Ruoan hinta

Jasmine85
Tästäkin aiheesta saattanee löytyä jo aijempia ketjuja, mutta halusin kuitenkin aloittaa (uuden) Ruoan hinta-ketjun (tu)

Eli, oletko vaihtanut tuotemerkkiä tai kauppaa ruoan hinnan takia? Itse ollaan mieheni kanssa suosittu (tähän mennessä) S-ryhmän kauppoja, bonuksien vuoksi. Myös K-ryhmän kaupoista ollaan tarjouksesta ostettu tuotteita.

Tänään kun kävin S-marketissa niin johan se maidon ja lihan hinta olikin noussut! Tähän mennessä, olen ostanut jauhelihan mikä sisältää rasvaa10% mutta kun tänään näin, mitä ko. tuotteen hinta/paketti oli, niin otin kyllä rasvaisemman vaihtoehdon... Maidon hinnan noususta nyt olikin ollut jo puhetta Tammikuulla mutta tuo lihan hinnan nousukin, oli hiukka yllätys/järkytys, vaikka, koko ajanhan kaikki hinnat nousee...

Mutta siis, oletko Sinä vaihtanut halvempaan merkkiin, rasvaisempaan tuotteeseen tai alkanut keskittämään ostoksesi kokonaan toisaalle?

Itsellä on ollut tuo Lidl kauppa välillä mielessä ja olen joskus jotakin sieltä ostellutkin, mutten paljoa.

31.1.2013

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit