Kumppanit

Keskustelut » Ulkona keittiöstä (off topic)

Mene sivulle: Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 3 / 64

Re: Lemmikit
Kirjoitti: Teya Viestejä: 8914
Päiväys: 19.08.2008 21.25

Tai sit on sus sen verta älykäs eläin et kiertää aivottoman loulottajan kaukaa..eye rolling smiley

Kirjoitti: muari Viestejä: 1760
Päiväys: 19.08.2008 21.29

http://www.aijaa.com/img/t/00256/2566259.t.jpg

Meidän Amandan pikkukisu on kuin kirppu, mutta SULOINEN sylissä viihtyvä kehrääjä.
reilut 1kk vanha. Oli rokotuksella, eikä lääkäri meinannut millään kuulla sydänääniä, kun kisu kehräsi niin voimakkaasti kokoajan.

Kirjoitti: Hörvelö Viestejä: 4018
Päiväys: 19.08.2008 21.33

Lainaus:
Teya
Tai sit on sus sen verta älykäs eläin et kiertää aivottoman loulottajan kaukaa..eye rolling smiley

on se!

Kirjoitti: masotto Viestejä: 2178
Päiväys: 20.08.2008 0.19

Lainaus:
muari
http://www.aijaa.com/img/t/00256/2566259.t.jpg
Meidän Amandan pikkukisu on kuin kirppu, mutta SULOINEN sylissä viihtyvä kehrääjä.
reilut 1kk vanha. Oli rokotuksella, eikä lääkäri meinannut millään kuulla sydänääniä, kun kisu kehräsi niin voimakkaasti kokoajan.

Ai etta on sulonensmiling smiley

Kirjoitti: Mailo Viestejä: 13183
Päiväys: 20.08.2008 15.57

Ihana kisu muarilla.
Mulla oli muutama vuosi sitten saman tyylinen smiling smiley

..... haluaa kissan!

Päiväys: 20.08.2008 16.43

Ei ole mun kisuni, vaan lapsenlapseni.
Meillä kotona mun lapsuudessani oli koira ja kissa, samanlainen kuin tämä ja sen nimi oli Nöpö.

Tämä on iita ja isorontti, joka on Amandan vanhempi kissa, on Viljami. eli Vilkku.

Nimet ovat hänen isänsä isovanhempien ( jo pois nukkuneet), mukaan nimetty.winking smiley

Päiväys: 20.08.2008 19.26

Joo, siitä olikin kuva jo sivulla yksi. Lapsenlapsesi kissasta siis.
Mun kissan nimi oli Hönö smiling smiley

Päiväys: 20.08.2008 19.43

Lainaus:
Mailo
Joo, siitä olikin kuva jo sivulla yksi. Lapsenlapsesi kissasta siis.
Mun kissan nimi oli Hönö smiling smiley

Kiva nimi. Tampereen-kielellä hönö on känni, eli juopumus.grinning smiley
Oliko kisu syntymä hönössä, eli kännissä?smiling bouncing smiley

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 20.08.2008 19.45.

Päiväys: 20.08.2008 19.45

smiling bouncing smiley tuota en tiennytkään smiling bouncing smiley

Päiväys: 20.08.2008 19.52

Niin, joo. Oli pienessä hönössä. smiling bouncing smiley En ajatellut sitä noin.

Se oli toisinaan aika agressiivinen, hyökkäili nurkan takaa varpaisiin kiinni. Sängyssä sen mielestä oli kiva leikki kun sitä hieman silitteli, sit se jähmetty ja hyökkäs sun käteen. Hönö pihisti ruokapöydältä kurkotelleen kurkun jämän/päädyn, piilotti sen ja kolisteli sitten yöllä sen kanssa pitin käytäviä ja ovia. Kerran se luuli olevansa väijyssä mua ja mä yllätinkin sen, niin se säikähti niin paljon, et hyppäs seinälle (palapeli)tauluun kiinni smiling bouncing smiley

Ei ollut kissalla ihan kaikki kotona eye rolling smiley
Mut mä taisin kuitenkin olla enemmän hönössä siihen aikaan winking smiley

Päiväys: 20.08.2008 20.29

Meidän kissoista yks juoksi ympäri huonetta ja päin stereorekin lasista ovea joka oli auki eye rolling smiley
Kaamea pamaus ja kissa istuu jalat levällään vartin... Koht sama uudestaan smiling bouncing smiley

Mut noit agressiivisia kissoja tiedän muutaman tapauksen. Mikäköhän niitäkin riivaa confused smiley Kerran yks tarttui ranteeseen ja potki takajaloilla kynsineen mun rannetta.. Siitä ei kyl helpolla irti pääse ja jälki on melkoista eye popping smiley

Päiväys: 20.08.2008 20.36

Lainaus:
Teya
Meidän kissoista yks juoksi ympäri huonetta ja päin stereorekin lasista ovea joka oli auki eye rolling smiley Kaamea pamaus ja kissa istuu jalat levällään vartin... Koht sama uudestaan smiling bouncing smiley
smiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley

Päiväys: 20.08.2008 23.05

Mun sisarellani oli sellainen kissa, et se vaani jossain piirongin alla ja sitten kun tuli vieraita se hyökkäs kinttuihin kiinni.
Teki se niin kyllä kotoväellekin.
Joskus kun nähtiin se ennen hyökkäystä, niin sen katin koko ruumis tärisi, kun se valmistautui iskuun.
Myöhemmin sisko huomas, että kissa oli kuuro. Epäiltiin että nämä hyökkäykset jotenkin liittyivät siihen kuurouteen. ?
Tiedä sitten, mikä oli totuus?eye rolling smiley

Päiväys: 22.08.2008 23.16

Olen tossa aamuisin töihin polkiessa seuraillut noita naru kädessä seisoskelijoita tai hölkkääjijä. Yllättävän usein siellä narun toisessa päässä on nelijalkainen versio siitä kiinnipitäjästä.
Tai sitten kiinnipitäjä on iso äijänkorsto joka imee röökiä ja pastillia vuorotellen naama vihertävänä. Tien poskeen lirutteleva otus on ilmeisestikkin kovasti emäntänsä näköinen....

Siitäpä sitten juolahtikin mieleen, että jos Fitney hankit sen villakoiran niin sun on aivan pakko ottaa permanentti grinning smileythumbs down

Olihan taas aivoitus. Huomaa, että olen muutaman työviikon jälkeen ihan burn out.. loman tarpeessa..

Eip mulla muuta taaskaan winking smiley

Kirjoitti: EevaKV Viestejä: 2623
Päiväys: 23.08.2008 2.05

Lainaus:
Teya
Olen tossa aamuisin töihin polkiessa seuraillut noita naru kädessä seisoskelijoita tai hölkkääjijä. Yllättävän usein siellä narun toisessa päässä on nelijalkainen versio siitä kiinnipitäjästä.
Tai sitten kiinnipitäjä on iso äijänkorsto joka imee röökiä ja pastillia vuorotellen naama vihertävänä. Tien poskeen lirutteleva otus on ilmeisestikkin kovasti emäntänsä näköinen....

Siitäpä sitten juolahtikin mieleen, että jos Fitney hankit sen villakoiran niin sun on aivan pakko ottaa permanentti grinning smileythumbs down

Olihan taas aivoitus. Huomaa, että olen muutaman työviikon jälkeen ihan burn out.. loman tarpeessa..

Eip mulla muuta taaskaan winking smiley

Eieiei ei Fitneylle permanenttia. Villakoiran karvat voi mielummin suoristaa winking smiley

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 23.08.2008 2.07.

Kirjoitti: Mustikka Viestejä: 6472
Päiväys: 23.08.2008 2.11

Tässä dilemma!! Kumman karvat suoristetaan, Fitneyn vai villakoiran? Emme kai lyö vetoa?

Kirjoitti: insanity_ Viestejä: 891
Päiväys: 23.08.2008 7.35

Tänään se sitten tapahtuu!! Lähdetään hakemaan Jyväskylästä uutta perheenjäsentä, Pyhää Birmaa. http://www.aijaa.com/img/t/00810/2588985.t.jpg
Pistän varmasti kuvia meidän pallerosta, ja tarinaa siitä miten karvapallo sopeutuu uuteen kotiinsa ja elinympäristöön.. Jokatapakusessa, nähtiin muutama kuva tästä kisusta ja oltiin äidin kanssa ihan myyty.

Päiväys: 23.08.2008 8.36

Rotu ei sanonut mitään.
[www.birma.fi] ....mutta kyllä se kaunis on smiling smiley

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 23.08.2008 8.37.

Kirjoitti: Aura Viestejä: 4655
Päiväys: 23.08.2008 10.35

Insanity, kiva, nyt tuli kissa!

Meillä "talon vahtikoira" cihu Aku vartoi eilen illalla koko talon ihmisiä, kun oltiin grillin ääressä. Oli muuten mahtava tähtivaivas.

Päiväys: 23.08.2008 10.50

Tällaisten eläinten vahtina ollaan nyt (ja silloin tällöin)
http://www.aijaa.com/img/t/00505/2589492.t.jpg
Riehumista
http://www.aijaa.com/img/t/00813/2589499.t.jpg
n.2,5v.
http://www.aijaa.com/img/t/00726/2589514.t.jpg
n.½v.
http://www.aijaa.com/img/t/00078/2589502.t.jpg
ja vielä kaniliini...

Kirjoitti: Piri Viestejä: 1064
Päiväys: 23.08.2008 20.01

Siinä se meijän Vekku, pikkujoulussa kotikavereista juteltiin.
http://www.aijaa.com/img/t/00539/2592608.t.jpg
Vekku on jo vanha 12 v. (tuo ei ole sen vakiopaikka)

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 23.08.2008 20.02.

Kirjoitti: Fitney Viestejä: 2205
Päiväys: 23.08.2008 20.21

smiling bouncing smileysmiling bouncing smiley aiku naurattaa. Olin jo miltei kesällä laittamassa permanentin kun aattelin että sehän se on helppo kesätukka (mulla oli pari vuotta sitten kesällä). Mut on mulla kyllä suoristusrautakin... saas nähä kumpaan sorrun.

Mä oon kiinnittänyt tasan samaan huomiota kuin sinä Teya, että lemmikki ja emäntä/ isäntä muistuttaa usein tietyllä tapaa toisiaan. Mutta meidän "fifi" ois varmaan vähän poikkeus. Kun mähän haikailin isoa ja lihaksista koiraa (niinkuin mun mies on winking smiley) mutta tänään oli just semmosen kääpiövillakoiran kuva lehdessä ja näytin sitä meidän isukille niin se sanoi että tuohan ois mukavan näköinen... ei voi mitää kun mielessäni ajatus heistä yhdessä lenkillä smiling bouncing smiley ...auttaiskohan se jos isäntä nostais pikkurillin pystyyn ja kipittäis viehkosti pienin varvasaskelinsmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 23.08.2008 21.28.

Kirjoitti: Minnix3 Viestejä: 157
Päiväys: 24.08.2008 0.41

Auttakaa ensin kun olen niin tumpelo...
Miten lainaatte vaan osan tekstiä??? eye rolling smiley

Liityen tuohon Fithneyn isäntä pikkurilli pystyssä sipsuttelemassa pikku fifin kanssa...

Kuulostaa niiiiin hauskalta smiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley

Kirjoitti: minna bunce Viestejä: 4123
Päiväys: 24.08.2008 0.46

"vastaa lainaten" ja sitten poista ruudulta haluamasi teksti pois maalaamalla + delete.
Jata kuitenkin alussa ja lopussa olevat kirjoittajan[quote]merkinnat poistamatta...olikohan mitenkaan ymmarrettavasti selostettu...

Kirjoitti: Minnix3 Viestejä: 157
Päiväys: 24.08.2008 1.02

Kiitti Minna! Pitää testata joku kerta.
Virhe tais olla just toi hassujen "juttujen" poisto...

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 24.08.2008 1.03.

Kirjoitti: MiksaVsa Viestejä: 488
Päiväys: 24.08.2008 1.21

Lainaus:
Fitney
tänään oli just semmosen kääpiövillakoiran kuva lehdessä ja näytin sitä meidän isukille niin se sanoi että tuohan ois mukavan näköinen..u naurattaa. . ei voi mitää kun mielessäni ajatus heistä yhdessä lenkillä smiling bouncing smiley ...auttaiskohan se jos isäntä nostais pikkurillin pystyyn ja kipittäis viehkosti pienin varvasaskelinsmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley

Oliskohan kutakuinkin tuon näköistä grinning smiley

http://bp2.blogger.com/_0MI1kaP8uBg/SAyS831F8kI/AAAAAAAAAG4/NhjLwIk2o80/s400/BigGuySmallDog.jpg

Tai, sitten hankit tollasen eye popping smileyeye popping smileyeye popping smiley

[bp3.blogger.com]

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 24.08.2008 1.24.

Kirjoitti: Piri Viestejä: 1064
Päiväys: 24.08.2008 1.45

Voi juku, meikän unelma... Sitten kun Vekusta aika jättää niin voisi petikaveriksi ottaa....winking smiley

Päiväys: 24.08.2008 9.10

Lainaus:
MiksaVsa
Lainaus:
Fitney
tänään oli just semmosen kääpiövillakoiran kuva lehdessä ja näytin sitä meidän isukille niin se sanoi että tuohan ois mukavan näköinen..u naurattaa. . ei voi mitää kun mielessäni ajatus heistä yhdessä lenkillä smiling bouncing smiley ...auttaiskohan se jos isäntä nostais pikkurillin pystyyn ja kipittäis viehkosti pienin varvasaskelinsmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley

Oliskohan kutakuinkin tuon näköistä grinning smiley

http://bp2.blogger.com/_0MI1kaP8uBg/SAyS831F8kI/AAAAAAAAAG4/NhjLwIk2o80/s400/BigGuySmallDog.jpg

Tai, sitten hankit tollasen eye popping smileyeye popping smileyeye popping smiley

[bp3.blogger.com]

Aika söpö winking smiley
Mut tuo sinun linkkisi koira confused smiley on todella järkyttävä eye popping smiley

Kirjoitti: MilaK Viestejä: 335
Päiväys: 24.08.2008 9.38

Näyttäis olevan napolin mastiffi?? toi järkyttävän kokonen koira mutta ei kai toi kuva voi olla aito eye popping smiley? Vaikka onhan niitä tulitikkuaskin kokosia koiriakin kai...

Kirjoitti: Fitney Viestejä: 2205
Päiväys: 24.08.2008 9.58

.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 24.08.2008 12.32.

Mene sivulle: Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 3 / 64

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu