Kumppanit

Keskustelut » Arvostelut, tarjoukset ja löydöt

Taste of Helsinki 2012
Kirjoitti: FutoMaki Viestejä: 2781
Päiväys: 15.06.2012 11.05

Eli eilen alkoi Hesingissä ruokatapahtuma uuden musiikkitalon nurkilla.

Saadaksesi lisätietoa, klikkaa tästä

FM

Re: Taste of Helsinki 2012
Kirjoitti: Taskuvenus Viestejä: 477
Päiväys: 18.07.2012 14.59

Kävitkös muuten FM itse tuolla tapahtumassa ja mitä mielipuolta tarjonnasta, väkimäärästä jne? Ens vuonna on kyllä päästävä paikalle itse, nyt tää siis meni pahasti mistiin multa smiling smiley
Meillä mansessa on tällainen vastaava mutta pienempimuotoinen herkkurasti jossa käytiin kun se ekan kerran oli- siinä vielä hommat hieman nätisti sanottuna kusivat mutta idea oli järjettömän hyvä!
[www.foodisart.fi]
tuossa linkki jos kiinnostaa enemmän tuo homma smiling smiley

Päiväys: 18.07.2012 20.12

Kun pääsin lippuluukulle hiukan lounasajan jälkeen (15:00), niin totesin, että ei kannata mennä sillä lippuhinnalla tunniksi keikkumaan. Törmäsin nimittäin vasta paikan päällä tietoo, että tarjontaa on kauttauksittain lounaat to–su klo 12–16, illalliset to–la klo 17.30–21.30 . Itseni tavoin lippuluukulta kääntyi paljon väkeä pois.Olin menossa iltavuoroon, joten sinne meneminen jäi sitten sikseen, koska muina päivinä oli ns. välivuorossa, joka ei mahdollista kumpaakaan kattausta.

Soraääniä on kylläkin kuulunut. Kävijöitä arvellaan olleen n. 9500 yhteensä. Pitkät jonotusajat kojujen avattua tarjontansa, sekä istumapaikkojen niukkuus kiusasivat joitakin kävijöitä.

Täytyy katsoa, mitä ensi vuosi tuo tullessaan.

FM

Kirjoitti: AIMATO Viestejä: 2545
Päiväys: 18.07.2012 20.23

Lainaus:
FutoMaki
Kun pääsin lippuluukulle hiukan lounasajan jälkeen (15:00), niin totesin, että ei kannata mennä sillä lippuhinnalla tunniksi keikkumaan. Törmäsin nimittäin vasta paikan päällä tietoo, että tarjontaa on kauttauksittain lounaat to–su klo 12–16, illalliset to–la klo 17.30–21.30 . Itseni tavoin lippuluukulta kääntyi paljon väkeä pois.Olin menossa iltavuoroon, joten sinne meneminen jäi sitten sikseen, koska muina päivinä oli ns. välivuorossa, joka ei mahdollista kumpaakaan kattausta.
Soraääniä on kylläkin kuulunut. Kävijöitä arvellaan olleen n. 9500 yhteensä. Pitkät jonotusajat kojujen avattua tarjontansa, sekä istumapaikkojen niukkuus kiusasivat joitakin kävijöitä.

Täytyy katsoa, mitä ensi vuosi tuo tullessaan.

FM
Olen lukenut muutaman ruokabloggaajan arviointia tapahtumasta. Osa ruoasta oli oikein hyvää mutta ei kaikki. Lapset on kriittisiä myös bloggaajien ja osa ruoasta oli kotona perheen tekemänä parempaa.
Kun on paljon ihmisiä ei ruoan laatu aina ole parasta mahdollista.

Kirjoitti: Taskuvenus Viestejä: 477
Päiväys: 19.07.2012 11.42

Taitaa olla aina tämmöisissä uusissa tapahtumissa alkukankeutta eikä järjestävät tahot ole ymmärtäneet kuinka iso "suksee" ruoka ja sen laittaminen tänä päivänä on suomessa. Monet perheet ja sinkut ovat löytäneet siitä mieluisan harrastuksen ja tällaiset tapahtumat houkuttavat.

Tuossa meidän kauppahallin ruokarakseilla oli vielä sellainen hölmö diili että ostit könttäsummalla piletin jossa oli 7 vai 9 rastia ja ne piti siis mennä järjestyksessä (me oikaistiin josta sitten urputettiin grinning smiley ) . Mun mielestä niin pöllöä sillä vaikka suomalaiset tykkää jonottaa niin tuollaisessa tapahtumassa mä olisin kyllä voinut aloittaa vaikka jälkiruoalla.

Sen suhteen tuo kuulosti paljon paremmalta että joka raflalla omat tuotteet ja hinnoittelut. Ravintoloiden valikoimaa voisi kenties lisätä, tosin veikkaan että valmistuspuolen kapasiteetti on aika rajallinen -vai onko tietoa missä raflat kokkasivat/misottivat? Luulen että jakauma olis mennyt paremmin jos joukossa pari ns tavallisempaa ravintolaa joissa vaikka "vain" järjettömän hyvin tehtyä pastaa tms. Aimaton kommentti lasten kriittisyydestä sai tuon idean winking smiley Vaikka yllättävän moni mukelokin tänä päivänä pistelee etanoita ja simpukoita ihan sujuvasti smiling smiley

Kovasti kiinnostava aihe, pitänee vähän kysellä tuolta herkkurastien "pääjärkkäriltä" enemmänkin, luulen että tietää myös hyvin tästä taste of helsingistäkin.

Noh, seuraava oma ruokatapahtuma onkin sitten chilifestarit täällä Tampereella, viimeksi sentään oli jo paremmin tilaa keskustorille siirryttäessä, sitä ennen tapahtuma oli nuijalla lyötynä pienessä sumpputilassa ja tuotteet loppuunmyyty ennen aikojaan. Lemon dropseja ja nagoja odotellen tongue sticking out smiley

Päiväys: 20.07.2012 14.19

.

Muokattu 3 kertaa. Muokattu viimeksi 20.07.2012 16.18.

Kirjoitti: AIMATO Viestejä: 2545
Päiväys: 20.07.2012 14.44

Kun puhuin lasten kriittisyydestä, en tarkoittanut mitään muusi/lihapullaperhettä vaan perhettä joka matkustelee paljon ja kotona syödään todella monipuolisesti. Lapset ovat tottuneet syömään monenlaista "mönkijää" ja osaavat arvostaa hyvin tehtyä maukasta ruokaa.

Päiväys: 20.07.2012 15.19

.

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 20.07.2012 16.17.

Kirjoitti: Riitta-Mummo Viestejä: 3262
Päiväys: 20.07.2012 16.32

Sanokaapa mulle mitä nää piste mielipitteet oikein ovat???????????????
Ei ole mitään järkeä laittaa tuollaisia kun ei tiedä mitä' ne merkitsevät vai onko ne vain jonkiliaisa v........a jollekuule mielipioteensä kirjoittaneelle?

Kirjoitti: minna bunce Viestejä: 4126
Päiväys: 20.07.2012 16.56

Kommenttia ei voi halutessaan poistaa kokonaan, sinne on jätettävä yksi merkki. Esimerkiksi piste. Sitä ei tarvitse käsittää *ittuiluksi.

Päiväys: 21.07.2012 2.33

Vastasin alkujaan kyllä lainaten sekä kommentin kera, mutta totesin vastaamattajättämisen paremmaksi vaihtoehdoksi ja poistin siis vastaukseni / kommenttini.

FM

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu