Onks tää iha normaali keskustelupalsta?

Primavera
lainauksii eräältä riidankylväjält

Kysymys on kuudesta kotikokkilaisesta,---Sinä kuulut juuri niihin kuuteen. Se, että olet käynyt x,n profiilissa urkkimassa, olet astunut selvään ansaan ja paljastanut todellisen minäsi, kiitän sinua kohteliaasti ajatusteni vahvistamisesta - olen ja olin sittenkin oikeassa sinun suhteen.

Ei pikaviestejä, ei reseptikommentteja ja vältä mahdollisuuksien mukaan sinun yleisten sanomisien kommentointia, ellei se ole kohdistettu henkilökohtaisesti sinulle. Jos vastaan toisen mielipiteeseen tai kommenttiin lainaten, niin se ei ole tarkoitettu sinulle, vaikka onkin julkinen.

Usko että olet nyt vihdoinkin ymmärtänyt mistä on kysymys ja toimit tahdikkaasti sen mukaan. Olisi perin ikävä joutua tekemää toisia valintoja - kummallekin.

On ikävää, että sisäistät asiota näin. Koska minun näkemykseni asioista on sinulle niin vastenmielinen, pyydän sinua kohteliaasti poistamaan minut seuraavan 48 tunnin aikana kokkikavereistasi, kuten minä poistan minut nyt heti. En on pyytänyt apuasi tähän asiaan ja jos olet itse yrittänyt auttaa toista, se on minun asiasi. Tulos on luettavissa, joten siihen ne runot nyt loppu.

Se ei minua sen kummemmin ärsytä, mutta kiteytän tämä vielä yksinkertaisempaan muotoo. Monella näkyy olevan tapana kirjoittaa paljon ja runsaasti kaikkiin teemoihin ja kysymyksiin sanomatta yhtään mitään - ehkä olisi aika punnita sitä sosiaalista vuolatusta ja kirjoittaa sen mukaan. Olen jo aikaisemmin useampaan otteeseen sanonut, että usein et löydän sitä varsinaista aihetta kaikein muun höpinän seasta - etkä sitten varsinkaan hakeemaasi vastausta - se ei ole mielestäni tarkoituksen mukaista.

Juuri tästä syystä osallistumiseni keskusteluihin on hyvin rajallista ja en viitsi useimpia ketjuja edes koska kirjoitetaan mitä sylki suun tuo piittaamatta mistään muusta. Pääasia, että olaan esillä ja äänessä ? Sen kysymyksen vastatkoon jokainen itselleen...


?????

10.9.2008

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit