Liha- vai kasvisliemikuutio?

Simoinen
Kokkailin eilen tohkeissani spagettia ja jauhelihakastiketta, ja pudotin samalla osan maustehyllyä pitkin pöytää. Liemikuutiot levisivät rasioistaan, ja nyt niitä ei enää erota toisistaan. Molemmissa on nätit kullanväriset foliot jossa lukee maggi.

Haittaako liemikuutioitten säilymistä, jos folioita ravottaa sen verran että näkee minkä värinen palikka on sisällä? Ilmeisesti aika tiiviisti pakattu koska folion läpi ei tihku minkäänlaista hajua.

Minulla on pari tapaa jotka välillä ärsyttävät itseänikin. Toinen on tuo romun hamstraaminen, minulla on keittiössäkin pöytälaatikko täynnä sekalaista krääsää, ja tuo maustekaappi joka on liesituulettimen päällä. Siellä ovat mausteet kuten pitääkin, mutta myös lääkkeet, laastarit, uusittavien lääkkeitten reseptit, paketti kitaran kieliä ja pieniä apteekin pusseja. Sieltä sitten tippuilee välillä tavaraa kun maustekaappia aukoo.

Toinen tapa josta minulle on monesti huomautettukin, on kaapinovien auki jättäminen. Keittiön kaapinovet jäävät melkein aina auki. Itse asiassa nytkin näkyy olevan jauhokaapin, astiakaapin ja säilykekaapin ovet sekä mikron luukku auki.

14.2.2010

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit