Reseptit kera kuvien ja ilman kuvia..

Taskuvenus
Olen tässä laittanut merkille että vaikka ylläpito kertoo että käyttäjämäärä on räjähdysmäisesti kasvanut niin silti tuntuu että uusia reseptejä ei tule kovinkaan paljon ja varsinkaan kuvien kera niitä ei tule. Johtuuko se ettei ihmisillä ole kameroita/taitoa/aikaa käyttää niitä vai mistä? Itse kun katson resepti-osion pistän aina vain kuvalliset, anteeksi vain, kuvattomat kun jotenkin saavat reseptin tuntumaan siltä että se ei välttämättä olekaan sitä mitä pitäisi? Olenko ainoa..? Tuntuu isosti kovasti harmilliselta jos ihmiset eivät lataa kuvia vaikka sen takia että kuva ei ole "hyvä" -> mulla on kotikutoisia kuvia pilvin pimein ja se ei haittaa, pääasia että on joku kuva ja eipä ainakaan kukaan syytä plagioinnista,heh (viittaus keskusteluihin tästä aiheesta).
Toivoisin siis uusille käyttäjille rohkeutta ottaa kuvia; kyllä ne hellat ja vuoat on täällä jo niin nähty ettei kukaan välitä, pääasia olisi se että on kuva siitä mitä on reseptiksi asti tehty! Aikaa kuvien lataus ei vie jos netti toimii. Itselläni on ollut kesän mittaan ongelmia mutta reseptit voi julkaista myös jälkikäteenkin kun saa kuvat liitettyä ->tähän kyllä olen ylläpidolle maininnut ihmettelyni miksi reseptissä on tallennusaika silloin kuin sen ensimmäistä kertaa tallentaa, eikä silloin kuin julkaisee mutta ne lienevät näitä tiatosika-juttuja joista en ymmärrä mitään ;)

Eli kiteytettynä toivoisin enemmän reseptejä, KUVILLA. Kiitos :)

16.10.2011

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit