan itselle. Taidanpa poistaa häiritsemästä.

Joku varmaan tietää, antakaapa kommentteja.

10.6.2014

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit