ETSINTÄKUULUTUS: Joensuulainen mummo haussa!

kotikokki
Kotikokki.net sai tänään hauskan viestin belgialaiselta Tomilta, ja haluaisimme kovasti auttaa. Tomin viesti suomennettuna:

Minun nimeni on Tom, 40, ja olen kotoisin ihanasta Belgiasta. Minulla on hieman erikoinen pyyntö. Veljeni täyttää 50 vuotta elokuun lopussa ja lahjaksi tarjoamme hänelle viikon yllätysmatkan Suomeen, Joensuuhun.

Haluamme että matka on hauska, viihdyttävä ja niin ainutlaatuinen kuin mahdollista. Olen jo järjestänyt paljon erikoisia tapahtumia matkallemme, muun muassa mahdollisuuden työskennellä tukkimiehenä ja käydä sotahistoriasta kertovilla paikoilla.

Nyt etsin mummoa, joka voisi viettää veljeni kanssa pari tuntia ja opettaa hänelle muutaman perinteisen suomalaisen reseptin teon, sillä hän rakastaa perinneruokaa. Olisiko teillä mahdollisuutta auttaa minua löytämään tällaista oikeaa henkilöä Joensuusta tai sen läheltä? Emme halua mitään hienoa, vaan perinteisiä tavallisia reseptejä: patoja, kalaa, piirakoita.

Toivottavasti voitte auttaa, odotan viestiänne.
Tom

Jos mieleesi tulee joku ihminen/firma jossa englanninkielikin sujuisi ja olisi mahdollisuus tällaista järjestää pariksi tunniksi marraskuussa, kommentoi alle. Minä käännän viestit englanniksi ja toimitan suoraan Tomille!

T. Kotikokki.netin Heli

20.8.2013

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit