Kumppanit

Keskustelut » Ulkona keittiöstä (off topic)

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 89 / 103

Re: ILON AIHEET!
Kirjoitti: FutoMaki Viestejä: 2781
Päiväys: 21.01.2012 3.49

Star Cafe

FM

Kirjoitti: matlust Viestejä: 1075
Päiväys: 23.01.2012 6.19

Toinen lapsenlapsi tulossa......tytär jo laitokselle matkalla.smiling smiley

Päiväys: 23.01.2012 12.01

Lainaus:
matlust
Terve poikavauva!

Kirjoitti: marice Viestejä: 1438
Päiväys: 23.01.2012 12.39

Lainaus:
matlust
Lainaus:
matlust
Terve poikavauva!

Onnea ja ihanaa etta kaikki meni hyvin!
thumbs down

Kirjoitti: Teya Viestejä: 8914
Päiväys: 24.01.2012 19.41

Lainaus:
marice
Lainaus:
matlust
Lainaus:
matlust
Terve poikavauva!

thumbs down

Paljon onnea smiling smiley

Itsellä iloa tuottaa helmikuussa alkavat opinnot ja uusi työpaikka kädentaitojen parissa.

Päiväys: 24.01.2012 20.00

Lainaus:
Teya
Lainaus:
marice
Lainaus:
matlust
Lainaus:
matlust
Terve poikavauva!

thumbs down

Paljon onnea smiling smiley

Itsellä iloa tuottaa helmikuussa alkavat opinnot ja uusi työpaikka kädentaitojen parissa.
Kiitos Teya onnitteluista ja...
Onnea opintopaikasta ja uudesta työpaikasta. Ihana asia. Carpe Diem.

Päiväys: 29.01.2012 15.59

Lindor suklaakuulat!!!! Ja uusi perheen jäsen!!!thumbs downthumbs downthumbs down Taisi mennä väärässä järjestyksessä, mutta eiköhän kaikki ymmärräsmiling bouncing smiley

Kirjoitti: Mustikka Viestejä: 6472
Päiväys: 29.01.2012 16.41

Ilon aihe tänään, kun aurinko näyttäytyi hetken aikaa. Oli ihan valoisaa!

Kirjoitti: zora Viestejä: 2957
Päiväys: 29.01.2012 17.45

Aurinkoinen pakkaspäivä eka kertaa tänä talvena.

Kirjoitti: mag-morsian Viestejä: 2104
Päiväys: 29.01.2012 22.46

Osaan nauraa itselleni!

Päiväys: 11.02.2012 19.08

Olen iloinen, että läheisessä ystäväpiirissäni ihmiset tietävät, kuinka paljon vihaan mokkapaloja, eivätkä niitä koskaan minulle tarjoaisi. Jopa uutta kyläpaikaa varoitetaan olemaan pistämättä mokkapaloja tarjolle, ilman että itse pitää asiasta erikseen mainita.

Onneksi pakastimeeni ei mene sellaista sontaa viemään tilaa, eikä varsinkaan vierasvaraksi...

Oli ilo avautua tästä suomalaisesta kammotuksesta...

FM

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 11.02.2012 21.39.

Kirjoitti: AIMATO Viestejä: 2537
Päiväys: 11.02.2012 20.07

Nuoret kotikokit, ei kannata masentua FM:n mielipiteistä. Hän on jo ohittanut mokkapalaiän.
Hänen ravintolassaan tarjotaan kalliilla hinnalla muuta kuin mokkapaloja.

Päiväys: 11.02.2012 20.17

Tänään olin pikku-poikien luonna eli lastenlasten kanssasmiling smileyaivan ihanaa sanoa pojat! Nuorin on maanantaina 3 viikkoa isoveli täyttää 4v tiistaina 14/2. Life is good!thumbs downthumbs downthumbs downsmiling bouncing smiley

Päiväys: 11.02.2012 21.33

Lainaus:
AIMATO
Nuoret kotikokit, ei kannata masentua FM:n mielipiteistä. Hän on jo ohittanut mokkapalaiän.
Hänen ravintolassaan tarjotaan kalliilla hinnalla muuta kuin mokkapaloja.

Jännä käänne, että mokkapalat ovat ikäkysymys?! Ja onkohan se totta, että nuoret masentuvat niin helposti, kuin mokkapalojen totaalisesta torjumisesta?
Uutisointia lukiessa näin voisi jopa luulla, mutta uskoa?
FM

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 11.02.2012 21.37.

Kirjoitti: AIMATO Viestejä: 2537
Päiväys: 11.02.2012 22.03

Eiköhän mokkapalat ole enimmäkseen nuorisoherkkua.

Kirjoitti: Irmeliina Viestejä: 13
Päiväys: 11.02.2012 22.20

JEEEEEEEE smiling smiley

mun oma rakkaani kotikokki Skeppo osaa taas kävellä....hitaasti nelipistekepillä mutta omilla jaloilla se menneepi etiäpäin ja ottaa ensiaskeleita yksipistekepillä thumbs down

JEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Se ossaapi kokkailla ja ideoida ja opettaa mua kokkaamaan thumbs down

Olettehan onnellisia niistä pienistä jutuista...minä olen!

Kirjoitti: mila Viestejä: 895
Päiväys: 12.02.2012 0.58

Lainaus:
Irmeliina
JEEEEEEEE smiling smiley
mun oma rakkaani kotikokki Skeppo osaa taas kävellä....hitaasti nelipistekepillä mutta omilla jaloilla se menneepi etiäpäin ja ottaa ensiaskeleita yksipistekepillä thumbs down

JEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Se ossaapi kokkailla ja ideoida ja opettaa mua kokkaamaan thumbs down

Olettehan onnellisia niistä pienistä jutuista...minä olen!

thumbs downthumbs downthumbs down

Kirjoitti: karit Viestejä: 177
Päiväys: 12.02.2012 9.11

Olen mokkapalojen puolustaja henkeen ja vereen. Monen huippu leipojan eka tuotos on ollut mokkapalat ja siitä se sitten on alkanut.
On mielestäni erittäin epäkorrekstia nimitellä ruokaa sonnaksi, oli sitten asiasta mitä mieltä tahansa. Täällä näyttää olevan paljon nuoria ja lapsiakin, joten muistetaan me aikuiset hyvät tavat ja esimerkin voima.
Käytöstavat kehiin!

Kirjoitti: Riitta-Mummo Viestejä: 3262
Päiväys: 12.02.2012 9.16

Lainaus:
FutoMaki
Olen iloinen, että läheisessä ystäväpiirissäni ihmiset tietävät, kuinka paljon vihaan mokkapaloja, eivätkä niitä koskaan minulle tarjoaisi. Jopa uutta kyläpaikaa varoitetaan olemaan pistämättä mokkapaloja tarjolle, ilman että itse pitää asiasta erikseen mainita.
Onneksi pakastimeeni ei mene sellaista sontaa viemään tilaa, eikä varsinkaan vierasvaraksi...

FM

Tuskin mikään ruoka/leivonnainen sentään SONTAA on?
Mielestäni on erittäin huonoa käytöstä nimittää ihmis ravinnoksi kelpaavaa ruokaa sonnaksi.
Avaudu FM jossain muualla, täällä on paljon nuoria/lapsia lukemassa näitä mielipiteitä, ajattelisit edes heitä laukoessasi noita mauttomuuksiasi julkisesti.
Hävettää sinun puolestasi!

Päiväys: 12.02.2012 11.01

Vihaan mokkapaloja ja en pidä niitä ihmisravinnoksi sopivana!

Kaikki mokkapalareseptit näyttävät vain suomalaisen nykykeittiön mittaamattoman köyhyyden.

FM

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 12.02.2012 12.47.

Päiväys: 12.02.2012 11.37

Lainaus:
FutoMaki
Vihaan mokkapaloja ja en pidä niitä ihmisravinnoksi sopivana!
Kaikki mokkapalareseptit näyttävät vain suomalaisen nykykeittiön mittamattoman köyhyyden.

FM

Jos et tykkaa jostain mita sinulle tarjotaan, niin lainaan suomalaista sananlaskua, jonka olen taalla oppinut :
“Hullu ei huomaa ja viisas ei sano mitaan.”

Sitapaitsi mokkapalat menivat aikaisemmin nimella “kookosruudut”, loysin saman ohjeen aitini muistiinpanoista.
Aina tykattyja, Ruotsissa asuessani “Book Cafe’ssa” oli eniten myyty leivonnainen.

Miksi vihaat suomalaista keittiota?
Voi miten paljon ulkopuolinen nakee hyvia puolia, varsinkin Suomen erityisissa tuotteissa, riista, jarvilohet , ja varmaan mokkapalatkin menisi siina samassa litaniassa!

Päiväys: 12.02.2012 12.03

Ilon aihe on se etta tiskikone hajosi ja sen seurauksena kynnet ovat nyt putipuhtaat...sad smileyangry smiley

Päiväys: 12.02.2012 12.51

Lainaus:
Riitta-Mummo
Hävettää sinun puolestasi!

smiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley

FM

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 12.02.2012 12.55.

Päiväys: 12.02.2012 13.20

Lainaus:
marice
Ilon aihe on se etta tiskikone hajosi ja sen seurauksena kynnet ovat nyt putipuhtaat...sad smileyangry smiley
Muistatko viime jouluna siis 2010 kun jouluaattona hajosi meidän tiskikone, samaan aikaan kun chattatiin täällä Kotikokissa? Olen pahoillani kun kone hajosi, mutta iloinen kun kyntesi ovat putipuhtaat!smiling bouncing smiley

Kirjoitti: koti-isä Viestejä: 4918
Päiväys: 12.02.2012 15.01

Irmeliina, iloitsen kanssasi ilon aiheistasi!!!! Hienoa, että edistystä tapahtuuthumbs down

Kirjoitti: koti-isä Viestejä: 4918
Päiväys: 12.02.2012 15.08

Kaikilla varmaankin on oikeus leipoa sellainen taikina kuin parhaaksi katsoo??

Voihan sitä tyyylikkäästi jättää ottamatta, jos ei tarjoilu miellytä!!
Siis, KÄYTÖSTAVAT KEHIIN!!!!

Kirjoitti: mag-morsian Viestejä: 2104
Päiväys: 12.02.2012 17.13

Joskus elämä pyllistää kumartaessaan jollekin muulle.

Nyt pyllistellään jollekulle muulle kuin minulle. Toivottavasti se, jolle nyt tarjotaan perärööriä pystyy handlaamaan tilanteen smiling smiley

Kirjoitti: mummi65 Viestejä: 118
Päiväys: 12.02.2012 18.13

Lainaus:
FutoMaki

FM
Sinulle FM
On aina murheellista lukea tai kuunnella kun puhutaan "ruuasta",että sitä
inhotaan tai jopa vihataan (viha on hyvin voimakas jo sanana) tulee väistämättä mieleen,että onko vihaajalle kaikki tuotu kultalautasella eteen??
Mietippä tätä ja samalla myös omaa käytöstäsi.Miettimisen jälkeen toivon,että osaat jo hävetä.

Kirjoitti: karit Viestejä: 177
Päiväys: 12.02.2012 18.32

Häpeä taitaa olla sen verran jalostunut tunne, että se vaatii empatiakykyä ja sitä taas kaikilla ei ole.
Ruoka herättää meissä voimakkaita tunteita, mutta tuskin sentään vihaa?

Kirjoitti: zora Viestejä: 2957
Päiväys: 12.02.2012 18.49

En vihaa,mutta en myöskään pidä mokkapaloista.Siinä mielessä yhdyn FutoMakin mielipiteeseen.Kerran testasin niitä ja eivät kelvanneet edes ikuisesti nälkäiselle nuorisolle.Roskiin siis koko pellillinen.
Ja nyt sitten loukkaan koko suomen kokkikansaa,inhoan myös suomalaisia täytekakkuja,joita joka juhlissa tarjotaan.Melkein aina imeliä lösömärkiä laitoksa,jopa maidolla kosteuttetuja !!! Pääasia,että kakku on päältä kaunis.Olen niin täytekakkutraumainen,etten itse yhtään ole tehnyt pitkän elämäni aikana.
Haukkukaa minua nyt sitten kaikessa rauhassa,pääasia on, ettei minun tarvitse syödä mokkapaloja ja täytekakkua...winking smiley

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 89 / 103

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu