Kumppanit

Keskustelut » Ulkona keittiöstä (off topic)

Nyt loppui puhelinmyynti
Kirjoitti: metsänvartija Viestejä: 1736
Päiväys: 28.06.2008 16.15

Suoramarkkinointi loppuu kun soitat numeroon:
0600 13404

Maistraattiin voit ja täyttää lomakkeen netissä:
[www.maistraatti.fi] löytyy: henkilötietojen luovutus lomake.
se kieltää osoitetietojen antamisen suoramarkkinointiin.
thumbs downthumbs downthumbs down

Re: Nyt loppui puhelinmyynti
Kirjoitti: Lynx Viestejä: 9091
Päiväys: 28.06.2008 16.28

thumbs down

Kirjoitti: piia58 Viestejä: 2719
Päiväys: 28.06.2008 19.15

Jos jollakin on tietoa Amwaysta niin kertokoot sen nyt tässä, onko ihan typerää, vai?
Sillä mua on niin kovasti yritetty liittää siihen, mikäs ettei kun olen niin kovasti yrityshenkinen.

Kirjoitti: Annikaali Viestejä: 671
Päiväys: 28.06.2008 20.33

Lainaus:
metsänvartija
Suoramarkkinointi loppuu kun soitat numeroon:
0600 13404

Maistraattiin voit ja täyttää lomakkeen netissä:
[www.maistraatti.fi] löytyy: henkilötietojen luovutus lomake.
se kieltää osoitetietojen antamisen suoramarkkinointiin.
thumbs downthumbs downthumbs down

Jep-jep,
Käytännössä tiedot ei ole kuitenkaan puhelinmyyjillä, niillähän on yleensä vain iso nippu paperia joissa on yhteystietoja ja lyijärillä tehään niihin merkinnät.
Viive voi siis olla vuosia kun tieto saapuu puhelinmyyjälle, mutta toki heidän soittaessa voit vedota puhelun lopettamiseen suoramarkkinointikiellon avulla.

Kirjoitti: Mailo Viestejä: 13059
Päiväys: 28.06.2008 21.38

[www.kotikokki.net]
Lainaan täältä HF:n tekstiä
Lainaus:
Hokus-Focus
Meille ei lehtimyyjät enää soittele kun tein markkinointikiellon Robinson-rekisteriin ja väestörekisterikeskukseen
[www.ssml.fi]
[www.vaestorekisterikeskus.fi]
Tieto kulkee muutaman kuukauden kuluessa ja aluksi yksi lehtimyyjä soittikin. Mä ilmoitin heti alkuun että mulla on markkinointikielto niin se puhelu loppui siihen anteeksipyytelyjen kera. Eikä meille enää tule mitään lehtitilauslippusia postilaatikkoa täyttämään
En ole kyllä vieläkään saanut aikaiseksi eye rolling smiley vaikka piti aikoja sitten.

Kirjoitti: White Trash Viestejä: 5674
Päiväys: 28.06.2008 23.35

Mulla on kyllä suoramarkkinointikielto
toiminut hyvin. Ja jos joku soittaa niin
kerron hänelle melko kättelyssä mutta
siis ystävällisesti että kielto on voimassa
ja ainakin ne muutamat jotka ovat soittaneet
ovat sanoneet vievänsä viestin eteenpäin.

Kirjoitti: Fasaani Viestejä: 2241
Päiväys: 29.06.2008 1.23

Mullakin on jokin ikivanha kielto, joka kai pitäisi uusia, koska puheluja tulee. Pistän joskus itse nauruksi ja hämmennän puhelinmyyjäparkaa, joka tekee vaan työtään ja yrittää hankkia leivälle särvintä. Talvella suututin erään naisen, koska en suostunut tilaamaan pikkuhousuja! Sanoin, ettei mieheni pidä siitä, jos ostan pikkuhousut kuin sian säkissä.

Kirjoitti: Teya Viestejä: 8535
Päiväys: 29.06.2008 9.06

smiling bouncing smiley
Pitäs kai se kielto laittaa. Mä sanon nykyään etten ehdi, olen töissä...illallakin ja lauantaisin.

Kirjoitti: Lynx Viestejä: 9091
Päiväys: 29.06.2008 9.47

Minulla on oma henkilökohtainen lehtikauppias.
Hän soittelee jostain etelästä murteesta päätellen.
En muilta tilaa, kun sain tällaista vinkkiä. Lopeta vaan sitte se akuankka niin soitan kun on taas hyvä kirja kaupantekiäisenä!
Niimpä minä vaihtelen aina lehteä, milloin vähän aikaa maku milloin aku jne.
Meille ei tule kalevaa niin joku lehti aina kuitenkin. Paitti kesällä, ei mitään.

Kirjoitti: minna bunce Viestejä: 3679
Päiväys: 29.06.2008 12.26

Meilla on tullut jo tavaksi laittaa luuri poydalle antaa myyjan esittaa asiansa...kauan niilla nayttaa menevan, ennenkuin tajuavat, ettei langan toisessa paassa ole ketaanconfused smiley Pelkka "ei kiitos" kun ei riita sitten millaansmiling smiley
Ymmarran toki, etta tyotahan hekin vain tekevat...mutta en voi sietaa puhelinmyyntia. Jos haluan ostaa jotain, niin menen kauppaan tai tilaan netista.

Kirjoitti: mari76 Viestejä: 2078
Päiväys: 29.06.2008 17.46

Kiitos metsänvartija..Tuota numeroa olin jo kaivannukki thumbs down

Kirjoitti: Mailo Viestejä: 13059
Päiväys: 30.06.2008 10.10

Nyt se on tehty sitten minullakin.
Tuli piste iin päälle tänä aamuna.
Lehtimyyjä joka ei kauppaa lehteä, mutta antaa lehden ilmaiseksi ja kaupan (minkä kaupan?) päälle helmikorut ja on olevinaan niin oleva, että käyttää minun tekstiä (mitään ei anneta ilmaiseksi, eli...) ja kertoo sitten minun valinneen Kotilieden 10kk:ksi hintaan 60€ ... Siinä vaiheessa ärähdin angry smiley
angry smileyangry smileyangry smileyangry smileyangry smileyangry smileyangry smileyangry smileyangry smiley aikun ärsyttää... Pitää kai mennä ärsytys -ketjuun!

Kirjoitti: quid Viestejä: 71
Päiväys: 30.06.2008 10.58

Lainaus:
piia58
Jos jollakin on tietoa Amwaysta niin kertokoot sen nyt tässä, onko ihan typerää, vai?
Sillä mua on niin kovasti yritetty liittää siihen, mikäs ettei kun olen niin kovasti yrityshenkinen.

Omaa kokemusta ei ole (eikä tule), mutta tässä pari linkkiä, jotka ehkä kannattaa lukaista:

[fi.wikipedia.org]
[pohdiskeleva.liftari.org]
[skepdic.com]

Kaksi ensimmäistä suomeksi, kolmas englanniksi.

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.