Kumppanit

Keskustelut » Ulkona keittiöstä (off topic)

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 94 / 103

Re: ILON AIHEET!
Kirjoitti: matlust Viestejä: 1075
Päiväys: 28.04.2012 9.03

Tänään olemme menossa katsomaan mieheni ja läheisen ystäväpariskunnan kanssa Ravintolashowta Tyrolen Gröna Lund. Invataxi tilattu ja mieheni pääsee ovelta ovelle. Hyvä illallinen ja show päälle. Muuta ei tarvita kuin pilke silmäkulmassa ja ilo mielessä. thumbs downsmiling smiley

Kirjoitti: marice Viestejä: 1438
Päiväys: 28.04.2012 11.12

Lainaus:
matlust
Tänään olemme menossa katsomaan mieheni ja läheisen ystäväpariskunnan kanssa Ravintolashowta Tyrolen Gröna Lund. Invataxi tilattu ja mieheni pääsee ovelta ovelle. Hyvä illallinen ja show päälle. Muuta ei tarvita kuin pilke silmäkulmassa ja ilo mielessä. thumbs downsmiling smiley

Hauskaa iltaa, nauttikaa!
thumbs down

Kirjoitti: AIMATO Viestejä: 2534
Päiväys: 28.04.2012 12.57

Anders Petter sarjaa saa ostaa ainakin Tampereelta.
[www.cervera.se]

Kirjoitti: mag-morsian Viestejä: 2104
Päiväys: 28.04.2012 14.18

Suurin ilon aihe on ilon näkeminen lapsen kasvoilla.
Hienosti mennyt uimakoulu, vappuilmapallon saaminen ja Kesän (ja Isin... smiling smiley ) auttaminen ulkona... Jos illalla ei tule uni helposti, niin jo on kumma grinning smiley

Ilon aiheeksi on laskettava sekin, että Sulhanen pääsee tänään piiiiiiiitkästä aikaa pyörälenkille ja sai vaihdettua autoon kesärenkaat... eikä edes hermostunut, kun kerroin, että tänään syödään katkarapuja smiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley

Ulkona kuivaa kevään ensimmäistä kertaa pyykkiä - aion ottaa ilon irti ja pestä urakalla ns. isoa pyykkiä, kun ne saa kuivaksi ulkona vielä ilman, hmm, suht epämiellyttävää lietteen lemua.

Meillä on tiskikone, se on iso ilo smiling smiley

Raskaus on edennyt siihen pisteeseen, että enää ei tarvitse oksentaa - ainakaan joka päivä ja monta kertaa päivässä. Enkä ole sortunut syömään lakua tahi salmiakkia, vaikka molempia on kaapissa, hyvä minä! grinning smiley

Ylihuomenna päästään grillailemaan hyvässä seurassa ja sitä varten ostettiin jo makkarat - turha kai sitä grilliä on lämmittää, jos ei sinne makkaraa pane, vai mitä? winking smiley

Päiväys: 01.05.2012 20.39

Kesäkausi on alkanut. Tänään oli toinen päivä kun voi istua ulkona ja nauttia auringosta. Vielä näkee talon pienemmältä terassilta järvelle kun puissa ei ole lehtiä. Kohta järvimaisema pienenee kapeaksi. Lintujen konsertti on mahtavaa.

Kirjoitti: Skeppo Viestejä: 216
Päiväys: 04.05.2012 17.40

Meidän Vennyneitokaisemme (volkswagen vento) sai "kesäsandaalit" allensa. Kiitos siitä yhdelle ihanalle ystävälle joka ne tuli vaihtamaan. Eihän se multa olisi onnistunut eikä murultakaan.

On se vaan ihana asia että on olemassa aihania ystäviä jotka eivät ole hyljänneet vaikka vammauduinkin thumbs down

Jotkut ystävät läks ja eivät palanneet...kaikki kun ei ikävä kyllä ymmärrä että ei se tämä aivoinfarkti tartu.

Mutta viis mä siitä ei ne mun tosiystäviä koskaan olleetkaan smiling smiley

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 04.05.2012 17.44.

Päiväys: 04.05.2012 17.51

Lainaus:
Skeppo
Meidän Vennyneitokaisemme (volkswagen vento) sai "kesäsandaalit" allensa. Kiitos siitä yhdelle ihanalle ystävälle joka ne tuli vaihtamaan. Eihän se multa olisi onnistunut eikä murultakaan.
On se vaan ihana asia että on olemassa aihania ystäviä jotka eivät ole hyljänneet vaikka vammauduinkin thumbs down

Jotkut ystävät läks ja eivät palanneet...kaikki kun ei ikävä kyllä ymmärrä että ei se tämä aivoinfarkti tartu.

Mutta viis mä siitä ei ne mun tosiystäviä koskaan olleetkaan smiling smiley

Hyvä että sait uudet tossut Vennylle. Ihana asia. Toiseksi: Hädässä Ystävät nähdään. thumbs down

Päiväys: 05.05.2012 13.49

Ystävä piipahti kylässä. Kaivoin vanhat ruusukupit esille käynnin kunniaksi. Eilen tehty karamellikakku maistui.

Kirjoitti: muari Viestejä: 1760
Päiväys: 06.05.2012 17.36

Kaunis auringonpaiste saa mielialan kohoamaan huippuunsa.
Mittarissa + 25 varjossa ja ensiviikolle on luvattu jo +30 asteen lukemia.
Et tällaista täällä Torreviejassa.grinning smiley

Kirjoitti: FutoMaki Viestejä: 2781
Päiväys: 06.05.2012 18.59

Sunnuntai, vapaapäivä, 17 ystävän kanssa lounaalla ja nyt drinksulla, ennen kotiin menoa...

FM

Päiväys: 06.05.2012 19.11

Päivä Tukholman Söderissä, 4 vuotias lapsenlapsi oli suunnitellut päivän ohjelman Mormorille. Ensin picnik Blecktornpuistossa( leikkipuisto), sitten lelumuseo ja junamuseo. Toppen Dag/ Ihana päivä ja lämmin auringonpaiste.

Kirjoitti: Taskuvenus Viestejä: 467
Päiväys: 07.05.2012 13.10

Huomenna muutetaan vihdoin mökille smiling smiley Mun vanhukseni -kissani- pääsee taas nuortumaan jahdatessaan päästäisiä ja myyriä smiling smiley

Päiväys: 07.05.2012 20.05

Odottelen, että pääsen tutustumaan uuteen kirjaan: Stadin klassikot.
Siinä on Helsinkiläisten ravintoloiden retroruokia kauniiden kuvien kera.

Päiväys: 08.05.2012 9.35

Lainaus:
Taskuvenus
Huomenna muutetaan vihdoin mökille smiling smiley Mun vanhukseni -kissani- pääsee taas nuortumaan jahdatessaan päästäisiä ja myyriä smiling smiley
"Happy hunting" kisulle!

Päiväys: 08.05.2012 9.41

Lainaus:
matlust
Päivä Tukholman Söderissä, 4 vuotias lapsenlapsi oli suunnitellut päivän ohjelman Mormorille. Ensin picnik Blecktornpuistossa( leikkipuisto), sitten lelumuseo ja junamuseo. Toppen Dag/ Ihana päivä ja lämmin auringonpaiste.

Nauran partaani kun luin ensi "mormonille", varmasti teilla oli hauska paiva winking smileythumbs down

Päiväys: 08.05.2012 11.15

Lainaus:
marice
Lainaus:
Taskuvenus
"Happy hunting" kisulle!

Kiitos Marice smiling smiley Rutale uskaltautunee viikonloppuun mennessä pellonlaidalle (5m mökin ovelta,hehehee) grinning smiley

Päiväys: 08.05.2012 19.04

MMuahahahaaaaa Marice. Nyt vasta tajusin. Du är inte klok Madicken! smiling bouncing smileythumbs down

Päiväys: 08.05.2012 19.45

Kaksi hyvää päivää töissä thumbs down

Sulhanen, Esikoinen, Papu-masukki ja Mimmi-kissa, minun perheeni. Rakastan niin paljon, että välillä on pakko itkeä onnesta smiling smiley

... ja vielä ei haise p***a. Ette edes usko, miten iso ilo se voi olla smiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley

Kirjoitti: FutoMaki Viestejä: 2781
Päiväys: 08.05.2012 20.12

Lainaus:
AIMATO
Odottelen, että pääsen tutustumaan uuteen kirjaan: Stadin klassikot.
Siinä on Helsinkiläisten ravintoloiden retroruokia kauniiden kuvien kera.

Muistan hyvin, kun tuo reseptikysely osui kohdalle ja suoritettiin myös Kolmessa Kruunussa...

FM

Kirjoitti: sarkku Viestejä: 724
Päiväys: 09.05.2012 10.19

Ihana piknikkipäivä Viipurissa rakkaani kanssa!

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 09.05.2012 10.46.

Kirjoitti: Riitta-Mummo Viestejä: 3262
Päiväys: 09.05.2012 12.40

Keittiöremppa vihdoinkin kokonaisuudessaan ohi.
Upea uusi keittiö hohtaa ja houkuttaa ruuanlaittajaa.
Olen niin ihastuksissani, että meinaa malttaa muualla ollakaan kun keittiössä.
Parasta on se, että olen sen itse suunnitellut viimeistä piirtoa myöden.
Toimiva, ergonomisesti täydellinen,kaunis,valoisa ja ikioma.

Päiväys: 09.05.2012 15.57

Lainaus:
Riitta-Mummo
Keittiöremppa vihdoinkin kokonaisuudessaan ohi.
Upea uusi keittiö hohtaa ja houkuttaa ruuanlaittajaa.
Olen niin ihastuksissani, että meinaa malttaa muualla ollakaan kun keittiössä.
Parasta on se, että olen sen itse suunnitellut viimeistä piirtoa myöden.
Toimiva, ergonomisesti täydellinen,kaunis,valoisa ja ikioma.

Onnea uudelle keittiölle ja mukavia hetkiä sielläsmiling smiley. thumbs down.Aina mukavaa kun on uutta ympärillä.
Meillä on se keittiöremontti vielä edessä. Toinen puoli revitään kokonaan alas ja jääkapit ja pakkaset siirretään. Ei yläkaappeja vaan kaikki alas laatikkosysteemillä, mitkä liukuvat itse ja sulkeutuvat. Sitten täytyy miettiä mitä sille toiselle puolelle tekee.grinning smiley

Päiväys: 18.05.2012 2.01

Niin ilo kerätä raaka-aineita suoraan pihasta! Nokkoskeiton pyöräytin ensimmäistä kertaa eläissäni ja pesee niin pakastepinaattikeitot sun muut! Iloa tuottaa myös se että meille tulee mahtava talkooporukka sunnuntaina ja sen myötä saan tehdä heille kunnon ruokaa ja toinen chef on tehnyt mm kieltä jota en ole ennen maistanut smiling smiley Ystävät on elämän suola ja tällä viikolla olen saanut suolaa niin hyvin että pärjään jopa pari viikkoa ilman, aivan fantastico winking smiley

Kirjoitti: Turhapuro Viestejä: 189
Päiväys: 22.05.2012 13.41

Kuukauden päivät vertailin ja testailin eri merkkisiä, kokoisia ja eri 3D-tekniikalla varustettuja töllöjä liikkeissä samalla kiristäen kukkaron nyörejäni jotta telluun olisi sitten lopulta rahat kasassa ja nyt viikon katseltuani tätä uutta hankintaani olen enemmän kuin tyytyväinen. Kyllä leffat ja pelit saa aivan uuden ulottuvuuden 3D:nä. Mielestäni Normi TV-kuvakin on hienomman näköistä näillä uusilla 3D-paneeleilla. grinning smiley

Päiväys: 22.05.2012 17.35

Olen saanut hyvät käytöstavat, kiitos vanhempani smiling smiley

Päiväys: 23.05.2012 17.36

Puron varren tuomet levittävät huumaavaa tuoksua, tulee sisälle asti.
Satakieli on palannut ja aloittanut laulunsa.

Kirjoitti: mila Viestejä: 895
Päiväys: 23.05.2012 22.48

Pihalta on häipyneet viimeinkin kaikki lumet ja pääsin työntämään käteni kukkapenkkien kosteaan multaan smiling bouncing smiley

Päiväys: 24.05.2012 17.02

Ystävä piipahti yllättäen. On aina mukava nähdä vanhoja tuttujaan täällä maaseudun rauhassa.
Hänellä oli mukanaan pieni purkki itse tehtyä ruusuhilloa. Maistui aivan taivaallisen kesäiseltä jäätelön kera.

Kirjoitti: Hörvelö Viestejä: 4018
Päiväys: 25.05.2012 5.49

reilun viikon kestänyt kuumeton, rankka flunssa alkaa helpottaa, ääni on vielä variksenpojan, mutta aamulla jo haistoin pihatuoksut parvekkeella!

kohtasin asiallisen ja joustavan poliisin kansliassaan. Piti käydä se välähdyksen jälkeinen sakko hakemassa laitokselta. Poliisimies tuumasi, että no tämä kyllä ylittää kaksi kilometriä tunnissa sen rikesakon rajan, mutta... ja tuuppasi seittemänkympin rikesakko maksulapun kouraani hyvää kesää -toivotuksin!

on perjantai aamu ja ehdin viikonlopuksi mökille!

triplailoa teillekin!

Kirjoitti: kuhankeittaja Viestejä: 705
Päiväys: 25.05.2012 13.04

smiling smiley Ilo tutustua käenkaaliin eli ketunleipään omalla takapihalla. en tunnistanut koko kasvia,tuskin koskaan nähnytkään,piti ihan googlettaa,, ja niitä on aika runsaastismiling smileysmiling smiley

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 94 / 103

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu