Kumppanit

Keskustelut » Ulkona keittiöstä (off topic)

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 91 / 103

Re: ILON AIHEET!
Kirjoitti: Hörvelö Viestejä: 4018
Päiväys: 18.03.2012 16.38

Lainaus:
FutoMaki
Kotikokkilaisen tapaaminen Gastro Messuilla smiling smiley
FM

thumbs downsmiling smiley

Kirjoitti: Riitta-Mummo Viestejä: 3262
Päiväys: 18.03.2012 18.39

Olen hankkinut uuden lieden ja uunin. Liesi on induktioliesi ja olen aivan hullaantunut siihen. Toimii kuin ajatus, nopea, toimiva, vähäkulutuksinen, turvallinen jne.
Kaikki vanhat kattilat joissa on rautaa käyvät liedelle, joten yksi ainut kattila meni minulla vaihtoon.Nyt kaikki todella vanhat valurautaiset pannut ja padat ovat nyt käytössä.
Uunikin on tosi makee kaikkine toimintoineen ja kiertoilma tietenkin, kun siihen olin jo tottunut edellisessäkin.
Saa nähdä kestävätkö tämän päivän koneet saman kun edelliset, jotka olivat vuodelta 1981 ja edelleen toimivia.

Kirjoitti: FutoMaki Viestejä: 2781
Päiväys: 18.03.2012 19.50

Oikein kiva lounas hauskojen kavereiden kanssa... Eikä tarvinnut itse keittää hellasta riippumatta...

FM

Kirjoitti: mila Viestejä: 895
Päiväys: 19.03.2012 23.58

Hyvä päivä smiling bouncing smiley

Kirjoitti: marice Viestejä: 1438
Päiväys: 20.03.2012 9.26

Lainaus:
AIMATO
Ehkä meikäläinen ei olekaan niin vanha kun kaupan nuori kassapoikakin flirttaili. Sitä tunsi itsensä nuoremmaksi kuin onkaan.

thumbs down
Et tietenkaan ole vanha jos kerran kaupan kassapojat flirttailee... en nyt kysy kassapojan ikaa...winking smiley

Kirjoitti: marice Viestejä: 1438
Päiväys: 20.03.2012 9.33

Lainaus:
Hörvelö
Lainaus:
FutoMaki
Kotikokkilaisen tapaaminen Gastro Messuilla smiling smiley
FM

thumbs downsmiling smiley

thumbs down
Hyva juttu, keta teita oli?

Kirjoitti: AIMATO Viestejä: 2534
Päiväys: 20.03.2012 11.39

Kassapoika näytti kolmekymppiseltä, tumma ja komea.

Päiväys: 20.03.2012 18.39

Ensi sunnuntaina koko poppoolla taas ulos syömään... Valinta tuntuu menevän ravintola Elitelle...thumbs down

Tätä kannattaakin odotta loppuviikko kaikessa työpaineessa...

FM

Päiväys: 20.03.2012 19.06

FM, oletko testannut Helsinki menun? Pari tuttavaperhettä ystävineen kävi syömässä, osa tykkäsi osa ei.
Nyt olen kaukana Helsingistä en osaa sanoa onko se hintansa väärtti.
Ehkä ylimainostettu.

Kirjoitti: matlust Viestejä: 1075
Päiväys: 20.03.2012 20.20

Lainaus:
FutoMaki
Ensi sunnuntaina koko poppoolla taas ulos syömään... Valinta tuntuu menevän ravintola Elitelle...thumbs down

FM
Vieläkö Elite on pystyssä? Siellä oli mukava AW aikoinaan.grinning smiley

Päiväys: 20.03.2012 21.21

Lainaus:
matlust
Lainaus:
FutoMaki

FM
Vieläkö Elite on pystyssä? Siellä oli mukava AW aikoinaan.grinning smiley

Kyllä Elite on edelleenkin siellä vanhalla paikallaan... On varmaan kiva taas käydä sielläkin... Mutta tällä meidän porukalla saattaa löytää itsensä aterioimassa milloin mistäkin... Nyt toistaiseksi olemme tällä "klassikko" linjalla...

FM

Päiväys: 21.03.2012 6.10

Ihanaa, toivottavasti teillä on mukava tapaaminen. Muistaakseni Elitessä oli valkoiset koko ikkunaverhot ja aika spartaaninen sisustus. Jos muistan oikein 70-luvun aikoja. grinning smiley

Kirjoitti: mag-morsian Viestejä: 2104
Päiväys: 22.03.2012 9.16

Eilinen päivä oli aivan mahtava!

Aamusta MLL:n perhekahvilaan Anopinn ja Tyttären kanssa, sitten pari tuntia omaa aikaa ennen vesijumppaa. Vesijumpasta Anopin ruokapöytään mussuttamaan porkkana-omenaraastetta.
Kotimatkalla päätettiin koko perheen voimin, että pidetään tv kiinni ja niinpä minä ja Tytär laulettiin ja luettiin kirjastosta lainattuja kirjoja nukkumaanmenoaikaan asti smiling smiley

Kirjoitti: Riitta-Mummo Viestejä: 3262
Päiväys: 23.03.2012 14.42

Saimme viikoksi lastenlapset etelästä tänne pohjoiseen myöhästyneelle hiihtolomalle.
Olemme tehneet yhdessä ruokaa, leiponeet ja illalla vielä olisi elokuvailta tiedossa.
Huomenissa sitten laskettupäivä lähi tunturissa ja sunnuntaina porokisat.
Mahtavaa aikaa olla eläkkellä ja nauttia lastenlasten kanssa yhdessä olosta.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 23.03.2012 14.42.

Kirjoitti: Skeppo Viestejä: 216
Päiväys: 23.03.2012 15.53

Mun vasen käteni on alkanut tuntumaan siltä että ihan kuin siinä olis lihakset alkaneet jälleen elää eye popping smiley eye rolling smiley smiling bouncing smiley thumbs down grinning smiley

Aiemmin siinä on ollut sellainen tunne kuin olis lauantaimakkaratanko kiinnitetty vasemman käden paikalle. Siinä se heilui elottomana mukana.

Nyt on tunto viimeinkin alkanut palailla.

Ei...en mä sitä vasenta kättä vieläkään pysty käyttämään. Ei siinä pysy yhtikäs mikään mutta pystyn varovasti nostamaan ja koukistamaan tuota kättä.

Antaa uskoa tulevaisuuteen että ehkä siitä tuosta "lauantaimakkaratangosta" vielä kovalla treenillä ja työllä jonkinlainen apukäsi tulee smiling smiley

Päiväys: 23.03.2012 16.31

Miten mukavaa kuulla Skeppo että sinun paraneminen pikku hiljaa etenee. Ihana asia! thumbs downsmiling smiley

Riitta-Mummo! Toivottavasti teillä säät suosii laskettelussa ym. touhuissa. Ihanaa kun lapsenlapset ovat tulleet käymään.thumbs downsmiling smiley

Sitten minulle! Se on sitten perjantai ja viikon paras päivä maanantain jälkeen! Lalaallaatilaa...grinning smileysmiling bouncing smileythumbs down

Kirjoitti: mila Viestejä: 895
Päiväys: 23.03.2012 20.24

Todella ihana uutinen Skeppo. Eikä varmasti ihan vähäpätöinen tekijä asiassa ole sinun optimistinen elämänasenteesi, joka on havaittavissa kirjoituksistasi thumbs down

Päiväys: 23.03.2012 21.39

Hienoa, Skeppo!!!

Kirjoitti: zora Viestejä: 2957
Päiväys: 23.03.2012 21.41

Hienoja uutisia sinulta Skeppo...thumbs downthumbs downthumbs down

Päiväys: 24.03.2012 10.26

Lainaus:
matlust
Miten mukavaa kuulla Skeppo että sinun paraneminen pikku hiljaa etenee. Ihana asia! thumbs downsmiling smiley

Lainaus:
mila
Todella ihana uutinen Skeppo. Eikä varmasti ihan vähäpätöinen tekijä asiassa ole sinun optimistinen elämänasenteesi, joka on havaittavissa kirjoituksistasi

Lainaus:
mag-morsian
Hienoa, Skeppo!!!
Lainaus:
matlust
Hienoja uutisia sinulta Skeppo...

Kitos kokkiystävät!
smiling smiley

Päiväys: 27.03.2012 11.45

Tein äsken munakokkelia Tyttärelle ja itselleni lounaaksi.
Syönnin lomassa Tytär kysyi, miksi ruoka on hyvää smiling smiley

Pakko on olla iloinen siitä, että Tytär on niin kovin "hyvä" syömään; syö ihan hyvänkokoisia annoksia, monipuolisesti eikä hirveästi nirsoile, syö itse eikä edes sotke kamalasti.
Paras kiitos on silti aina äidille se, kun ruokapöydässä kuuluu "Mmmmm... nam!"

Hihii, oikea kasvattajan taidonnäyte tämä minun jälkikasvuni ensimmäinen edustaja smiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley

Kirjoitti: minna bunce Viestejä: 4123
Päiväys: 27.03.2012 12.12

Lainaus:
mag-morsian
Tein äsken munakokkelia Tyttärelle ja itselleni lounaaksi.
Syönnin lomassa Tytär kysyi, miksi ruoka on hyvää smiling smiley

Pakko on olla iloinen siitä, että Tytär on niin kovin "hyvä" syömään; syö ihan hyvänkokoisia annoksia, monipuolisesti eikä hirveästi nirsoile, syö itse eikä edes sotke kamalasti.
Paras kiitos on silti aina äidille se, kun ruokapöydässä kuuluu "Mmmmm... nam!"

Hihii, oikea kasvattajan taidonnäyte tämä minun jälkikasvuni ensimmäinen edustaja smiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley
thumbs down

Kirjoitti: Taskuvenus Viestejä: 467
Päiväys: 29.03.2012 17.53

Mag-morsiamelle thumbs down ja toivotaan että myös myöhäisemmällä (lue = teini-ikä) iällä maistuu kaikki smiling smiley

Mä olen niin iloinen kun sain jeesattua kaverin vanhempia tekemällä maksalaatikon, munakasrullan, salaattia, kermaperunoita, broitsurullia, rahkaa ja persikkalevyn heille niin että voivat pakastaakin ruokaa ja saavat sitten pääsiäisenä myös vähän herkkuja smiling smiley Ovat kuulemma olleet paljon virkeämpiä silloin kun tietävät että ruokalähetys multa on tulossa smiling smiley Ihanaa olla hyödyksi!

Päiväys: 29.03.2012 18.18

thumbs down

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 29.03.2012 18.19.

Päiväys: 29.03.2012 19.49

Tänään oli uä-tutkimus. Massusta löytyi edelleen pieni ihmisenalku sydän takoen ja kaikkia raajojaan esitellen.
Oli pakko tirauttaa pari kyyneltä smiling smiley

Päiväys: 29.03.2012 20.10

Pieni ihmisenalku on ihmeittein aika, miten nopeasti kaikki kehittyykään.
Kummityttökin odottaa ensimmäistä lastaan. Marraskuussa odotetaan syntyväksi.
Tulisipa välillä pieni tyttö, poikia on jo niin monta suvussa. No kaikki ovat tervetulleita.
Hyvää vauvan odottelua sinulle koko perheen voimin.

Päiväys: 30.03.2012 6.32

Lainaus:
mag-morsian
Tänään oli uä-tutkimus. Massusta löytyi edelleen pieni ihmisenalku sydän takoen ja kaikkia raajojaan esitellen.
Oli pakko tirauttaa pari kyyneltä smiling smiley

thumbs down Mahtavaa. Onnea sinulle ja perheellesi thumbs down Pidän peukkuja pystys että nyt tällä kertaa kaikki menis hyvin smiling smiley

Mulla oli eilen tosi tosi TOOOOOOSI hyvä päivä. Tuli ihmeen nopsaa päätös Ilmarisesta että mulle on myönnetty työkyvyttömyyseläke 1.5 lähtien. Ei tarttenut odotella kun vaan kuukausi ja 3 viikkoa vaikka sanoivat et kestää 3 kuukautta.

Mulla on oikeastaan hyvin onnelinen olotila tällä hetkellä. On niin monta syytä olla onnelinen. Olenhan mä elossa. Se on se kaikista tärkein syy.

En mä ole katkera vaikkei tää elämä ihan mennytkän niinkuin ajatelin ja niinkuin suunnitelin. En mä tosiaankaan ajatelut eläkkeelle jääväni tän ikäisenä mutta ei se elämä vaan mene aina niinkuin on ajateltu. Turhalla voivotamisella ja katkeroitumisella ei tule muuta kun koko kroppa kipeäksi ja se loppuelämä menee vain pilalle. thumbs downsmiling smiley

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 30.03.2012 6.33.

Päiväys: 30.03.2012 7.30

Hyvä Skeppo! Positiivinen elämänkanta edesauttaa monessa asiassa...kuten juuri sinun tapauksessa. Mieheni (joka on sairas) toteaa: "Aina on heitä joilla asiat ovat vielä huonommin." Onnittelut myös eläkepäätöksen vuoksi. thumbs downsmiling smiley

Kirjoitti: koti-isä Viestejä: 4918
Päiväys: 30.03.2012 10.05

Hyvä Skeppo, olen ihan samaa mieltä, positiivinen asenne auttaa paljon!!!
Itse jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle alle 45-vuotiaanam utta katkeruus ei tosiaankaan auta, se vaan pilaa lähimmäistenkin elämän.
Iloa ja valoa päiviisismiling smiley

Päiväys: 31.03.2012 14.55

Tytär uskaltautui maistamaan kiiwiä ja söi sitten hyväkäs koko hedelmän! Äiti on kadepiaru, mä kun en voi kiiwiä syödä sad smiley

smiling bouncing smiley

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 91 / 103

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu