Kumppanit

Keskustelut » Arvostelut, tarjoukset ja löydöt

Mene sivulle: 1 2 3 Seuraava Sivu: 1 / 3

Väärä/huono/vaarallinen ostos?
Kirjoitti: AIMATO Viestejä: 2534
Päiväys: 30.12.2011 18.52

Oletko ostanut jonkin tuotteen joka on osoittautunut vääräksi, huonoksi tai jopa vaaralliseksi?
Tänäänkin voin hinta 1/2kg:n paketilta 6,99e
Lidlin Harvin ananasviipaleet, sisältävät tinaa
Villeroy&Bochin Flow keittokauhat, liikaa formaldehydiä
Jne....

Re: Väärä/huono/vaarallinen ostos?
Kirjoitti: Simoinen Viestejä: 833
Päiväys: 30.12.2011 20.17

Kärkkäisen rikkaimuri. En muista merkkiä, hävitin sen muististani, mutta ainoa elonmerkki siinä vehkeessä oli epäinhimillinen huuto. Takuuta tai palautusoikeutta ei tietenkään ollut, kyseessähän oli kärkkäinen. Kovan väännön jälkeen sain vastineeksi lahjakortin, jolla ei ollut loppujen lopuksi edes lämpöarvoa.

Kirjoitti: sarkku Viestejä: 724
Päiväys: 17.01.2012 16.15

Lainaus:
AIMATO
Oletko ostanut jonkin tuotteen joka on osoittautunut vääräksi, huonoksi tai jopa vaaralliseksi?
Tänäänkin voin hinta 1/2kg:n paketilta 6,99e
Lidlin Harvin ananasviipaleet, sisältävät tinaa
Villeroy&Bochin Flow keittokauhat, liikaa formaldehydiä
Jne....

Missä noin kallista voita on? Lappeenrannassa 2,50 paketti.

Päiväys: 17.01.2012 16.29

Keskiviikkona Helsingin Käpylässä sijaitsevassa K-Market Masurkassa 500 gramman kokoinen pakkaus voita maksoi peräti 6,99 euroa. Hinta on kaukana alkuvuoden tasosta, jolloin kaupat vauhdittivat voin myyntiä erilaisin kampanjoin ja voipaketista pyydettiin paikoin alle euro paketilta.

Tämä juttu oli esillä 29.12.2011

Kirjoitti: FutoMaki Viestejä: 2781
Päiväys: 19.01.2012 4.08

Voi on kallistunut huomattavasti kotimaan markkinoilla - Myydäänkö sitä meille "Venäläiseen" hintaan? Muoks. Otetaanko Norjasta mallia?

FM

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 19.01.2012 4.14.

Kirjoitti: Riitta-Mummo Viestejä: 3262
Päiväys: 24.01.2012 17.57

Noita vääriä ostoksia on kertynyt tuonne kaappien hyllyille vuosien varrella aika monia. Erilaisia raastimia, sitruspusertimia, säilytysrasioita, pienkoneita helpottamaan kodin askareita??
Viime vuosina en ole enää hairahtunut turhakkeisiin ja noistakin aion päästä eroon viemällä ne kirpparille, josko joku tarvitsisi juuri niitä?

Kirjoitti: mag-morsian Viestejä: 2104
Päiväys: 25.01.2012 12.51

Meille muutti reilu viikko sitten 19-vuotias kissaneiti, jolle heti ensimmäiseksi tein huonon ostoksen: kissan ruokaa purkissa. Ei kelvannut smiling bouncing smiley

Kirjoitti: Skeppo Viestejä: 216
Päiväys: 25.01.2012 13.01

Täysin väärä ostos tähän talouteen oli se kamalan kammottava turhake nimeltänsä munankeitin.

Siis kerran käytettiin ja siellä se odottaa hyllynperukoilla laatikossaan pölyyttymässä josko sen joku lahjaksi huolisi vaan eipä ole viel kukaan edes ilmaiseksi huolinut.

Nopeampaa minä kananmunat keitän vanhaan tapaan kun tuolla typerällä vehkeellä. Ensinnäkin jo se että saat paketista ehjänä siihen masiinaan edes sen yhden munan teettää työtä. Mainas ärräpäitä lennellä kun se piikki räksäytti aina munan rikki. (juu kun siihen munaan pitäs saada reikä ennenkuin se laitetaan siihen masiinaan)

Joten älkää hyvät kanssa kokkailijat vaan sortuko moiseen kapineeseen.

Kirjoitti: matlust Viestejä: 1075
Päiväys: 29.01.2012 16.39

No, ehkä tämä ei tänne kuulu, mutta poistakaa ja siirtäkää sinne minne kuuluu:
Käyttö-ohje: Lukekaa iroonisesti!

Luin juuri FB:n sivulta kun tuttavani koira oli ollut riista harjoituksissa. Heidän koiru haki 5 eri lintua ja jäniksen.
Meidän Ozzy haistoi kaksi villakoiru tyttöä ja lähti kuin lopputilin ottanut satama-ahtaaja! Samanlainen hullunkiilto silmissä kuin kaimallansa ja korvat tuppoa täys! Onneksi sai tytöt sen roikaleen kiinni, tässä vielä pika-mummoksi joutuu...winking smiley

Päiväys: 29.01.2012 16.46

Lainaus:
matlust

Luin juuri FB:n sivulta kun tuttavani koira oli ollut riista harjoituksissa. Heidän koiru haki 5 eri lintua ja jäniksen.
Meidän Ozzy haistoi kaksi villakoiru tyttöä ja lähti kuin lopputilin ottanut satama-ahtaaja! Samanlainen hullunkiilto silmissä kuin kaimallansa ja korvat tuppoa täys! Onneksi sai tytöt sen roikaleen kiinni, tässä vielä pika-mummoksi joutuu...winking smiley

smiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley

FM

Päiväys: 29.01.2012 16.49

Lainaus:
FutoMaki
Lainaus:
matlust

smiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley

Rosken Roll Musis!

FM

Päiväys: 29.02.2012 18.28

Ei välttämättä otsikon mukainen ostos mutta tietämättämme syömme kaikenlaista lisäainetta.
[www.mtv3.fi]

Kirjoitti: anne Viestejä: 1586
Päiväys: 18.03.2012 17.22

Poppamiehen Manala, Warning angry smiley

Päiväys: 18.03.2012 19.02

Lainaus:
anne

Miksi, koska itse olen ollut tyytyväinen palveluihin????

FM

Päiväys: 18.03.2012 20.55

Mikä muuten on tuo Poppamiehen Manala???

Kirjoitti: Hörvelö Viestejä: 4018
Päiväys: 19.03.2012 9.53

Lainaus:
matlust
Mikä muuten on tuo Poppamiehen Manala???

Poppamies on verkkokauppa, jonka joitakin tuotteita jälleenmyyvät mm. K -Ketjun kaupat. Lisäksi tuotemerkki, tuolla verkkokaupassaan myyvät muitakin
[www.poppamies.fi]

Manala ei avaudu mulle winking smiley

Kirjoitti: Taskuvenus Viestejä: 467
Päiväys: 19.03.2012 11.35

Veikkaan että Manala on chili(seos)kastike, ainakaan haulla ei tullut esille PM:n laajasta valikoimasta. Ite tykkään, meillä Tuli ja Leimaus-kastike kovassa käytössä ja parit muutkin sekoitukset. Välillä ne jäävät käyttämättä kun tuota tuoretta chiliä laittelee kans niin reippaasti. En kyllä suosittele tuotteita ihmiselle jolle cayennepippuriripsaus on tulisen ruoan merkki...
Vinks; jos käyt PM:n sivuilla katso NOMU-tuotteet- itse tykkään niistä hurjan paljon! Tässä linkki niihin: [www.poppamies.fi]

Päiväys: 20.03.2012 14.00

Lainaus:
FutoMaki
Lainaus:
anne

FM
Sehän selvä, jotain tällasta odotinkin confused smileyconfused smileyconfused smileyconfused smiley

Päiväys: 20.03.2012 14.21

. Laitan pullosta kuvan respoihin, kun ei nyt taas kopioiminen onnistu angry smiley

Muokattu 3 kertaa. Muokattu viimeksi 20.03.2012 14.39.

Päiväys: 20.03.2012 18.32

Lainaus:
anne
Lainaus:
FutoMaki
Lainaus:
anne

FM
Sehän selvä, jotain tällasta odotinkin confused smileyconfused smileyconfused smileyconfused smiley

Muahhhaaaaa...smiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley

Nähtyäni pullon epäilen pahinta... Mutta kommenttisi oli taas sellainen naisellisen abstrakti...

FM

Päiväys: 20.03.2012 22.14

Lainaus:
FutoMaki
Lainaus:
anne
Lainaus:
FutoMaki
Lainaus:
anne

FM

Muahhhaaaaa...smiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley

Nähtyäni pullon epäilen pahinta... Mutta kommenttisi oli taas sellainen naisellisen abstrakti...

FM
Ei mitään naisellisen eikä muunkaan, kunhan edelleenkin vaan oot se oma itses eye rolling smileysmiling bouncing smileyangry smiley

Päiväys: 21.03.2012 2.27

Lainaus:
anne
Lainaus:
FutoMaki
Lainaus:
anne
Lainaus:
FutoMaki
Lainaus:
anne

FM

FM
Ei mitään naisellisen eikä muunkaan, kunhan edelleenkin vaan oot se oma itses eye rolling smileysmiling bouncing smileyangry smiley

Varmati olen ja pysyn, mutta turha kiukutella, koska ei auta pulinat puskassa winking smiley Ja kuvittele, että käyn Lahdessa töissä 5 pv viikossa... Että tervetuloa vaan... saat ihan heti kaikki prossat...

FM

Kirjoitti: Dr.Styranki Viestejä: 64
Päiväys: 21.03.2012 17.29

Lainaus:
Skeppo
Täysin väärä ostos tähän talouteen oli se kamalan kammottava turhake nimeltänsä munankeitin.
.....
.....

Et ole ainoa, joka on erehtynyt: "Munankeitin"

Kirjoitti: minna bunce Viestejä: 4123
Päiväys: 21.03.2012 17.57

smiling bouncing smiley

Päiväys: 21.03.2012 18.00

Miten sitä aina joku välillä hurahtaakin kaikenlaisiin ihmevempaimiin joita mainosmiehet kehuu maasta taivaisiin, että ilman tätä et voi tulla toimeen.
Palautus taas ei onnistu kirveelläkään saatikka saisit rahasi takaisin.

Päiväys: 21.03.2012 22.40

Lainaus:
Skeppo
Siis kerran käytettiin ja siellä se odottaa hyllynperukoilla laatikossaan pölyyttymässä josko sen joku lahjaksi huolisi vaan eipä ole viel kukaan edes ilmaiseksi huolinut.

Nopeampaa minä kananmunat keitän vanhaan tapaan kun tuolla typerällä vehkeellä. Ensinnäkin jo se että saat paketista ehjänä siihen masiinaan edes sen yhden munan teettää työtä. Mainas ärräpäitä lennellä kun se piikki räksäytti aina munan rikki. (juu kun siihen munaan pitäs saada reikä ennenkuin se laitetaan siihen masiinaan)

Munankeittimestä en luopuis enään thumbs down
Ostin jokunen vuosi sitten lidelistä sellasen ja toimiismiling smiley Munist tulee ain just sellasia kun haluun, eikä "vähän liian kovia tai löysiä" jos olisin kattilas keittäny. Siis ei oo nikään helpoin laji keittää oikeenlaisia munia kattilas mulle "uusavuttomalle"confused smiley

Päiväys: 22.03.2012 11.39

Myönnän kyllä että tuolla munankeittimellä tuli vallan fantastisen onnistuneita munia jahka ne munat ensin siihen sai ehjänä laitettua.

Mutta aikaa ja vaivaa menee kohtuuttoman paljon. Tai sitten kyse on vaan harjoituksen puutteesta. Mä kyllästyin siihen munien rei'ittämiseen heti ensi kerralla.

Vanhalla tavalla keittämällä munista ei koskaan tule niin täydellisiä mutta aina ne on tullut syötyä ja käytettyä vaikka ne hieman "ärvähtäneitä" ja ei niin täydellisiä on olleetkin.

Päiväys: 22.03.2012 13.01

Lainaus:
Skeppo
Myönnän kyllä että tuolla munankeittimellä tuli vallan fantastisen onnistuneita munia jahka ne munat ensin siihen sai ehjänä laitettua.
Mutta aikaa ja vaivaa menee kohtuuttoman paljon. Tai sitten kyse on vaan harjoituksen puutteesta. Mä kyllästyin siihen munien rei'ittämiseen heti ensi kerralla.

Vanhalla tavalla keittämällä munista ei koskaan tule niin täydellisiä mutta aina ne on tullut syötyä ja käytettyä vaikka ne hieman "ärvähtäneitä" ja ei niin täydellisiä on olleetkin.

Mä kans ekat kerrat tein ohjeen mukaan, eli reijitin ne confused smiley Huomasin sen ihan turhaks, ei tarttee reijitellä smiling smiley

Päiväys: 22.03.2012 15.17

Lainaus:
anne
Mä kans ekat kerrat tein ohjeen mukaan, eli reijitin ne confused smiley Huomasin sen ihan turhaks, ei tarttee reijitellä smiling smiley

Ihan tottako...ohhoh...no ehkäpä mä sitten kaivan sen turhakkeen tuolta hyllynperukoilta ja kokeilen uudemman kerran smiling smiley

Taidanpas vinkkiä testata että mites äijän käy tai sitten niiden munien smiling bouncing smiley

Jos laite särkyy niin eipäs siitä suurta vahinkoa tule grinning smiley

Kirjoitti: Taskuvenus Viestejä: 467
Päiväys: 23.03.2012 21.03

Rainbown torttupohja. Haksahdin ostamaan kun koevedosta olin tekemässä ja niinhän se on että halvalla ei saa hyvää ja köyhän ei kannata halpaa ostaa grinning smiley Niin oli kuivaa kuin korppu, kostutuskaan ei auttanut mutta saimpas koevedokseni silti väkisin ympättyä. Seuraavan pohjan teen omin pikku kätösin...

Mene sivulle: 1 2 3 Seuraava Sivu: 1 / 3

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu