Painonhallinta

piia58
Tuotteissa ON eri yhteyksiä painonhallintaan, eikä mitään taikaa, onneksi tätäkin asiaa tutkitaan.
Toiset eivät liho, eivät siis millään. Ja toiset, heti lopetettuaan jonkin tyhmän "kuurin". Jos suoranainen ns. painonhallinta ei ole alkanut ihan tikulleen.
Joitakin tuotteita olen havainnut itsekin en tarkoita tässä nyt suoranaisesti pelkästään jotain tyypillisesti, kuten kasviksia.
Mikä mielestäsi pitää helpommin painon hallinnassa. Elämän kokonaisuus on tietty myös tärkeää.
Tässä lehdestä otettua: MAIDON KALSIUM VIE KEHOSTA RASVAA
Maidosta saatu kalsium edistää tanskalaistutkijoiden mielestä rasvan poistumista elimistöstä. International Journal of Obesity -lehdessä julkaistu tutkimus selittää osan maidon edullisesta vaikutuksesta painonhallintaan.
Runsaasti kalsiumia sisältävä ruokavalio kaksinkertaisti tutkimuksen mukaan ulosteen mukana poistuneen rasva määrän. Energiaksi muunnetun rasvan lisääntynyt eritys vastasi noin 55 kilokaloria päivässä.
Rasvaneritys nousee tutkijoiden mukaan merkittävästi jo päivittäisellä 1600 milligramman kalsiummäärällä. Tutkimuksessa verrattiin kahden eri ruokavalion vaikutusta rasvan poistumiseen. Vertailussa oli mukana 11 tutkittavaa henkilöä.

_______
Minä olen jotenkin tiedostanut tuon asian jo kauan, sen tähdenkin mielijuomani ruuan kanssa on raikas kylmä maito. Meillä menee hirvittävästi maitoa viikon aikana, varsinkin tuo mieheni juo sitä mielettömästi ja ei kyllä kilot paina.
Esim Kreikkalaisessa rahkassa on proteiineja (kalsium) 6,5 ja Turkkilaisessa 3,3 olisin ostanut Kreikkalaista rahkaa, mutta kun ei ollut. Tuohon proteiini-määrään kannattaakin kiinnittää huomiota karppaajien tavoin.

27.2.2010

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit